သူနိုးလာတဲ့အချိန်မှာပတ်ဝန်းကျင်တစ်ခုလုံးကမှောင်မဲလို့နေသည် တိတ်ဆိတ်နေတဲ့အပြင်အခန်းတစ်ခုလုံးကမှောင်နေတာမို့သူကြောက်နေမိသည် ဘာတွေဘယ်လိုဖြစ်ခဲ့မှန်းလဲသူမသိတော့ နောက်ဆုံးမှတ်မိတာကသူငယ်ချင်းတွေနဲ့အတူတူပါတီကိုသွားခဲ့တာပင်
"နိုးလာပြီလား?"
"ဟင်... အစ်ကိုကဘယ်သူလဲ?"
"ငါ့ကိုမသိလဲရတယ်"
"ကျွန်တော်ဘယ်ရောက်နေတာလဲ? ဘာဖြစ်လို့ဒီကိုခေါ်လာတာလဲ?"
"စိတ်ဝင်စားစရာမေးခွန်းဘဲ"
သူရှေ့တို့းလာတော့ကြောက်ပြီးနောက်ကိုဆုတ်မိသွားသည် မေးဖျားကနေဆွဲကိုင်ကာ... "ချစ်စရာလေးဘဲ အဲ့တာကြောင့်မို့အကုန်လုံးကမင်းကိုသည်းသည်းလှုပ်ကြတာထင်တယ်"
"ကျွန်တော့်ကိုပြန်လွှတ်ပေးပါ ပြီးတော့အစ်ကို့ကိုသိလဲမသိဘူး ဘာလို့ဒိလိုလုပ်ရတာလဲ? ကျွန်တော့်ဆီကဘာလိုချင်လို့လဲ?"
"ကျစ်! စကားတအားများတာဘဲကွာ မင်းပါးစပ်ကိုပိတ်ထားလိုက်တော့ ငါဒေါသထွက်လာရင်မင်းကိုတစ်ခုခုလုပ်မိလိမ့်မယ်"
မျက်ဝန်းလေးထဲကနေမျက်ရည်တွေကျလာပြီး... "ကျေးဇူးပြုပြီးကျွန်တော့်ကိုလွှတ်ပေးပါ! ဟင့်! ကြောက်တယ် အစ်ကို့ကိုကြောက်တယ် ကျွန်တော်နဲ့ဘာရန်ညှိုးများရှိခဲ့လို့လဲ?"
"အေး! မင်းနဲ့တော့ရန်ညှိုးမရှိဘူး ဒါပေမဲ့မင်းမိဘတွေကိုဆုံးရှုံးသွားတဲ့အရသာကဘာလဲဆိုတာခံစားကြည့်စေချင်တယ် အရင်ကငါ့အပေါ်လုပ်သွားတဲ့ကိစ္စလိုမျိုး"
"ကျွန်တော်တောင်းပန်ပါတယ် ကျွန်တော်တောင်းပန်ပါတယ် ကျေးဇူးပြုပြီးလွှတ်ပေးပါ"
"အား... နားညီးတာ မင်းဒီမှာနေခဲ့လိုက်တော့"
"ဟင့်အင်း!! မဟုတ်ဘူး!! ကျေးဇူးပြုပြီးကျွန်တော့်ကိုသွားခွင့်ပေးပါ!! ဒီထဲမှာပိတ်မထားပါနဲ့!! ကျွန်တော်ကြောက်တယ်!! ကျွန်တော်တောင်းပန်ပါတယ်!!" အခန်းထဲကကောင်လေးတစ်ယောက်ရဲ့ငိုကြွေးခြင်းက အပြင်ကကောင်လေးအတွက်တော့နားဝင်ချိုနေသလိုပင်~
.
.
**15.7.2023 အရေးပေါ်ကြားဖြတ်သတင်း တောင်ကိုရီးယားဝန်ကြီးချုပ်ဂျင်းယူရဲ့အငယ်ဆုံးသားပြန်ပေးဆွဲခံရ**
YOU ARE READING
Baby,I'm Shadow Of You
Romanceမင်းမိဘတွေရဲ့အပြစ်ကို မင်းကိုဘဲခံခိုင်းမှာ!ဒါဟာမင်းအတွက်ဝဋ်ကြွေးဘဲ!