Démonok Ellen

373 22 3
                                    

9

Hallgatok a belső hangra az az Belial szavaira. Fuss Luna! Nincs más választásom így hát szedem a lábaim, ahogy csak bírom. Nem ölhetnek meg ezek az Isten verte szörnyek. A Démonkirály vére eléggé hatásos nem csak , hogy erősebbnek érzem magam , de a mozgásom is gyorsabb lett tőle. Ha ezt túl élem kérek még majd . Hátra pillantok pár méter megtétele után. Sehol senki... sikerült lehagynom őket. Luna te egy kibaszott Super Woman vagy ! Ahogy előre nézek úgy egyből földbe is gyökerezik a lábam. Körülbelül 1 méternyire vannak tőlem a lények.
Hogy basznák meg magukat!
-Nyugalom nincs mitől félned itt vagyok veled Luna-szólal meg a belső hang azaz Belial.
-Mond el hát mi tévő legyek ...
-Öld meg őket a tör segítségével!
-Kurva jó fej vagy mit ne mondjak... Amúgy meg tudod mit kapd be! Amúgy meg hogy-hogy tudunk kommunikálni?
-Vérünk össze köt minket! Be kapom mindened ,ha ez a kívánságod.
El ment az esze teljesen. Lehet szex függő áhhh mindegy is . Nem értem miért nem mozdulnak meg a lényék. Így hát meg teszem én az első lépést feléjük. A tőr folyamatosan rezeg a kezemben jelezve , hogy vigyázzak mert veszély fenyeget. Úgy helyezkednek a démonok , hogy körbe álljanak már megint. Valami furcsa érzés vesz a hatalmába . Látásmódom megváltozott.
Szürkén látok mindent csak a szörnyek alakja rózsaszínűvé változott. A szívük pedig tűzpirossá.
-Majd én segítek te csak engedd el magad , lazulj el ha lehet.
- Hát ezért nem fogom majd megvakargatni a füled tövét . Ohhh Buksika drága ma igazán jó kiskutya voltál... Ajánlom is neked , hogy meg védd a seggem. Ha te nem hoztál volna ide akkor most nem lennék ilyen helyzetbe kezdjük ott!
-Tán piros betűs napjaid vannak? Vagy alap járaton ilyen a természeted?
-Beliál !
-Koncentrálj és szúrd szíven őket aztán vágd le a fejüket!
Nem elég , hogy szíven kell szúrni nem is egyet hanem kapásból hármat, de még a fejüket is vágjam le ... köszi szépen seggfej na meg a köszi a drágalátos kis szukádnak is . Csak éljem ezt túl mind a kettőtöket kicsinállak!
Koncentrálj Luna koncentrálj először is szív aztán fej. Egyre közelebb kerülök hozzájuk. Az egyik szemben áll előttem a másik kettő pedig mind a két oldalamnál. Még az a jó , hogy a hátam mögött nincs egy se. A biztonság kedvéért hátra kukucskálok, de csak óvatosan nehogy még itt a végén nekem roncson valamelyik. Vagy a rosszabbik esetben mind a három. És aztán annyi mindennek . Jól sejtettem nincs a hátam mögött egy se. Helyes na akkor itt a remek alkalom. Neki futok a szembe lévőnek. Tőröm egyenesen előre szegezve. Az összes démon felém rohan. Ki kell cseleznem őket, mert ha így folytatom én fogok veszíteni ellenük. A bal lábam előre lendítem majd le guggolok úgy csúszok előre. A jobb oldali és a bal oldali démon egymásnak ütközik. Ez az csak be vált a tervem vagy inkább Beliál terve ?
Gyorsan fel ugrok és egy hírtelen mozdulattal bele szúrok a a szívébe mire fel ordít a fájdalomtól. Gyorsan ki rántom belőle a tőröm majd még egyszer fel ugrok és szél sebesen le vágom a fejét mire a megdöglött lény el porlad. Oda fordulok a többihez. Abba minutumba tápászkodnak fel a földről. Futni kezdek feléjük a szikla oldalára fel mászok , mint egy pókmajom . Az egyiket célpontba veszem. Rá ugrok a hátára mire az ugrálni kezd vadul. Hogy megtudjak kapaszkodni belé állítom a pengét,így biztos nem esek le Erősen kell kapaszkodnom és erősen kell lábammal támasztanom magam. Ez eddig oké . De hogy tovább?
-És most?
-Légy a csali!
Mondania sem kell többet . Meg kell várnom a kellő pillanatot , hogy a másik célba vegyen és le csapjon rám. Így két legyet ütök majd egy csapásra. Hát igazából nem kell sokat várnom . A másik szörny rám veti magát, de csak szeretné mert ki cselezem ezt is .A tőrt ki húzom a démon hátából akin épp lovagolni tanulok. A szívét célzom meg annak amelyik  felém vetődik. Kapusnak nem is lenne rossz. A penge , mint kés a vajon úgy megy a húsába . Gyorsan ki rántom majd egy suhintással a fejét szegem . Egy maradt hátra . Mire észbe kapok már a földön találom magam. Na most ő cselezett ki a kis rafinált dögje ...ezért még számolunk. Nehogy azt hidd, hogy könnyen hagyom majd magam. Szerencsére a tőr még mindig a kezembe van . Csak egy a bibi pont úgy szorítja le a végtagjaim , hogy mozdulni sem tudok.
-Beliál! Hallasz ? Most mit csináljak? Mindjárt démon eledellé válok...
A tőr a kezembe még jobban remegni kezd . A hátunk mögül egy ismeretlen hang csapja meg a fülem. Valami félelmetes és borzasztó lény van a közelünkben. Mi a fasz? Ez nem az a faj. Pedig nekem azt mondták csak ők vannak itt és ha jól emlékszem mindössze 5-en vannak . A bestia aki felettem van nyüszít majd a fejét le szegi. Mi a picsa folyik itt, de már komolyan. Ez a csigaszerű mutáns szép lassan le mászik rólam majd megfordul és el iszkol. Át fordulok a hasamra , hogy meg nézzem mi az a valami ami el ijesztette. Mivel a látásmódom megváltozott így nem tudom ki venni pontosan az alakját. Inkább csak a testének a kontúrját engedi láttatni valamint a szívét. Hát ez baszott nagy dög vagy háromszor akkora , mint az előzőek voltak. Kutyához hasonló a felépítése 4 lába van . Hatalmas karmok , két hosszú szarv, villás hosszú nyelv, bazi nagy fogak vagy inkább agyarak. Három szem és a szívét csont védi.
Hát ha eddig nem szartam össze magam akkor most össze fogom egy pisilés kíséretében. Tudom sokszor mondtam már , de most tényleg nekem annyi lesz! Ha csak nem segít valahogy Beliál.
-És most? Miért nem válaszolsz a francba is ?
Tudom , hogy látnak kamerán. Az utolsó lélegzet vételig küzdeni fogok. Ráadásul emelt fővel! Ha itt a vég akkor nincs mit tenni . Előbb vagy utóbb úgy is megfogok majd halni. Legalább emelt fővel menjek a túlvilágra ! De hát most is ott vagyok...Fel tápászkodok a tőröm a démon felé nyújtom hátha meg tudom majd szúrni valahogy.
-Na gyere -kiabálom.
A giga démon nem tétovázik , ahogy én sem . Egymás felé rontunk.Hatalmas erős mancsával le sújt rám. Hátra zuhanok majd a földbe csapódok. Hát ez fájt, de piszkosul. Köhögni kezdek. Vér serken ki a számból. Oldalra fordítom a fejem majd köpött egy jó nagyot. Alkarommal le törlöm a maradék vért a számról. A gigantikus már fölöttem terpeszkedik. Fejét fel emeli és a villás nyelvét ki dugja. Ez pont kapóra jön mert így arrébb tudok gurulni. A szörny a vérem nyalogatja. Mivel el van foglalva így rá támadok. Hiába futnék el úgy sincs semmi esélyem ellene. Az oldalába szúrom az eszközt ami kezemben van. Időm nincs ki rántani , mert a mancsával el kapja a lábam. Karmait belém mélyeszti. Keserves sikításom tölti be a csendet. A földre rogyom. Mind két kezem a mély sebre teszem , hogy el szorítsam a combom, de mindhiába. A vérem csak ömlik. Tuti ütő eret talált. Közben a szörny fogával ki szedte a tőrt magából és jó messzire el dobta. Lassan oda ballag felém majd a vállamba harap. A fájdalomtól nem tudom meddig bírom még , hogy épp ésszel itt legyek és ne ájuljak el. Lehet az lenne a legjobb legalább nem érezném ezt a kínzó fájdalmat. A démon nem ereszti el a vállam . Rögtön fel emel és el hajít. Egyenes a sziklának csapódok fejjel. Úgy esek le , mint egy rongy baba . Érzem , ahogy ömlik a combomból és a vállamból és a fejemből is a vér. Nem tudok mozdulni. A szemeimet nem tudom nyitva tartani szép lassan le csukódnak. Nem gondoltam volna , hogy ilyen fájdalmak között halok meg.
Az égnek hála már nem érzek fájdalmat. Egy tengerparton térek magamhoz. Hófehér ruha van rajtam. Vérnek még csak nyomát sem látom a testemen, ahogy vizslatom magam. Beliál jelenik meg előttem.
-Meg haltam- kérdezem bele törődve.
A Démonkirály némán figyel majd a száját le biggyesztve így felel: Igen meg haltál Luna.

A Démonkirály FogságábanWhere stories live. Discover now