2.bölüm

44 6 6
                                    

Sayın okuyucular diğer bölüm de sadece 1 okuyucu yorum yapmış onun isteği üzerine 2. Bölümü yazıyorum iyi okumalar.

Artık tatlı için kendimi tutmalıyım.Yoksa hastanelerde bulabilirim kendimi.hemen hazırlanmaya gittim.üstüme bol beyaz thisrt,altıma ise bol mavi kot giydim.biraz makyaj yapmıştım.Gratisten yeni aldığım lip balmı sürdüm rengi koyu pembeye yakındı.Nike ayakkabılarımı giyip evden çıktım.Elçin hâlâ mesaj yazmamıştı.Bende aradım,cevap yok aradım,cevap yok...Tam 9 kere aradım ama ulaşamadım.evine gittim.Zaten evi bize yakındı zile bastım bidaha bastım ve kapıyı annesi açtı.
Merhaba Gülçiçek hanım.Ben Elçin'e bakmıştım da.
■Elçin bana seninle çıkacağını söyledi ama bilmiyorum.
●Ama Ben burdayım.O kiminle gitti?
■Bilmiyorum ki açmıyormu telefonunu?
●Hayır yani bensiz niye gidiyo onu anlamadım.
■Nerde acaba?
Bu iş benim iyice ağırıma gitmişti.Daha sonra bizim kafenin önünde Elçini gördüm ve yanında bir erkek vardı.Hiç düşünmeden gittim yanına.
+Elçin?
-Aaa sende mi geldin Ayça bak seni kimele tanıştıracağım.bu Emir benim erkek arkadaşım.
Şoke olmuştum çünkü hep okulda zorbalandığımda beni kurtaran kişiydi bu.
+Merhaba Emir tanıştığıma memnun oldum.
-Merhaba senin ismin ne?
+Ayça. İsmim Ayça
-Bende tanıştığıma memnun oldum Ayça.
×Sende gelsene Ayça yanımıza.
+Peki geliyorum.
Emir beni bir yandan dikiliyor bir yandan Elçin'in söylediklerini geçiştiriyordu.Acayip utanmıştım.sohbet ederken rahatsız oldum ve ben kaltım
+Siz kendi aranızda takılın ben gidiyorum.
-Ne güzel oturuyorduk Ayça ne oldu?
+Olsun ben kalkayım.
Ve kalktığım gibi eve gittim evde yatağıma yatıp youtube bakıyordum ki bir mesaj geldi.

Eveeet sayın okuyucular artık bölüm sonuu.Ellerim koptu yazmaktan bir sonraki bölümde görüşmek üzere 🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️

KAVUŞAMAYANLAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin