twenty eight

834 20 0
                                    

Amikor megerkeztünk a motelbe. Nem várt szállás fogadott. Enyhén piszkos, a padló legalább 5 hete nem látott felmosót. De még nem is ez volt a legnagyobb baj. Amikor megkaptuk a szállásunkat, és a gondnok kinyitotta a szobánk ajtaját, akkor egy egér mászott be az ágy alá. Elisatbeth és Sawyer akkorát sikított Flora mellett, hogy azt hittem megsüketült. Megnyugodva véltem felfedezni, amikor biztosított róla, hogy nem.

Belépve a szobánkba egyhe penész szag csapta meg az orrunkat. Majd nagy küzdésekkel, de sikerült a már patkánynak látszó egeret elűznünk, a hálórészünkből.
Sawyer fújtatott, Flora majdnem kiköpte a tüdejét az akció kivégzésével. Jól eltelt az idő.

Lesétáltunk az ebédlő részhez, és még mielőtt elindultunk volna, Lisa megbizonyosodott róla, hogy biztos bezártuk-e a szobát, és hogy nincs bent több egér, vagy egyéb betolakodó.
Amikor ezt leírtam Chasenek, miközben Flora próbálta eltalálni az egeret, nem hitt nekem, ezért muszáj volt róla videót küldjek neki. Azt mondta, hogy pont a videó nézésekor Eric pont beslisszant mellé, és végig nézte, ahogyan (szerintem már a barátnője) majdnem agyon ver egy eltévedt egeret. De mint mondtam, kitessékeltük, és mostmár reményeim szerint, Lucianéket zargatja.

- Mi a kaja? - szólalt meg Lisa
Mr.Morton oda battyogott hozzánk egy tál paradicsom levesnek tűnö valamivel, és talán egy tál sajtos tésztával
- Ez Drágáim! Nézzétek meg, és egyetek ti is, mert 19.00-ig nincsen több kaja!

Egy kicsit közelebbről megnéztem, és mintha egy hajszálat láttam volna a sajtok között megbújni. A lányok felé pillantottam, akik nyálukat, majdnem kicsorgatták a szájaikon annyira éhesnek tűntek.

Akkor inkább eszek, csak levest...

A levessel nem volt probléma. Chase-ék tudtommal svédasztalos ebédet kaptak.
Erre a mondatára csak egy :( ilyen emojit tudtam küldeni, meg egy nyál csorgatósat, majd elküldtem neki a mi kosztjainkat. Annyira irigylem őket. Ezt ők, hogy tudták túlélni múlt évben? Ez nem is a síelésről szól, hanem a túlélesről!

Miután végeztünk a késői ebéddel, qut mondta Mr.Morton, hogy a mai nap még nem fogunk fekmenni síelni, csak holnaptól. Azt is mondta, hogy időben feküdjünk le, és ne csináljunk semmi rosszat. Most komolyan tanárúr? Alex már idejövet leitta magát holtrészegre?! Mi lesz még itt este?

Fel érve a szobánkba, Flora át kutatta a helyet, és jelntett, hogy semmi gyanúsat nem észlelt. Miután bementünk lehuppantunk a ágyainkra, és elkezdtünk beszélgetni. Lisa beszélt a mostani kapcsolatával egy végzőssel, akit Masennek hívnak, aki élsportoló akar lenni. Flora megemlítette a kapcsolatát Eric-kel, amit mi tárt karokkal vártunk. Sawyer bevalotta, hogy más felé is kacsingat, nem csak a fiú egyedek felé. Mi támogattuk benne, és segítséget adtunk neki a végzős lányokkal kapcsolatban.

Amikor rám terelődött a téma, akkor megemlítettem a Chasessel való kapcsolatomat. Meg azt is, hogy máma este találkozunk. A lányok készségesen támogattak benne, és megígérték, hogy falaznak majd nekem.

Az idő gyorsan telt, és csak arra lettünk figyelmesek, hogy Mr.Morton bekopogtatott, hogy vacsora idő. Én ekkor már kiválasztottam a szettemet, hogy mit fogok felvenni estére. Úgy gondoltam, hogy ful feketében leszek, nehogy feltűnést kelltsek.

Lesétáltunk az ebédlőbe, majd helyetfoglaltunk és vártuk a többieket. Miközben vártuk a többieket felnéztem az instára és megnéztem a feltöltött storykat. Pörgettem. Pörgettem.
Majd egyszercsak megláttam Chase storyait. Az elsőben szól a zene. Mindenki jól érzi magát. Chase beleiszik egy vodkás üvegbe és tovább bulizik. A következő viszont tönkretesz. Összetör.

Amit látok. Az lesokkol.
Chase még mindig táncol, de valaki belehajol a videóba és lesmárolja. Chase arca kővé dermed, majd leállítja a videót. Ezt biztos, hogy kiakarta tenni? Gondolkodtam. De ekkor a féltékenység hulláma áthalad fölöttem.
Tudom, hogy nem Chase akarta. De rohadtul bosszant. És mérges vagyok. Florara nézek, aki ugyan úgy végig nézi amit én, majd rám tekint.
- Úristen Robin! - ölel át
Könnyek szöknek a szemeimbe. Tudom. Én tényleg hiszek neki, hogy nem szándékos volt. De...

Fel állok az asztaltól, és azonnal elindulok a szobám felé. Flora ilyedten követ engem, mire én leintem. Odaadja nekem a kulcsot, és én tovább megyek. Amikor beérek az szobához, már zokogok. Próbálom lenyugtatni magamat, hogy ez nem Chaseen múlt. De nagyon szar érzés. Mikor bedugom a kulcsot a lyukba, pont akkor jönnek ki a fiúk a szemközti szobából. Willék.
Will meglát engem és aggodalom ül ki az arcára.
- Mi a baj? Történt valami?
Intek, hogy hagyjon.
Elfordítom a kulcsot, és belépek a sötét szobába. Magam után csuknám az ajtót, de Will még pont beslisszan az ajtón.

Leülök az ágyra, és tovább sírok. Tudom, higy kislányos amit csinálok, de akkor is. Szarul esik, ha a már majdnem pasidat valaki lekapja. Tény láttam benne az aggodalmat, de mi történhetett ezután? Vajon a csaj továbbra is őt futkorászta. Vagy esetleg már más vizekre eveztek?
Will leül mellém, és az egyik kezét a combomra teszi, majd gyengéden elkezdni simogatni.

- Mesélj! Tudod, hogy nem megyek el addig. - mondja lágy hangon

Nem akarom. Nem akarok vele beszélni a gondjaimról, bajaimról. Nem akarok neki megnyílni. De most egy belső mély hang azt suttogja nekem, hogy tegyem meg. Meséljek másoknak is a gondjaimról. Nem vihetek minden terhet magamon.

- Te láttad? A videót? Chase storyát? - kérdezem könnyes szemekkel

Will maga felé fordít, hogy a szemeibe nézhessek.

- Azt amiben egy csaj lekapja?
Bólintok.
- Igen láttam. Sajnálom. - szólal meg
Lehajtom a fejemet, mire ő az állam vonása mentén újra a szemei felé fordít.
- Ne nézz le, kicsi. - mondja gyengéden - Ez nem a te hibád!

Összezavarodok. Persze, hogy nem az enyém.
- Tudom.
- Chase. Chase az mindig is imádta az erősebb italokat, de sosem ismerte a mértéket. - mondja dorombolva
- Te biztos jobban ismered, mint én. - mondom neki szipogva
Hüvelyujja az alsó ajkamat simogatja, és szemei végig az enyémbe fúródnak.

- Mire akarsz kilyukadni? - kérdezem
Will elmosolyodik.
Lentebb dönti a fejét, hogy már csak pár milliméter válasszon el minket egymástól.
- Tudod, amikor megláttalak, az első napomon. Akkor. Már felkeltetted a kíváncsi figyelmemet. Ahogyan ott ültél, és szív alakú arccal végig néztél kíváncsi szemekkel. Rögtön éreztem valamit, majd amikor a telt ajkaidra siklott a tekintetem, kedvem lett volna jól beleharapni.

Borzongás fut végig rajtam. Will? Te mi a jó istent csinálsz most!

Will közelebb hajolt, és egy gyengéd csókot lehet az ajkamra.

- Kellesz nekem Ruby! Akarlak!
Ellöktem magam Willtől.
Tudtam, hogy végig erre ment ki a játéka, de nem tudtam, hogy meg is teszi e őket.
Én viszont nem őt akarom, hanem Chaset. Miközben beszélt velem végig az ő erintesére voltam kiéhezve. Őt akarom. Nem Williamet.

- Hagy William! - szólok rá
William megfogja a csuklómat, ezzel megakadályozva, hogy elmenekülhessek előle.

Az ajtó kinyílik, és Chase lép be mögötte Floraval.
Chase ránk néz. Olyan mérges. A szemei lángokat hánynak.
- Itt meg mégis mi a fasz folyik! Bazmeg!


Sziasztok! Lassan közeledünk eme sok izgalommal, és fordulattal járó részek végéhez. Remélem tetszett a mai rész! Köszönöm a visszajelzéseket és a vote-okat! Legyen csodás napotok!

Az Elérhetetlen // BefejezettDonde viven las historias. Descúbrelo ahora