12. Bölüm

11 2 0
                                    

Kahvaltımızı yapmış. Şimdi Ece ben ve Kerem topluyorduk. Ece düğün konusu açmıştı. Ne zaman yapacağımızı düşünüyordum.

"Bence köyden geldiğimizde ailecek toplanır nikah gününü belirleriz. Bir ay içerisinde de herhalde düğün olur"

Ece konuştu. "Nikah gününü bence siz belirlemelisiniz. Sonuçta sizin özel bir gün olcacak."

Tezgaha popomu dayayarak Kerem'e baktım. Sence anlamında tek kaşımı kaldırdım.

(Yazar:tarihleri biraz sallıyorum o yüzden çok takmayın)

Yine Ece konuştu.  " Bence düğün tarihini de siz alın ortak karar alın "

Telefonumdan tarihe baktım. "Bugün 13 Haziran yarın karne günü. Okula giderim. Zaten sonra tatil. İstersen yarın okuldüa işim bittiğinda eşyalarımızı toplar yola çıkarız"

Kerem çayından bir yudum alarak konuştu. " Tamam ne zaman biter senin okulda işin?"

"Üç veya üç buçukta işim biter "

"Tamam o zaman akşam kıyafetlerimizi toplarız yarın okulda çıkınca bana haber ver yola çıkarız"

~~~~~~~~~~~'~'~~~~~

Akşam olmuş annemler hala gelmemişti.

Bende çok takmayarak bavulumu yatağın altından çıkardım. Zaten köy olduğu için bir kaç şalvar koydum. Budy tarzında tişörtler aldım. Bir terlik aldım. İki şapka,güneş kremi, diş fırçası, macunu aldım. Ve bir kaç şey daha alarak bavulun fermuarını kapattım.

~~~~~~~~

Gece kapının açılmasıyla gözlerimi araladım. Salondan hole baktığımda annemleri gördüm. Onlar hiç birşey demeden yukarıya sanırsam odalarına çıktılar.

Televizyonu kapatarak yukarıya çıktım. Odaların kapısını tıklatarak kafamı odaya soktum.

Annem yatağa uzanmış telefona bakıyordu. "Anne yarın okuldan çıktıktan sonra Kerem ile köye gidicez."

Başını telefondan kaldırdı. "Tamam ne kadar kalcaksınız?"

"2 hafta herhalde "

"Tamam iyi geceler "

"İyi gecler anne" diyerek kapıyı kapattım.

Odama yol aldım. Nevresimi açarak yatağın içine girdim.

Gözlerimi yavaşça kapayarak uykuya daldım .

Bölüm 247 kelimedir

(Bakmadan yazdım mantık veya yazım yanlışı olursa affola)




ZORLA EVLİLİK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin