İsmim Sueda.
Manası ise ; mutluluğa erişmiş, saadete ulaşmış demek.
Annem kendimi bildim bileli adınla yaşayacaksın der, bana bu ismi bu yüzden koyduğunu söyler.
Peki ya ben mutluluğa ulaştım mı?
Yada kendimi mi kandırıyorum...Uzun uzun metinler yazıyor, kendi kendime konuşmalar yapıyorum.
Bugün mutlu olacaksın diyorum mesela, ne olursa olsun gülen yüzün solmayacak diyorum kendime. Ancak başlamadan bitiriyorum bu savaşı kendi içimde. Çoğu zaman zihnimin girdabına tıkılıyorum.
Oğuz Atay okuyorum bazen,"Fakat Allah kahretsin insan anlatmak istiyor Albayım..."
Her okuduğumda altını çiziyorum bu cümlenin, her okuduğumda iç çekerek kapatıyorum gözlerimi.
Merak ediyorum kimi zaman benimle aynı hisleri paylaşan insanları.
Acaba diyorum? Bu zihnimin ışıklarını söndüren kaygı başkalarına da hissettiriyor mu kendini?Bir şey bildiğim de yok aslında!
Yada var.
Onu bile Bilemiyorum.
Bu çağın kirliliği bulandırıyor midemi ve zihnimi. Kendimi insanlardan izole edeyim derken, sakinlik limanlarım genişliyor, artık deniz uzaktan gelen bir gemiyi bile metreler öncesinden çok rahat görüyor. Ve emin olun alabora etmekten hiç çekinmiyor...Fakat bir şey oldu bana.
Son bir iki gündür hayaller kuruyorum, eskisinden farklı hayaller.
Mesela bir ışık görüyorum hülyalarımda, geceleri şiir yazarken odama yaktığım küçük kokulu mumlara benzemiyor, odamdaki zayıf ışıklı gece lambası da değil, duvarda örülü olan Led ışıkları anımsatımıyor bile.
Farklı bir ışık görüyorum.
Sanki bir çerağ...
Bırakın odamın bir kısmını bu çerağ hayatımı aydınlatacak biliyorum.......
Şimdilik küçük bir tanıtım bırakayım arkadaşlar, yakın zamanda düzenli olarak bölümleri atmaya çalışacağım inşaAllah.
Şuraya da güzel bir haber bırakıp kaçayım ;Bu kurguda 'Müddessir' isimli kurgumun karakterleri yer alacak. Müddessir'e özel bölüm yazmak istemiştim ama bir türlü toparlayamadım kafamı, bu vesile ile özlediğimiz karakterleri bol bol göreceğiz inşaAllah :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çerağ'ı Ömür
RandomKendini hayatının merkezinde bir kafese hapsetmiş olan Süeda geçirdiği trafik kazası sonucu ölümden dönerek, yaşamaktan hiç zevk almadığını düşünen kendisi için bile, aslında hayatın ne kadar değerli olduğunu fark eder. Bu yolculuğunda ona eşlik ed...