3. bölüm

37 4 0
                                    

Sayın okuyucular bu sefer size darıldım.Hem okuyorsunuz hemde oylamıyorsunuz.Lütfen bunu yapmayın!Evet bölüm başlıyıyorrr.

Hemen mesajıma baktım bir numara vardı.

05***:Selam Ayça
054**Selam.Siz kimsiniz?
05***:Ben Elçin'in arkadaşı.
054**:Anlayamadım Elçin'in tek arkadaşı benim.
05***:Ben Emir.
054**:Numaramı nerden buldun pis sapık?
05***:Böyle bi' güzele yakışıyor mu sapık mapık?
054**:Senin için çok ideal.Niye beni dikizleyip durdun salak? Zaten aynında da sevgilin var.
05***:Lütfen Ayça bu konulara girmeyelim.Ben seni istiyorum.
054**:Ama Ben istemiyorum.
Engellendiniz.
05***:Ayça(gönderilmedi)
05***:Ayça ah seni tatlı şey!Güzelliğinden kör oldum bunu bana yapma! (gönderilmedi.)
Çok fazla kızgınım.Hemde çok.Ya arkadaş okulda korumam gibi gezmek yetmiyormuş gibi gel seninle olalım...Allahım ya bu bir boktur.Hemen Elçine söylemeliyim.Ama bi dakika sonra benimle takılmazsa ne yapacağım ben!!Ayyyyy kafam çooook karıştı.Neyse yatmalıyım artık yarın okul var.
Sabah kaltığımda baş ucumda bir not gördüm.Notu annem bırakmış galiba.Hemen okuyorum.
"Sevgili kızım Ayça,ben senden fazlasıyla bıkmış olarak seni artık terk ediyorum.Sen benim yaptığım büyük bir hataydın.Zaten yanlışlıkla olmuştun ama neyse.Sen artık kendi başına bakabilirsin.Bir daha görüşmemek dileğiyle.
Seni sevmeyen annen."
Bu neydi şimdi?Yani şimdi ben terk mi edildim?Kendi başıma yemek yiyip kendi başıma para mı kazanacaktım?Bide onu yıllarca annem diye sevdim.Ne yapacağım ben?aklıma bişi geldi! Elçinlere gideceğim.Hemen hazırlamaya başladım.Üstüme siyah kolsuz crop giydim.Altımada siyah kot şort.Çantamda siyah sırt çantası...Ne kadar giyebileceğim kıyafet varsa hepsini çantaya doldurdum.(çünkü ev kira)sonra biraz makyaj yaptım yine Gratisten aldığım eyeliner ve maskarayı sürdüm.sonrada Elçin'in bana hediye ettiği lip balmı sürdüm.Birde spor ayakkabısı giydim.zil çaldım ve oda ne!!!kapıyı Emir açtı!
Emir:Oooo hoşgeldin Ayça hanım.
Ben:Senin ne işin var burda orospu?
Emir:hop hop sakin.Elçin çağırdı geldim. Kıskandınmı???
Ayça:Senin neyini kıskanacam be pislik
Elçin:Kim gelmiş sevgiiiliiim.
Emir:Ayça gelmiş Elçin.
Ayça:Götelek çekil şurdan!
Elçin:Ayyy hoşgeldin canım.
Ayça:Hoşbuldum bi tanem.
Elçin:Gel hadi.
Ayça:Annen nerde?
Elçin:Manisa'ya gitti. 3 gün orada kalacak.
Ayça:hmmm peki.
Oturma odasına geçtiğinizde Emir benim dibime oturmuştu ve benimle uğraşıyordu.
-Ya Emir bi git!
+Bir tanem seninle uğraşmayı seviyorum.
-Bi si... neyse ya senin yüzünden günaha girmicem.
+Aaa dudağında bişi var
-Ne var?
+Burda bak tam.
Ve beni öptü.Dudakları yumuşacıktı.Kimseyle hiç öpüşmemiştim.Değişik bir duyguydu hemen bıraktım çünkü Elçin bana seslenmişti.
-Ayçaaaa
+Geliyorum tatlım
-Çabuk gel.
+ Geliyoruuuum.
Hemen Emir'e dönüp.
-Ne yaptığını zannediyorsun sen?
+Hoşuna gitmedi mi?
-Hayır.
+Dudakların öyle demiyordu ama.
Bir şey demeden yanından gittim.Elçin mutfaktaki onun yanına gittim ve bir sürü yemek    yapmış ah bu tatlı şey bir bilse olanları...
Evet sayın okuyucular burada sonlandırıyorum görüşürüz 😁😁

KAVUŞAMAYANLAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin