A Fenyegetés

419 21 0
                                    

12

Belial nem egy hülye gyerek tudja nagyon jól mit miért teszek. Szemem sarkából szinte minden egyes percben Lilithet kémlelem. Kurva jó vagyok rá kell jönnöm. A tervem telibe talált. Az az arckifejezés...legszívesebben a pokolba lenne . Ugyan Luna miket beszélsz már így is ott van .Lilith számára még mindig van valami a tarsolyomban.
- Na mire vársz Démonkirály-dorombolom neki.
-Sose osztottam meg a vérem senkivel. Főleg nem nyilvánosan.
-Ácsi először is velem már nem egyszer . Aztán meg szerintem nagyon , de nagyon sajnálod, hogy el raboltál és miattad kerültem ilyen helyzetbe és tartozol...
-Állj ne tovább. Levegőt ne felejts el azért venni. Olyan leszel már , mint Olivier... A véredre amúgy se mondanék nemet. De ha már ez a kívánságod akkor hagy mulasson a nép.
-Ezt még is hogy érted?
-Állj fel és gyere utánam .
Le tápászkodok Belial öléből majd ő is követi a mozdulataimat. Kézen fog e közbe Lilith felé fordulok. Pimaszul rá mosolygok majd a szabad kezemmel mutatom , hogy a nyakát el fogom vágni. Szemei ki kerekednek a döbbenettől. A pódium közepére sétálunk. Mindenki ránk figyel. Gondolom azt hiszik a főnökük bejelentést tesz, de tévednek. Belial se szó se beszéd a hátam mögé lép. Karjával át kulcsolja a hasam majd a másik kezével balra fordítsa a fejem. Közel hajol a nyakamhoz majd finoman végig húzza rajta a nyelvét. Most úgy érzem magam , mint ha egy vámpírok filmet forgatnánk .Hírtelen bele harap a puha bőrbe. Szúró fájdalmat érzek . Lehet mondtam már , hogy nem vagyok 100-as , de nagyon élvezem minden percét. Hallom , ahogy nagyokat kortyol a véremből közbe erotikusan nyög párat. Ő is élvezi minden percét.Testét hozzám préseli érzem hatalmas erekcióját, ahogy hozzám dörgöli. Miután végzet bele harap a csuklójába . A számhoz emeli vérző végtagját. Nem hezitálok sokat rá cuppanok meg sebzett bőrére. Vérét úgy nyelem, mint kacsa a nokedlit. Be indít a vére az íze az ereje. Ennél intimebb dologban még nem volt részem.Helyeslően a fejem kezdi simogatni.
-Érzem , hogy be nedvesedtél MÁR MEGINT madárkám.
Lassan le eresztem a kezét majd felé fordulok. Gyorsan az ölébe kap majd forró csók csattan el közöttünk.
-Élvezd ki a bulit innentől kezdve már senki sem bánthat.
Finom mozdulattal le ereszt a padlóra. Kezünket fel emeli a levegőbe. A többi démon tapsolni és fütyülni kezed. Ez kellett nekik , hogy lássák Belial számára nem csak egy játékszer vagyok. Még mindig nem végeztem . Az eddigi terveimet teljesítettem.
-Egy pillanatra meg nézném a cella lakóját , ha nem bánod.
-Csak tessék. Tégy ahogy jónak látod.
Komótosan oda sétálok az ellenségemhez. Diadal ittas mosollyal az arcomon.
-Mit akarsz -kérdezi flegmán.
-Remélem tetszett a műsor ribanc.
Ez még csak a kezdet. KI FOGLAK CSINÁLNi! Gondoltam magamban.
-Azt hiszed , hogy a terved majd be fog válni ribanc? Azt azért meg kell hagyni eddig még senkivel sem osztotta meg a vérét ez egy piros pont. De el árulom kiscicám hiába érzed magad nyeregben. Te csak fel húzod őt. Mint tudjuk nem nem bír veled szexelni . Ez egyenes út hozzám. Mindig vissza talált oda ahová igazán tartozik. Kislány te csak egy halandó kis senki vagy .
- Ha észre vetted volna pár perce élvezett el egy orbitálisat . És ez nem miattad volt , hanem miattam. Már a kezdetektől fogva itta a vérem és adott az övéből. Nem hiába hozott ide . Szerintem törődj bele , hogy unalmas vagy már a számára. Most viszont ha meg bocsátasz bulizok egyet. Később még vissza jövök.
Nem hagyom , hogy a fejembe férkőzzön és hülye gondolatokat ébresszen fel bennem.
Olivier kedves arca zökkent ki .
-Ez igen anyukám egy vérbeli boszorkány vagy! Te aztán totálisan be hálóztad a górét. Ezt még én se csinálhattam volna jobban. Ha láttad volna Lilith arcát ...hahaha.... -hasát fogja úgy nevet.
-Bulizzunk már ránk fér-karolom át.
Belial közelébe vesszük az irányt. Mindig is mondtam jobb félni, mint meg ijedni . Sosem tudhatom ki vesz majd célba. Én itt egy hívatlan vendég vagyok és leszek is. A DJ nagyon jól tolja igazi ütős zenéket nyomat. Olivier egy jéghideg pezsgővel lepet meg . Ketten isszuk az üvegből. Még a pohár sem érdekel minket. A Démonkirály végig kommunikálja az egészet egy másik démon társaságában , de figyelme sosem lankad szemével mindig követ. Párszor oda mentem hozzá egy csókért. Mi több táncoltunk is . Olivier ezen is meglepődött , mert eddig még soha nem látta őt táncolni.
Sokszor olyan érzésem van , hogy nem nem én vezetem meg a Démonkirályt , hanem ő engem. A látszat néha csal. Csak nehogy a végén még kiderüljön a titka. Nem hinném , hogy két szép szemem miatt hozott ide. Jobban teszem ha vigyázok vele. De ha úgy nézzük én sem vagyok jobb. Amit művelek vele az csak a látszat. Túl akarom élni az itt létet ennyi az egész. Az e világi alkohol és a mi világunkból való alkohol plusz Belial vére a tetőfokon jár már. Szavakba nem tudom önteni mit is érzek valójában. Én aki csak a szürke hétköznapi életet élte mielőtt ide került az most démonokkal teli helyiségbe rázza. Úgy érzem itt az ideje valami bolondságnak . Meguntam már a táncot. A pódium üres ,ideje egy kis műsort csinálni. Ki kecmergek a tömegből. Fel a színpadomra fogalmazzunk most így . Megbeszéltem Olival , hogy ha tudd akkor szerezzen nekünk több hordó világos sört. Az nem olyan kesernyés ízű. Hozzá pedig egy műanyag csövet amiből lehet inni. Drága barátom ezt is el intézte a kérésemre. Segítségként még segítőket is szerzett, hogy be hozzák azokat.
-Halkabbra a zenét ha kérhetném! Figyelem démonok benne vagytok egy kis játékba? Tudom még nem kóstoltatok halandó alkoholos italt. Nem gondoljátok , hogy itt lenne az ideje? Fiúk hozzátok-csettintek az ujjammal.
A szörnyek be hozzák szépen sorba a hordókat 4 db Heineken-t.
-Na ki akar velem játszani?
Olivier az első aki fel jön. A többiek csak némán néznek.
-Olivier csak az a dolgod ameddig bírod  a műanyag cső segítségével szívod jó erősen és végül le nyeled azt .
-Szerinted más majd úgy ugrál ahogy  te fütyülsz? Senki se kíváncsi rád se a kis játékodra-flegmázik Lilith. Én meg sem hallom amit mond. Viszont Olivier be szól neki.
-Kuss a neved ribanccccc.
-Na kezdhetjük? Készen állsz?
A démon haverom a szájába helyezi a csövet és inni kezdi.
-Buzdítsuk idd,idd ,idd ... mondjátok ti is .
Olivier feje már vörös. Ki veszi a csövet a szájából oda rohan hozzám. Majd fel kap és jól megpörget.
-Ez az bébi ez kurva jó.
A többiek is kedvet kaptak . Csak úgy özönlöttek a pódium felé . Nagyon be jött nekik a sör íze és maga a játék is . Gondolatba megveregettem a vállam. Luna ez egy hatalmas piros pont. Egyszer csak a főnix nevet szajkózzák.
Olivier oldalba bök, hogy én jövök. Hát akkor nincs mese most én következek. Hogy jobban fényezzem magam kézen állva iszom az arany színű folyadékot. Még Belial hangja is észre vehető .  Mi után végeztem nekifutásból egy hatalmas szaltót ugrok be a tömegbe.Nem is tudom ez , hogy lehetséges ,de egyenesen Belial ölébe érkezek.
-Tele vagy meglepetésekkel-súgja a fülembe.
Szép volt főnix , jó voltál, máskor is csináljunk ilyet üvöltik a démonok.
-Nagy sikert arattál.
-Most már le tehetsz.
Ez nagyon jól sikerült meg kell hagyni. Ha legközelebb is lesz buli akkor majd ki találok valami mást. Furdal a kíváncsiság és látni akarom az arckifejezését a démonszukának . Eddig is majd meg ölte a féltékenység , de ezek után lehet már végzett is vele .
-Lilith drágám -futok hozzá.
-Remélem tetszett .
-Arra azért ne vegyél mérget!
-Mondtam , hogy vissza jövök hozzád.
- Luna ne kapard ki a gesztenyét .
- Nem ölhetsz meg tudod jól.
- De érhet olyan baleset , hogy bele halj
Luna. Nem veheted át a helyem. Én vagyok a jobb keze . Szeretők voltunk vagyunk és leszünk. Ezt fogadd el kérlek.Az az 1 év nekünk démonoknak nem jelent semmit. Te jelenleg csak egy játékszer vagy . Ha le telik az a pár hónap ami hátra maradt nem leszel más csak egy emlék.
-És mi van akkor Lilith , ha démonná válok?

A Démonkirály FogságábanWhere stories live. Discover now