Az Élvezetek Éjszakája

458 24 0
                                    

11

Kérdőn rá nézek, hátha válaszra is méltat.
-Madárkám hagy kérdezzem már meg , hogy a hatalom miatt még is mit értesz?
-Ha az emlékeim nem csalnak Belial azt említetted, hogy a démoni több bennem , mint az emberi igaz a külsőmön nem változtatott semmit! Akkor engedd meg , hogy Lilith méltó büntetést kapjon a pódiumon. Azt hiszed , hogy szemet hunyok majd afelett amit tett? Ennyit kérek csak .
-Meg kapta a méltó büntetését. Ennyi nem elég?
-Én csak annyit akarok Démonkirály , hogy részt vegyen a bulimon.
-Nem értelek Főnix!
-Luna ha kérhetném. Nem fog bulizni , hanem bilincsben és rácsok mögött az ÉN utasításomra végig fogja nézni , hogy mi milyen jól szórakozunk.
- Te aztán romlottabb vagy , mint azt gondoltam volna.
-És ezzel mi a célod?
-Csak annyi , hogy felettem nincs hatalma senkinek.
-Komolyan? Szerinted egy hangya fasznyi hatalmam sincs feletted?
-Merem állítani.
-Na majd kiderül. Kérésed teljesítem. Lilith ott lesz egy mini cellába őrök kíséretében és megbilincselve.
Másnap reggel a vércserét meg szüntették. Makk egészségesnek bizonyultam mi több, még soha sem éreztem magam ilyen erősnek , magabiztosnak és szexinek. Azt hittem a hangok  megszűntek, de nem Belial folyamatosan ott van a fejemben. Bármikor tudunk kommunikálni egymással még ha távol is vagyunk egymástól. Néha még az érzéseit is át érzem. Ez mind a vércsere szövődménye. A képességeimről még csak ne is beszéljünk , mert nem tudom ,hogy mi vagy mik azok. Nem volt szerencsém megtapasztalni. Folyamatosan lázban égek az estével kapcsolatban. Nem magam miatt sem Belial miatt , hanem Lilith miatt. Azt akarom, hogy szenvedjen . Mondjuk kicsit fusztrál , hogy a Démonkirály ágyában kell majd aludnom. Olivier szinte könyörgött hagy segítsen nekem el készülni. De ezt nem engedtem meg neki bőven elég nekem az , hogy ő szervezi egymaga az egész bulit. Egy forró vízzel teli kád és egy üveg tequila bőven elég , hogy el lazítson. A háttérben  pörgős zene szól mely meghozza a kedvem  ahhoz , hogy jól szórakoztak majd ah este folyamán. A sminkes asztalomon egy csomó smink lett ki készítve és az ágyamon vagy 5 ruha és hozzá illő kiegészítők sorakoznak. Ez is mind Olivier érdeme. Mondok jobbat hagyott még az éjjeli szekrényemen egy papírt melyre azt írta , hogy jobban járok ha nem iszom meg az összes alkoholt mert valami démon italt fogok majd én is fogyasztani. Ám bár itt nem az alkohol szintjével lesz a probléma , hanem a vággyal. Oliviert idézve Luna bébi , ha eddig Belial nem kapta el a kerek seggem ezután el fogja , de csak azért mert ezt én akarom majd .Miután jól kiáztattam magam a kádban. Meg törölköztem ,a fogam jó alaposan megmostam. A hajam hajszárító segítségével szárazra szárítottam. Zselé segítségével hátra fésültem az egészet így vizes hatást keltett. A ruhám egy spagetti pántos bordó selyemre esett mely fel vette a testem vonalát. A lábbeli egy fekete tűsarkúra lett melynek talpa tűzpiros. Sminkem fekete cicás ívű tusra festettem.Számat ugyan olyan színű rúzsra kentem, mint a ruhám. Belial volt a kísérőm . Ő volt a párom a bálon. Ugyan ki más lehetett volna . Ugyan abban a helyiségben volt a buli , mint ahol az embereket ölték meg démoni égek gyanánt.A pódium csak a miénk volt . Belial és én uraltuk míg nem 4 őr kíséretében meg nem jelent Lilith .
-Íme a csaló-mutatok rá.
-Ha a Démonkirály nem ment meg már rég halott vagyok . Őrök a cellába!
Pár másod perc múlva a rácsok mögött volt Lilith bilincsben.
Belilal és én ölelkezve nézzük a többi démont.
-Most emeljük poharunkat az ifjú hölgyre, aki halandóként meg ölt 2 démont és túl élte a támadást-szólal meg a Démonkirály.
-Mi van benne?
-Ha be vállalós vagy Főnix egy húzásra meg tudod!
Mivel egy üveg tequila van bennem ez az egy pohár valami nem árthat már a szervezetemnek.
-Akkor ami marad az  a harag-emelem poharam a koccintásra.
-Egészségedre- hajol közelebb hozzám.
Mind a ketten meg isszuk .
Közben Olivier tolakszik előre a tömegből.
-Na Luna bébi , hogy tetszik a dekoráció amit csináltam?
Hát mit ne mondjak azért ki tettmagáért szárazvirágok boltívbe omlanak le a falról. Lámpások borítják be a mennyezetet.
-Minden nagyok klassz lett! Köszönöm szépen Olivier.
-Ez csak a te tiszteletedre.
A buli el kezdődött hangos zene dübörögteti be az egész termet. Belial egy szemhunyásnyira sem hagy magamra. Lilith folyamatosan minket néz.Belial  minden mozdulatomat figyeli.
-Mi az?
-Nem sok kell Főnix , hogy magamévá ne tegyelek itt és most mindenki előtt . Olyan dögös vagy , hogy a farkam kő kemény lett tőled.
A zene dübörög , mindenki jól szórakozik .
Nem tudom mi volt abban az italban melyet nem is olyan régen ittam. A vágy amit érzek totálisan fel fokozódott.Belial nem engedte , hogy többet igyak belőle mivel e világi és igen erős vágyfokozó hatással is rendelkezik. Imádom ezt az érzést főleg ha Lilithre nézek. Látni szenvedni a megaláztatástól és a féltékenységtől ez minden pénzt megér. És még csak most kezdődik a java. Belial fülébe súgtam foglaljunk helyet a trónján. Kézen a kézben oda sétáltunk. Előszőr ő ült le . Én nem mellé hanem az ölébe helyezkedtem el háttal a többi démonnak , azaz a Démonkirállyal szembe. A meglepődéstől szóra nyitná a száját mire a mutató ujjam rá tapasztom puha ajkára.
-Ma én irányítok!
-Ez mind az ital hatása madárkám.
-Tsssss- csitítom.
-Most pedig csókolj meg .
Egyik kezét a derekamra fonja a másikat pedig a lapockám alá helyezi. Közelebb hajol hozzám és szorosan magához ölel. Így az ajkunkat pár milliméter választja csak el.
-Mire vársz még- lehelem izgatottan.
Tenyere fel siklik a nyakamra majd erősen magához húzza. Nyelvét mohón át dugja a számba. Körözve öleli az enyémet. Csókunk vad és szenvedélyes . Szájába nyögök egy hatalmasat. Hímvesszője oly kemény lett ettől.
-Ahhh Belial ne hagyd abba .
-Többet akarok Luna. Azt akarom, hogy el élvezz.
-Itt mindenki előtt?
-Fordulj meg.
Hátra fordulva meg kell állapítanom, hogy a démonok többsége szexel.
-Mi az élvezeteknek élünk. Ez számunkra normális.
Ha eddig nem voltam be gerjedve most már biztos. Belial kő kemény farka is csak jobban fel hergel. Igaza van el kell ma élveznem nincs mese.A bugyim csak úgy tocsog a nedvességtől. Nem tétovázok tovább . A csípőmet előre majd hátra kezdem ringatni az ölébe.
-Lunahhhh .
-Azt akarom mind a ketten élvezzünk el Belial.
Gyorsan fel állok majd egy hirtelen mozdulattal le tolom a bugyim.
-Szabadítsd ki a farkad és nyálazd be .
Minden utasításomat teljesíti. Vissza ülök rá, de vigyázva . Nem szeretnék szét szakadni a hatalmas méretétől.
-Még is mit csinálsz-kérdezi
-Csak bízd rám magad. A ruhám fel emelem. Az ujjam be nyálazom és a csiklómra kenem , hogy még jobban sikamlósabb legyen. Szerencsére a bordó színű anyag el takarja a nemi szervünket. Csípő mozgásba kezdek. Csak csiklóm érintkezik a hímvesszőjével.
-Ez nagyon jó érzés-lihegi a számba.
Még egy fokkal gyorsabban csinálom. Belial is mozgásba kezd. Hamar fel vesszük egymás ütemét. Úgy kapaszkodunk egymásba és úgy csókoljuk a másikat, mintha nem lenne holnap.
- Madárkám nem tudom meddig bírom még. Olyan gyönyörűen szexi vagy.
Csiklómmal a farkán a bőrt húzogatom fel s le. Egyre gyorsabb tempót diktálunk. Mellbimbóimat a ruha anyagán keresztül szopogatja . A másikat pedig a kezével csipkedi. Kéjes nyögések hagyják el a torkunkat.
-El fogok élvezni mindjárt -súgom a fülébe.
-Luna bassza meg én is jövök mindjárt.
A hátam ívbe megfeszül mire egymás nevét kiáltva jutunk el a csúcsra mind a ketten.Remeg az egész testem a gyönyörtől. A felhők fölött 3 méterrel lebegek most. Jut eszembe nem is volt olyan rossza az a film . Szívesen meg nézném még egyszer.
-Belial lehetne még egy kérésem?
-Mi lenne az- lihegi kimerülve.
-Ragaszkodok egy nyilvános vércseréhez.

A Démonkirály FogságábanTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang