31- aşk nedir

456 65 50
                                    

31 kutsal sayıdır, güzel şeyler olsun bu bölüm. Yeter artık yapalım şunların arasını.

Ben bölümü yazarken tatlı krizine girdim niye böyle oldu bunlar en son çok arsızlardı lan ÇOK TATLI BİR ŞEY OLDULAR??

☆☆

Taehyung - Jungkook

Taehyung
Gelsene

Jungkook
Kim

Taehyung
Sen

Jungkook
Nereye

Taehyung
Odaya

Jungkook
Neden

Taehyung
Konuşmak için

Jungkook
Ne konuşmak

Taehyung
Aramızdakileri konuşmak

Jungkook
Kimin arası

Taehyung

yazıyor...

çevrimiçi

çevrimdışı

Jungkook iyice masanın altına sindi. Tabi ki göreve itiraz etmemişti, edemezdi zaten. Ama inanılmaz utanıyordu. Doğrusu konuşacakları her şeyi çoktan kendi kafasında cevaplandırmıştı. Ama Taehyung ile yüz yüze, hayır bir dakika...

Kucak kucağa...

Konuşacak olmaları onu çok germişti. Taehyung'a yakın olmak ve temas etmek onu inanılmaz derecede heyecanlandırıyor ve geriyordu. Ciddi ciddi Taehyung'a dokunurken artık hiç ürkmüyordu. Bir düşününce, ilk yakınlaşmalarında adamın eli beline değdiğinde bile irkilmişti. Acaba diyordu, şuan yakınlaşsak, ürker miyim...

"Aaaaaaa!"

Taehyung çocuğun ayak bileğinden tutarak çekti ve masanın altından çıkarttı. Ardından hiç beklemeden onu omzuna attı. Jungkook çırpınıyordu. Başı adamın sırtından, bacakları da göğsünden sarkıyor, karnı omzunun üzerindeydi.

"Dur yerinde, merdivene geldik."

Jungkook düşmemek için kıpırdanmayı kesti. Ama adamın sırtını ısırdı. Buna karşılık Taehyung çocuğun kalçasına vurarak "dur dedim sana." dedi. Jungkook'da adamın kalçasına vurdu.

"Ya bıraksana ben yürürüm!"

Hâla yumruklarıyla vurmaya devam ediyordu. Taehyung buna karşılık yüzünün yanındaki kalçaya dişlerini geçirerek Jungkook'un yine bağırmasına sebep oldu.

Odaya geldiklerinde içeriye geçip kapıyı kapattı ve kilitledi. Anahtarı da cebine koydu. Oğlanı omzundan indirip kollarını beline sardı, gitmemesi için onu kendine bastırdı.

"Kaçma artık be güzelim."

Alnını alnına yaslayarak gözlerini kapattı. Şuan Jungkook'un kabullenmesini ve kendi kararı ile kucağına oturmasını istiyordu. Kucak demişken, bu planda yoktu.

Give meHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin