Film Gecesi....

89 12 6
                                    

Teyzemin evine doğru yürümeye başladım. Bunları neden yaptığım hakkında hiçbir fikrim yok ama pişman değildim. Yürüdükçe ağrı iyice artmaya başladı. Baya sağlam vurmuştu. Bir yere oturup dinlenmeliydim.

Bir kayaya oturup telefonumu çıkardım. Kahretsin jarjı bitmişti! Hay bu Ahmet'in ben yaa. Cemre şimdiye kadar 100 kez aramıştır kesin.

Ayağa kalkıp tekrar yürümeye başladım. Acaba Tuğba çok kızmışmıydı. Birdaha gelmez kesin. Of ya ne kadar malım lan.

Kendi kendime konuşurken eve varmıştım bile. Zaten çok uzakta değildi. Hava iyice kararmaya başlamış. Teyzemler şimdiye kadar gelmiştir kesin. Evin kapısını açıp içeri girdiğimde annem telefonu elinde biriyle konuşuyordu.

-Geldi geldi! Geri dönebilirsiniz!

-Kim geldi? Noluyor burda?

Teyzem Egemen'i köşeye çekmiş azarlıyordu. Beni görünce koşup sarılarak;

-Ah be Mert'im, nerelerdeydin? Meraktan öldük!

-Birşey yok teyze, Tuğba'yla biraz gezdik.

-Tuğba nerde kuzen?

Annem ortaya atılıp kolumu tutarak;

-Oğlum birşey yapmadın demi kıza?

-Yok artık anne! Napıcam kıza? Tövbe tövbe ya!

-Kuzen birşey sorduk demi?

-Tuğba evine gitti galiba kuzen.

Annemler koltuğa oturup aralarında konuşmaya başladı. Bende Egemen'in yanına gidip jarj aletini istedim.

-Valizin ilk küçük cebinde kuzen. Ha bide doğru söyle lan, naptınız Tuğba'yla?

-Sonra anlatırım kuzen.

Jarj aletini alıp telefona takıp geri koltuğa oturdum.

-Kuzen yanlız o prize takılmadan çalışmıyor

-Ha? Olum kafamı kaldı ya.

Jarjı prize takarken Egemen halime gülüp duruyordu.

-Tuğba sana ne yapmışsa aklını başından almış, baksana jarjın telefona giren yerini prize sokmaya çalışıyorsun. Hahaha ilahi kuzen ya.

2 dakkada kendimi edebileceğim en iyi derecede rezil etmiştim bile. Afferim sana Mert! Acaba beni daha neler bekliyordu?

Babamla Ahmet kapıdan içeri girer girmez babam benden hesap sormaya başladı;

-Nerdesin lan sen kaç saattir?! Tuğba nerde lan?! Naptın kıza?!

-Napıcam kıza baba ya! Evine gitmiştir.

Babam annemlerin yanına gidip birşeyler anlatmaya başladı. Yakınlaşıp dinlemeye başladım.

-Hüseyin bey bizi misafirliğe çağırıyor. Hazırlanında gidelim, ayıp olmasın.

-Enişte gittiğinizde Tuğba'yı buraya göndersenize, oyun oynarız hep beraber.

-Sen istersinde enişten yapmazmı? Gittiğimizde söylerim aslanım.

Egemen'in kolundan tutup geri çekerek koltuğa oturttum.

-Olum malmısın lan?! Napıyosun? ölmemimi istiyorsun?!

-Nolcak be kuzen. Hep beraber oyun falan oynar, film izleriz. Kötümü olur?

-4 kişi filmmi izlicez lan!

KIR ÇİÇEĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin