"ဒီနေ့တော့ဒီလောက်ပါဘဲ ကျောင်းသားတို့အတန်းဆင်းပြီ"
"ဟူး... နောက်ဆုံးတော့ငါတို့လဲအတန်းချိန်ပြီးသွားပြီ ညကြငါ့ပါတီကိုလာကြမယ်မလားချန်းယောင်းတို့?"
"ဒါပေါ့ ငါတို့သေချာပေါက်လာခဲ့မှာမို့စိတ်ချထားလိုက်ဘုံချူး ဟုတ်ပြီလား?"
"အိုခေပါ... ငါစောင့်နေမယ်နော်"
"ကဲ!! ငါတို့လဲကန်တင်းသွားကြမလား? ဘူဂိုလ်ဂီတဲ့ချန်းယောင်း နင့်အကြိုက်ဘဲ ငါဂျွန့်ဟိုနေရာဦးခိုင်းထားတယ် သွားမယ်လာမြန်မြန်!!"
"ရေးး ဘူလ်ဂိုဂီသွားစားကြမယ် ဂိုး!! ဂိုး!!"
.......
"မင်းတို့ကလဲကြာတာငါဒီမှာမနည်းဦးထားရတယ် ငါ့မှာအန်တီကြီးတွေကိုမျက်နှာချိုသွေးပြီးပြောထားရတာသိလား?""အေးပါဂျွန်ဟိုရယ် ငါတို့လဲဆင်းဆင်းချင်းပြေးထွက်လာတာပါဘဲ ငါတို့ဒီနေ့အတန်းဝင်တဲ့ဆရာကပရော်ဖက်ဆာကြီးလေ စာမေးပွဲကျထားတဲ့သူတွေကိုနည်းနည်းသြဝါဒချွေနေတော့ နောက်ကျသွားတာ"
"ချန်းယောင်းရောက်ကတည်းဖုန်းကြည့်နေတာ ဘာလဲ? ရည်းစားရှိနေပြီလား?"
"မဟုတ်ပါဘူး ကိုကိုဆောင်ချန်းကသူဒီနေ့ညကိုမလိုက်နိုင်တော့ဘူးပြောနေလို့စာပို့နေတာ ညကျကိုကိုကဖေဖေ့လူကြီးတွေနဲ့ညစာစားပွဲရှိတာနောက်ကျမယ်ဆိုလို့ ခဏလေးနော်..."
"အစ်ကိုဆောင်ချန်းကိုအားကျတယ် ချန်းယောင်းအဖေနဲ့တွေ့ခဲ့ပြီးတော့နေရာကိုဆက်ခံဖို့ကြိုးစားနေတာ"
"ကိုကိုကပင်ပန်းတာကိုတော့မင်းတို့မသိဘဲ ညဆို၂နာရီလောက်မှအိပ်ရတယ် တစ်ခါတစ်လေဆိုရင်ညလုံးပေါက်တဲ့ထိအလုပ်လုပ်ရတာ ငါတို့ကိုအဆင်ပြေပါတယ်ပြောပြီးသူတောင့်ခံနေတာ"
"အေးပေါ့ ရွေးကောက်ပွဲကလဲနီးလာပြီဆိုတော့ နင့်အဖေရော အစ်ကိုဆောင်ချန်းရောကအလုပ်ရှုပ်ပြီလေ"
"*ကိုယ်မလာနိုင်တော့ဘူးနော်ကလေးလေး ကိုယ်မရှိဘူးဆိုပြီးအများကြီးသောက်မလာနဲ့ မနေ့ကထပ်ပိုပြီးအပြစ်ပေးခံရမယ်နော်*"
"*အင်းပါကိုကိုရဲ့ကျွန်တော်သိပါတယ် အများကြီးချစ်တယ်နော်ကိုကို*"
YOU ARE READING
Baby,I'm Shadow Of You
Romanceမင်းမိဘတွေရဲ့အပြစ်ကို မင်းကိုဘဲခံခိုင်းမှာ!ဒါဟာမင်းအတွက်ဝဋ်ကြွေးဘဲ!