Találkozás Az Ördöggel

1K 30 0
                                    

1

California az Amerikai Egyesült Államok legnépesebb tagállamában élek. Unalmas hétköznapok kísérik minden napjaimat. 20 évesen nem jöttem még rá mi az élet célom , így úszok az árral. Hétköznaponként egy Los Angelesi irodaházban dolgozok. A hétvégéimet a szobám falai között szoktam tölteni . Álltalába Netfix-es sorozatokat szoktam nézni némi bor társaságában. Mondanom sem kell , hogy se kutyám se macskám. Még barátnőim sincsenek , de jól van ez így. Szüleim SAN Franciscoban élnek. Az autóbuszos utazás Los Angeles és SAN Francisco között 7 óra 5 perc 623 km. Ritkán találkozunk Karácsonykor szoktam el utazni hozzájuk. Kedvenc sorozatom utolsó évadának utolsó fejezetét néztem végig. Ami nem más , mint a Vámpír Naplók. Könyvbe is ki olvastam már nem is egyszer . A boros üveg ki fogyott. Ez viszont nagy probléma . Az óra este 11-etmutat. A bolt már zárva az éjjel-nappali viszont túl messze van a lakásomtól . Nem marad más csak a koktél bár. Két saroknyira van csak. Fel kapok egy kis laza fekete színű spagetti pántos kis ruhát. Hozzá illő vastag telitalpú szandált. Sajnos nem bírok tűsarkú lábbelibe menni. A hajamat hagyom ki engedve . Nem szoktam sminkelni magam . Nem igazán van rá szükségem. Szerencsémre az arcom hibátlan nincs rajta semmilyen bőrprobléma. A szempillám hosszú és ívelt nekem ennyi bőven elég. Azért a számra kenek egy kis szájfényt ami átlátszó. Be fújom magam éppen csak egy kis fűszeres parfümmel. Semmilyen ki egészítőt nem szoktam hordani. Fel kapom a kis táskám aztán indulok is a bárba. Gyalog vagy 10 perc ami sima liba . Ahogy be érek a szórakozó helyre csüggedve ülök le a pulthoz, mivel az összes asztal foglalt. Inkább maradtam volna otthon.
-Mit adhatok a hölgynek?
-Egy Margarita koktélt legyen szíves.
-Azonnal készítem.
-És önnek uram?
Az arcom el fordítva lettem csak figyelmes, hogy a mellettem ülő széket egy idegen férfi el foglalta, pedig az összes többi ülő alkalmatosság üres.
-Whiskyt duplát. Egybe lesz.
-Ön fizeti uram a hölgy italát is?
-Igen
-Nem szükséges-hebegem zavartan.
-Egészségére!
-Köszönöm önnek is.
Ahogy jobban meg nézem ez a fickó borzasztóan szexi. Úr Isten parfümjének az illata még jobban tetőzi a lehetetlent. Rendkívül kellemes az orgánuma. Elég ebből Luna fejezd be. Nem tudom mi ütött belém 2 éve ért véget a kapcsolatom .azóta nem voltam senkivel, de nem is azért vagyok most itt , hogy pasit fogjak magamnak. Ahogy bele kortyolok a hűsítő italomba a tequila égetni kezdi a torkom. Ez a kedvenc italom.
-Hogy hívják?-kérdezi a mellettem ülő szexi idegen.
-Kérem uram ha nem bánja tegeződhetnénk ?
-Hogy hívnak Tequila?
-Luna
-Gyönyörű név egy igazán csinos hölgyhöz.
Én viszont meg sem kérdeztem az ő nevét. Nem is érdekelt. Úgy se fogunk többet találkozni. Igéző fekete szemei csak úgy csillognak amikor nevet sőt olyan , mintha a szeme is mosolyogna.Úgy érzem még a lelkembe is bele lát. Haja fehér színű mely ki tűnik az itt lévők közül. Tuti sok pénze van a fickónak . Az öltözéke mely egy fekete öltönyből áll ami természetesen rá van szabva. Mindenki ismeri azt a különleges Daytona órát , ami Paul Newman nevéhez kötődik. Igazi Szent Grálként emlegették és beszéltek róla az 1960-as évek végén. A Paul Newman által is kedvelt és előszeretettek hordott óra igazi ikonná vált, legenda emelkedett ki belőle . Az eredeti órát felfoghatatlan összegért adták el . A pénztárcája dugig van dollárral és minden
Egyes alkalommal ő fizet és jó borravalót is ad. De ez engem a legkevésbé sem érdekel. Jól érzem magam a társaságában. Nem érzem magam feszélyezve , de lehet ennek a sok alkohol az oka. A poharak egyre gyorsabban üresednek meg és egyre gyorsabban kerül beléjük újabb alkohol. A pultos int , hogy lassan zár óra . Hajnali 5 óra .
-Még egy kört kérhetnénk és utána távozunk- incselkedik Mr.Whisky.
-Rendben uram.
Az italok hamar el készültek.
-Ami marad az a harag-kacsintva emelem a számhoz az üveget.
-Ami marad az a harag-ismétli.
Mi után meg ittuk meg köszöntem a mai napot épp távoznék mire fel ajánlja , hogy haza kísér. Miért is ne ! A 10 perces út haza felé vagy 40 percesnek tűnik.
-itt is volnánk . Hálásan köszönök mindent .
-Én köszönöm nagyon jól éreztem magam a társaságodba.
Hírtelen el kezdtem szédülni a szemem csillagokat lát úgy érzem mindjárt el ájulok.
Egy szobában ébredek fel . Iszonyúan fáj a fejem. A szemem is alig bírom nyitva tartani. Egyszerűen nem merek még fel ülni sem. Vajon mi történt? Arra emlékszek , hogy a közeli bárba mentem koktélozni mert ki fogyott a bor. Ott egy férfi társaságába keveredtem majd haza kísért zárás után. És az után? Nem emlékszek semmire.
-Látom már fel ébredtél tequila.
Ismerős a hangja csak nem...
-Whisky?
Fel ülök az ágyon majd vele szembe találom magam.
-Még is mit keresek én itt? Te ...én? Izé? Mi le feküdtünk egymással?
-Nem történt semmi közöttünk te abba bele halnál.
-Hogy mi ?
-Nem az vagy akinek hiszel.
-Nem is ismerlek...
-Enged , hogy be mutatkozzak. A nevem Belial. A hazugságok és a csalás patrónusa . Lucifer után születettem,eredetileg az Erények Rendjének hercege vagyok. A 15 és 16-dik században Isten legnagyobb ellenségének tartottak ami igaz is.Nagyszerű szónok és néha egy úriember alakjába jelenek meg. Néhányan engem tartanak az eredeti ördögnek. Aki teljesen külön áll Istentől.
-Nem ma van bolondok napja!
-Nézz rám Luna és lásd amit kell , lásd,hogy nem vagyok ember. Én vagyok a Démonkirály te pedig az én játékszerem.
Öltönyét le veszi magáról majd a padlóra dobja. Izmai meg feszülnek. A teste teli van tetoválással. Test tömege meg triplázódik erei ki látszanak mindenhol mely még jobban be dagad majd kék színűre változik. Szeme színe is módosul feketéből arany színre vált. Fején két szarv türemkedik ki mely nem túl nagy. Esküszöm még dögösebb lett Whisky .
-Mindig is tudtam , hogy a pokolra fogok kerülni-ezt nem akartam hangosan ki mondani.
-Üdv a pokólba Luna.

A Démonkirály FogságábanWhere stories live. Discover now