Bölüm 4

25 6 32
                                    

Hava okadar sıcaktı ki. Artık dayanamayıp yataktan kalktım saat 1.30 olmuştu. Maşşallah ne yatmışım ya.

Annem herzamanki gibi salonda müge anlıda izlemediği bölümü açmıştı ve o kadar ciddi izliyordu ki anlatamam annemin bu halleri çok komiğime gidiyodu. Ve kendi kendine de söyleniyodu sanki davayı annem çözüyodu.

Bi ara şu kadını götürücem müge anlının yanına onla beraber davaları çözsünler.

Annem beni fark edince bana doğru döndü "günaydın kızım" dedi gülümseyerek.

"Günaydın gül bahçemm" dedim yanına oturup bende biraz izlemeye karar verdim. Aslında biraz sarıyodu,bazı konuları çok seviyodum heleki birbirini kaçırıp öldürmüşlerse falan bide kaçıranlar ailedan biri olunca o kadar keyifli oluyodu ki mükemmel insanın izliyince izliyesi geliyodu.

Manyak mısın kızım sen?

Yaklaşı bir saat sonra bölüm bitmişti ve en nefret ettim yere gelmiştik nasihat bölümü annem her müge anlı ,esra erol yada haberde gördüğü bi olayı bana anlatır ve en sondada beni nasihatlara boğardı.

"Bak görüyomusun kızım sakın yolda size gel seni evine bırakayım gel arabama bin diyince sakın binmeyin sizide kaçırırlar dağa o zaman kurtulamassın ALLAH KORUSUN AYY CANIM KIZIM" diyerek sarıldı sanki gerçekten kayıp olmuşumda bulmuşlar gibi son cümlesini vurgulamıştı.

"Ya anne ben sence o kadar aptalmıyım ya neden başkasının arabasına binim anne kendine gel" ama Erenin arabasına binerim annecim kusura bakma valla.

"Hem anne beni kaçıran iki dakka sonra geri getirir merak etme sen" bu dediğime gülmüştü.

"Doğru senin gibi çingene bir kızı kim napsın yani. Neyse ben hastaneye gidiyorum mutfakta kahvaltı hazırlamıştım geri masaya koyup yersin"

"Tamam" dedim ve mutfağa gidip kahvaltı yaptım. Ben kahvaltımı yaparken annem hazırlanıp evden çıkmıştı.

~CHAT~

Ekim: tanemişko evdemisin

Kıvırcığım: evdeyim neden sordun

Ekim: beraber sahile gidelim mi diye soracaktım

Kıvırcığım: he olur tamam ben hazırlanıp geliyom o zaman size

Ekim: tamaam🌹

Tanem: 🌹

Tanem tahmini 5 dakkaya gelirsi onun için hemen üstümü giymek için dolabımı açtım. Acaba elbisemi giysem yoksa şort ve kolsuz üst mü giysem.

Bence kısa bi elbise giy hem ne malum birileri ile karşılaşmayacamız. Hem daha çekici olursun. +bencede elbise giymeliyim+

En son şükürler olsun karar versim ve dolabımda ilk baharda yazın giyebilmek için uzun,mavi çiçekli ve hafifi kenarından yırtmaçlı bir elbise almıştım.

Onu giyip inci bir kolye taktım ve çanta almaya gerek duymadım paramı telefon kılıfımın arka kısmına koydum.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
BİR HAYÂLWhere stories live. Discover now