Sad girlz luv money dinleyerek yazıyorum. Güzel bir şarkı, güzel bir bölüm olsun.
Angst fic yazayım mı dedim ağzıma sıçtınız qhswkkdwjflwkx
Bir tane angst var taslakta, özür dilerim asklarım ama onu da yayınlayacağım. Fakat önceliğim değil.
Neyse, bu aralar give me'ye sardım. Heveslenmişken yazayım dedim, dün 3 yb attım çüş.
Eğer ilham perilerim dünkü gibi tepemde sikişirse bugün de birden fazla yb yazabilirim. Başlayalım bakalım.
___
"Ya kardeşim beni bir saaal! Sal beni laan!"
Huening'i suya atmaya çalışan Taehyun'a döndü bakışlar.
"Ya inat etme de atla şu suya. "
Taehyun onu havuza doğru iterken, Huening var gücüyle direniyordu. O hariç herkes en az bir defa girip yüzmüştü.
"Yok, ıslanmak istemiyorum ben."
Huening Taehyun'u kolundan tutarak yerlerini değiştirdi ve Taehyun suyu boyladı. Beomgyu kahkaha atarak onun yanına yüzdü ve omzuna atlayıp başını suya soktu.
Huening havuzun kenarına oturup bacaklarını suya soktu. Islanmayı sevmiyordu. Şuan sadece güneşin tadını çıkartmak istiyordu.
Soobin ve Yeonjun ise, bayağı bir yüzmüşlerdi. Şimdi de Yeonjun bir şezlonga yatmış, Soobin'de ona güneş kremi sürüyordu. Mutlu görünüyorlardı.
Jin havuzun yanındaki mangalı ayarlıyordu. Bugün mangal yapmaya karar verdiler. Saatler olmuştu havuza gireli ve iyice acıkmışlardı.
Jungkook şezlongun yanındaki masadaki içeceğinden bir yudum daha aldıktan sonra doğruldu ve oturur konuma geldi. Etraftaki arkadaşlarını inceledi. Jimin'in yokluğu maalesef belli oluyordu. Normalde tatile geldiklerinde su tabancasıyla herkesi kovalayıp iflahlarını sikene kadar ıslatan bir Jimin olurdu.
Kendi kendine gülerek içeceğinden bir yudum daha aldı ve masaya geri bıraktı. O esnada Taehyung geldi.
(Hatırlamanız için evin fotosunu tekrar koyuyorum. Evin arka kısmı böyle)
Bir süre önce odun ve kömür almak için markete gitmişti. Ondan öncesinde de sadece güneşlenmiş ve havuza girmemişti. Elindekileri mangalın yanına bıraktı ve Jin'le gülerek bir şeyler konuşmaya başladılar.
Taehyung arkasına dönerek havuzdaki ve şezlongdaki çocuklara baktı. Ardından kendisine dik dik bakan Jungkook ile göz göze geldi. Üzerindeki gömleği çıkartarak masanın yanındaki sandalyeye astı. Dikkatli bir şekilde düşmemeye özen göstererek şezlong tarafına ilerledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Give me
FanfictionKim Taehyung'un aracıyla çarptığı kişi kendi ofisindeki stajyer savcı Jeon Jungkook'tu Komedi ve texting ağırlıklı