14
Na ezt az egy dolgot nem gondoltam volna , hogy pont az ő keze által fogok meghalni. Hogy démonná váljak ? Azt soha nem választanám .
-Rajta ölj meg !
-Inkább meghalsz, mint hogy a pokolban uralkodhass?
Ez még is miről beszél?
-Vagy inkább be ismered , hogy ellenem szövetkezel?
-Az , hogy része vagy Lilithet még jobban féltékennyé tenni az nem ellened szól, mi több ennek csak örülnöd kéne . Tán nem tetszik a közeledésem feléd?
-Elég legyen , fogd be azt a szép kis szád Luna .
A másik kezét is rá teszi a torkomra. Emberi alakja szinte már el is tűnt. Eddig nem féltem tőle nem volt rá semmi okom. Rettegek tőle . Belial totálisan megbolondult . Még erősebben rá szorít a torkomra.
-Nem fogsz sokáig szenvedni meg ígérem.
Hangos ajtó csapódás üti meg a fülemet. Lehet még nincs itt a vég és meg menekültem.
-Belial!-Hallom meg Olivier hangját.
-Fejezd be meg fogod ölni! -Kiálltja hangosan a Démonkirálynak.
-Luni tarts ki!
Még is hova megy ? Itt akar hagyni vele? Másodpercek alatt meg fog ölni. Érzem, ahogy a tüdőm éget a levegőhiány miatt. A szemeimet sem tudom már nyitva tartani olyan nehezek lettek.
-Itt is vagyok! -Szólal meg Olivier.
-Ez majd segíteni fog.
Érzem , ahogy Belial szorítása lazul.
Hangos köhögésbe kezdek.
-Jól vagy ? Tessék itt egy pohár víz.
Őrülten fáj a nyakam . A szívem majd ki esik a helyéről. Minden porcikám remeg a félelemtől.
Belial arca ki tisztul és kezdi fel venni az emberi alakját.
-Belial gyere gyorsan baj van . Luna jól van nyugodj meg . El vesztetted a fejed be kellett adnom egy inyekciót.
-Főnix én....
-Mondom gyere , baj van! Lunival majd megbeszélitek ezt.
Olivier arcán aggodalom ül ki. Vajon mi baj lehet? Belial tekintete szomorú. Mi az , hogy el vesztette a fejét? Miért kellett inyekció? Meg annyi kérdésem lenne. De a felismerés jól arcon csap . Ha Olivier nem nyit ránk akkor én már halott ember vagyok. Valahogy meg kell szöknöm innen , nincs mese. Túl akarom élni. Azt hittem Belial mellett biztonságba vagyok és nem bánthat senki. De a legnagyobb fenyegetést ő jelenti számomra. S Lilith fenyegetését se szabad alá becsülnöm. Tett már róla , hogy féljek tőle. Hiába van démoni vér az ereimben. Nem tudom milyen képességel ruházott fel. Vagy egyáltalán van-e. Én csak egy halandó vagyok. Nem sajnáltathatom magam , ideje cselekednem is . Még ma el akarok innen tűnni .
-Hát itt vagy?-Szólal meg egy idegen hang a hátam mögül .
Oda fordulok hozzá , hogy meg nézzem ki az. Egy ember ? Vagy egy emberi alakba bújt démon?
-Te ki vagy? -Kérdezem érdeklődve.
-A megmentőd!
Oda rohan hozzám. Majd a nyakamra szegezi a tekintetét.
-Jól vagy?
-Majd csak leszek idővel.
-Gyere gyorsan . Van egy tervem , hogy ki jussunk innen.
-Te még is , hogy...
-Csak bízz bennem. Ha biztonságos helyen vagyunk el mesélek majd mindent. Rendben?
Ha itt maradok valaki megint megpróbál megölni majd. Amúgy is azt terveztem, hogy le lépek innen valahogy. Csak ismeri a környéket. Nincs más választásom vele kell mennem.
-Fel kell mennünk a tető térre. Ott várnak ránk az incubusok. Velük el repülhetünk egy titkos helyre.
Jó tervnek tűnik. A folyosón ki érve egy lépcsőhöz vezet az utunk mely felfelé vezet. Minden egyes mozdulatom keserves. Ahogy fel értünk a tetőre nem látok senkit , aki ránk várna.
-Egy pillanat biztos mindjárt itt lesznek.
-Addig áruld el , hogy te még is ki vagy és mit keresel itt?
- Már pár embert ki menekítettünk innen. Nem hagyom , hogy eledelként végezzék ember társaim vagy esetleg démont csináljanak belőle.
Ha van rossz akkor van jó is Luna.
Nem csak gonosz démonok élnek, hanem élnek jó démonok is , akik nem ártanak senkinek.
Hangos nevetésbe tör ki.
Össze ráncolt szemöldökkel figyelem. Mi van ma a levegőbe , hogy mindenki megbolondult?
-Téged kislány könnyen be lehet csapni!
-Még is mi a fene folyik itt ?
-Valójában nem megmenteni akarlak!
-Még is ki vagy te valójában?
-Veremurak pontosabban csak , hogy tisztába legyél vele . Szarvas démon és a icubusok kereszteződése.(A szarvas démonok ereje és megjelenése / legalábbis , külsőleg van hasonlóság/,és az incubusok rendes emberi gondolkodása, mágikus képességei és kegyetlensége . Akárhogy is , a veremurak a démonok legjobb varázslói és legjobb harcosai közé tartoznak. Gyakran töltik be a hadvezér szerepét. A succubusokkal és incubusokkal hasonlóan rendelkeznek az alakváltás képességgel. Ezen kívül a veremuraknak van egy állandó emberi alakjuk is a démoni alakjuk mellett. Ez az emberi alak egyenlő azzal , ahogy démonná válása előtt nézett ki. Az emberi alak sokkal megbízhatóbb mint az egyszerű alakváltás, mert az alakváltás csak illúzió és egy álca amely teljesen élettelen és egyszerűen lebuktatható . Az erősebb papok, varázslók és nekromanták átlátnak az ilyen álcákon, míg az emberi alak olyannyira valóságos mint maga a démon.)
-Jut eszembe Lilith üdvözletét küldi.
-Már megint ő...
-Nem igazán értékelte , hogy nyilvánosan meg aláztad. Belial miatt még ölni is képes. Én meg miatta szóval...
-Még is kije vagy neki ? A csicskása? Nem vetted észre , hogy csak manipulál és ki használ?
-Az Úrnőm nem ilyen, gondoskodik rólam !
-Gondolom veled végezteti a piszkos munkát.
-Akármit is mondasz te már halott ember vagy Luna ! Azért vagyunk itt , hogy megöljelek. De nyugodj meg nem nyúlok hozzád egy ujjal sem elég csak le lökni innen, hogy balesetnek látszon. Annyira féltél Belial miatt , hogy bánatodban öngyilkos lettél.
-Látom előre ki tervelt mindent az kis ribanc. Belial nem hülye előbb vagy utóbb meg fogja tudni , hogy mit terveltetek ki. Meg fogtok fizetni minden egyes gaz tettért. Bosszút fog állni miattam abban biztos lehetsz és nem fog kegyelmezni nektek.
-Vigyázz a szádra Luna . Ne sértegesd az Úrnőmet. Nem fog megtudni semmit .
-Ha most el engedsz élve . Meg ígérem neked és az úrnődnek, hogy nem beszélek senkinek sem a kis tervetekről.
-Na persze ! Ezt most higgyem is el neked. Meg kell , hogy öljelek ez a feladatom. Senki se állhat az utamba.
-Ezt Lilith akarja nem pedig te!
-Ha ez boldoggá teszi akkor engem is.
A démon egyre közeledik felém . Hátrálok, ahogy csak tudok .
-Nagyon jó helyre araszolsz. Nem gondoltam volna , hogy ennyire meg könnyíted majd a dolgom. A hátam mögé nézek ez egyenes út tényleg a halálhoz , ugyan is csak a mélység felé közeledem.Ahogy a széléhez érek a szörny mind két kezével taszít rajtam egy erőset. Egyensúlyomat elvesztve esek át a korláton és zuhanni kezdek lefelé.
BINABASA MO ANG
A Démonkirály Fogságában
FantasySoha nem gondoltam volna , hogy egyszer egy vadidegennel fogok koktélozni egy bárban. De ez történik akkor , ha egy szexi démon jelenik meg, aki ráadásul Lucifer után született , eredetileg az Erények Rendjének hercege volt. Néhányan Belialt tekinti...