Bölüme başlamadan önce lütfen bunu okuyun!!
____________________________________
Yeni bir fic yazmaya karar verdim TREASURE hakkında biasım 'yoshi' olduğu için ana karakter o olsun istiyorum. Ama diğerini seçemiyorum! Lütfen biriniz bu konuda bana bir öneride bulunsun. Çünkü çok kararsızımmmmm
____________________________________Heeseung- sanırım eksik kişiyi buldum!
Jay- ne? Kim?
Heeseung- karşında.
Bu jungwon'du! Yok daha neler! Buna hayatta izin veremem!
Jay- şaka mı yapıyorsun!? O bir asistan!
Jungwon- neyden bahsettiğinizi bana'da anlatsanız?
Jay- sen sadece çık!
Jungwon- pekiii
O çıktığında sert bakışlarımı heeseung'a yolladım.
Jay- ne dediğinin farkında mısın?!
Heeseung- gayette farkındayım! Söylesene! Bu kadar kısa bir sürede nasıl yeni parçalar tasarlaya bilirim? Elimizde hazır bir konsept var! 7 parçada çok eşsiz! Birini çöpe atamam! Jungwon konsepte mükemmel uyuyor!
Jay- o bir asistan! Model değil! Her zamanki modellerimizden başka bir model daha doğrusu asistan çıkardığımız'da insanlar ne düşünecek!?
Heeseung- sadece bir seferlik! Zaten daha sonra onu bir daha ne zaman görecekler? İyi düşün Jay! Jungwon yakışıklı değil mi?
Jay- hayır değil!
Heeseung- hadi ama!
Jay- tamam belki biraz!
Heeseung- ben senin yerinde olsaydım hiç düşünmeden ona bu şansı verirdim!
Jay- saçma!
Heeseung- tamam! O zaman bunu dinle. Tasarımlarımı'da alır istifa ederim! Bay hwang elinde hiç bir şey olmadığını görüp işbirliğini geri çeker. Batarsın! Çok fazla nefret alırsın. Yada... jungwon'u bir seferliğine model yaparsın. Seç!
Jay- ne bu tepki be!? Hem tehdit mi ediliyorum!?
Heeseung- dürüst olmak gerekirse evet! Çünkü o parçalar benim için çok önemli! Çok fazla uğraştım. Onlar benim ilk tasarımlarım. Anladın mı?
Jay- hah... peki!
Heeseung- işte bu! Şirketin çok ilgi görecek benim zeki arkadaşım! Şimdi kahvemide alıp gidiyorummmm.
Kahvesini masadan almış ve sanki az önce bağırıp çağıran kendisi değilmiş gibi gülerek çıkmıştı odadan.
Jay- deli mi ne!?
Ardından bende odadan çıktığım'da asistanı aramaya başladım. Masasında oturmuş çilekli süt içiyordu. Bu nasıl asistan?
Jay- asistan!
Jungwon- oh- efendim!
Jay- odama!
Jungwon- hemen!
Ben odama geçtikten sonra oda ardımdan içeri girdiğinde kapıyı kapatıp ellerini önünde kavuşturdu.
Jay- sana başka bir görevim var. Buna itiraz edemezsin. Anladın mı?
Jungwon- evet?
Jay- işbirliği meselesini biliyorsun.
Jungwon- evet efendim çok iyi bir karardı!
Jay- sözümü kesme! Neyse. Heeseung'un hazırda onun için Çok değerli olan 7 parçası var. Bir model eksik olduğundan bir seferliğine seni model olarak seçtik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ceo Jay {Jaywon}
FanfictionE.C.D 'ENHYPEN clothing design' şirketinin sahibi bay park yaşı nedeni ile şirketi artık oğluna yaani şirketin yakışıklı yüzü jay'e devretmeye karar verir. fakat oğlunun egosu ve kibiri yüzünden güvenmekte zorkluk çeker. Bu yüzden oğlundan bile daha...