35-❗

714 53 58
                                    

Bilinmez, her gözün baktığı renk aynı mıdır
Yoksa gökyüzü birine pembe birine mavi midir
Sevgili nedir, tutku mudur aşk mıdır
Benim yazdığım şiir sevgiliye
Sevgilinin ruhu bana mıdır

Tende eller gezerken ağzımda ağzın
Akar o damla az evvel öptüğüm sırtında
Sen de hisseder misin benim gibi, yetmez öpsem de sarılsam da
Dokunuşlarım tükenmez üzerinde
Gel sevişelim sevgilim

Ah ne kadar küçülürsün kollarımın arasında
Güneşten yanan kumların üzerinde ben de yaksam tenini
Yağmur bizi mi izliyor akarken camımda
Yetmez göreceli zaman tüketsem de seni yarın yokmuşcasına
Gel sevişelim, deneyelim öğrenelim sevgilim

~eva

(Bölümü yazarken wattpad çöktü bu fice gelen bildirimleri göremiyorum düzelir umarım 🥲)

☆☆☆

"Temizlendim."

Ardından topladığı anlık cesaretiyle dudaklarını adamın boynuna bastırdı. Taehyung henüz bir tepki vermemişti.

"Jungkook..."

Oğlan yüzünü geri çekerek adamın gözlerine baktı.

"Sen, hazır olduğuna emin misin? Bunu yapmak zorunda değiliz. Yani, ben beklerim senin alışmanı sıkıntı değil. Öperken bile acaba sorun olur mu diye düşünüyorum hâla."

"Karşılık veriyorum?"

"Sevgilim, veriyorsun evet. Ama, bu sandığın kadar basit değil. O gün az çok hissettirdim sana nasıl bir his olduğunu. Ama, bu çok daha fazlası."

Jungkook'un neredeyse tüm hevesi kaçmıştı. Ellerini adamın omuzlarından ağır ağır çekti. Ardından oturduğu kucaktan kalkarak hiçbir şey demeden yatağın diğer tarafına dolanıp dolaba ilerledi.

"Jungkook, ne yapıyorsun güzelim?"

Taehyung endişeyle izliyordu çocuğu.

"Üzerimi giyeceğim Taehyung."

Gururu incinmiş gibi hissediyordu. Oturup ağlayacak kadar kırılmıştı. Bütün yıllarını, korkularını, endişelerini bir kenara bırakarak adım atmıştı ve reddedilmişti. Dolabın kapağını açmak üzereyken Taehyung'un avucuyla baskı yapması ona izin vermedi.

Jungkook'u dolapla arasına alarak göğsünü sırtına tamamen bastırdı ve oğlana hiç alan bırakmadı.

"Sevgilim, güzelim. Yanlış anlama beni. Temaslarıma alıştığını ben de biliyorum. Ama bu eline dokunmam, yüzüne dokunmam veya beline dokunmam gibi bir şey değil. Gerçekten her şeye hazır mısın?"

Çocuğun belinden tutarak çevirdi ve yüzyüze gelmelerini sağladı. Alnını alnına yaslayarak kollarını doladı beline.

"Bu sefer sınır olsun istemiyorum. İlk sevişmemizde sınır koymanı istemiyorum. Emin ol ben de senin kadar istiyorum yapmayı. Hatta daha fazla... Ama bu sefer tüm vücuduna çıplakken bakmama, izin almadan her yerine dokunmama, beni tüm vücudum ile çıplak görmeye hazır mısın?"

Give meHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin