19- seven positions

667 65 46
                                    

Jin - Taehyung

Taehyung
Oluru var mı hyung?
Lütfen dürüst ol

görüldü (20:32)

Taehyung Jin'e mesaj attıktan sonra geri dönüş alamamıştı. O gece bunun olumsuz bir cevap olduğunu düşündü. Üzerinden iki gün geçmişti. Hafta sonu iş yerinde Jungkook olmuyordu bu yüzden onu göremedi. Sonunda pazartesi gelmişti ama dolaylı yoldan 'oluru yok' cevabı aldığı için ona yaklaşamayacaktı. Ya da o öyle olduğunu düşünüyordu?

Daha şirketin kapısının önündeyken, sohbet eden Jin ve Jungkook'u gördü. Jungkook'un arkası dönük olduğu için bir şey göremiyordu ama Jin sinirli duruyordu. Sanki Jungkook'u azarlıyor gibiydi.

"Jungkook kes sesini dediğimi yap! Boka dönecek yoksa bu iş."

Jungkook bıkkınca oflayarak ellerini beline attı. O esnada Taehyung'u gördü Jin. Gülümseyerek ona bakarken ellerini Jungkook'un gömlek yakasına atarak düzeltiyor gibi yaptı. Başıyla Taehyung'a selam verdikten sonra Jungkook'a baktı yine. Yalandan gülümsüyor ve dişlerini sıkıyordu.

"Akşam sana soru sorduğumda istediğim cevapları almazsam bakir makir dinlemem sikerim o götünü."

Gülümseyerek Jungkook'un yanağını öptü ve geri çekildi.

"Tamam mı canım kardeşim benim?"

Jungkook şaşkınca ona bakıyor ve ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.

"Hyung çarpıldın mı lan? Niye gülüyorsun."

Jungkook sanki komik bir şey demiş gibi güldü Jin.

"Ahahah! İlahi Jungkook."

Ardından çocuğun omuzlarından tutup onu hızla kendine çekti ve kulağına yaklaşarak "Taehyung arkanda. Şimdi gidip ona selam vereceksin ve ben seni izliyor olacağım." dedi.

Jungkook cevap bile vermeden onu arkasına döndererek sırtından ittirdi ve Taehyung'a doğru bir kaç adım ilerlemesini sağladı. Çocuk direkt adamla göz göze gelince bir şey diyemedi ve gülümsedi. Jin'in onu uyarmak için öksürdüğünü duyduğunda ise mecbur adamın yanına giderek eğildi ve selam verdi.

"Günaydın Bay Kim."

Taehyung çattığı kaşlarına kıyasla sırıtarak "Bay Kim?" dedi. Jungkook doğrulup adama baktı ve ellerini beline koyarak atarlı atarlı cevap verdi.

"Sen de hem saygılı ol diyorsun hem de ben sana böyle seslenince garipsiyorsun. Ne istiyorsun bayım hayırdır?"

Jungkook tribal bir tepki verdiğini düşünse bile şuan Taehyung'un gözünün önünde dudaklarını büzmüş, kaşlarını çatmış, elleri belinde trip atan birisi vardı ve bunu asla ciddiye almıyor, tatlı buluyordu.

"İstediğin gibi seslen bana Jeon. Garipsemedim."

Ellerini başının yanında havaya kaldırarak teslim oldum dercesine konuştu adam.

"Selam verdiğime dua et. Görüldü attın bana en son, hatırlatırım."

Evet Taehyung ona görüldü atmıştı, ama Jungkook bir şeyin farkında değildi. Adam ondan hoşlanıyordu ve Jungkook'un sözleri ona umut veriyordu. Taehyung çocuğun yüzüne doğru eğildi ve ellerini ceplerine soktu.

Give meHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin