15.bölüm

18 3 13
                                    

Emir:Ayça bune?
Emir:Sen ne yapmaya çalışıyorsun?
Emir:Beni çıldırtmak mı?
Ben:Emir gerçekten zannettiğin gibi birşey yok.
Emir:Hiç bir çalışanı patronuyla burun buruna görmedim de ben?
Ben:Ya Emir beni yanına çağırdı bişi isteyecek zannetim sonra beni kendine çekti Ben hemen onu ittim zaten.Kızdımda.
Emir:Ayça cidden sana inanamıyorum.
Ben:Ya Emir sen bana güvenmiyor musun?
Emir:Güveniyor"dum" Ayça bi daha bana mesaj atma en azından sakinleşene kadar!!!!
Rüzgara çok sinir olmuştum instegram a girip hemen baktım fotoğrafa

Ben:Ya Emir sen bana güvenmiyor musun?Emir:Güveniyor"dum" Ayça bi daha bana mesaj atma en azından sakinleşene kadar!!!!Rüzgara çok sinir olmuştum instegram a girip hemen baktım fotoğrafa

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@ruzgarr_gundogdu
Teni tenime...❤️.
@elcinn_ozz ve diğer 356 Kişi ❤️ beğendi.

@poyrazz_yildirimm:Emir görmesin Rüzgar efendiiii.

@elcinn_ozz:ooo hayırlı olsun.

@ruzgarr_gundogdu:Merak etme Poyraz kardeş sıkıntı yok :D

@ayca_celikk:Rüzgar sen salak mısın?Çabuk şu fotoğrafı sil!!

@ruzgarr_gundogdu: Ne oldu prenses Emir mi kızdı?Hemen keserim cezasını.

@ayca_celikk:WhatsApp a gelsene sen !

@ruzgarr_gundogdu:Hay hay Prenses.

Hemen instegramı kapatıp WhatsApp a geçtim Rüzgar mesaj attı bile.

Patron:D : Ne oldu prenses??

Ben: Rüzgar sen gerizekalı değilsin demi?Ne ara çektin o fotoyu yaa?!!

Patron:D :Ayça yanıma gelen sendin.

Ben: iş için çağırdın zannettim!!

Patron:D :Hıhı kesin öyledir.

Ben: Rüzgar seni anlamıyorum yada anlamak istemiyorum.Tamam ? Fotoğraflarımı bir daha paylaşma bu sana uyarım olsun.

Engellendiniz

Patron:D : offff Ayça ya  şu engeli koymasan olmuyormuydu???(gönderilmedi)

Çok fena sinirim bozulmuştu.Sinirden ağlıyordum.Bildiğin herkes beni seviyor.Allahtan Poyraz yakamı bıraktı.Hemen Emir e döndüm.

Ben:Emir?
Ben:Hâlâ bana kızgın mısın?
Ben:Özür dilerim.
Ben:Hemde çok özür dilerim.Seni cidden seviyorum  zaten ben bilmiyordum.Habersizce çekmiş.Rüzgar piçiyle de konuşmam zaten.
Ben:Niye mesajlarıma bakmıyorsun :(

Şuan Emir'in ağzından yazıyorum Sayın okuyucular :))

Çok fazla mesaj atmıştı.Bakmak istiyorum  ama bakamıyorum.Sinirliyim hemde çok fazla...Ona kızamıyorum. Yapamıyorum. Olmuyor. Belki annem veya babam olsaydı fikir alabilirdim... sinirden ağlıyorum hemde çok fazla ağlıyorum.Gözlerim kan çanağına benziyordu. Onsuz Yapamıyorum. Telefonu elime aldım zorla mesajlarına baktım.

5 yeni mesaj :)

Balım:Emir
Balım:Hâlâ bana kızgın mısın?
Balım:Özür dilerim.
Balım:çok özür dilerim.Seni cidden seviyorum  zaten ben bilmiyordum.Habersizce çekmiş.Rüzgar piçiyle de konuşmaBalım:Hemdem zaten.
Balım:Niye mesajlarıma bakmıyorsun :(

Allahım deliricem artık bu kız beni ne hallere sokuyo.Artık mesajlara cevap verdim.

Ben:Ayça.
Balım:Efendim Emir'im
Ben:Bana mesaj yazma.

Bunu yazan ben miydim?Maalesef verdim içimden gelerek söylemiyordum bunu.Içim keşke mesaj yazsa keşke yanına gitsem diyordu.Ama gururum diyordu ki.Azıcık sürünsün diyordu ama ben ona kıyamam affetmem lazımdı.

Telefonu kapattım ve yattım zaten hemen uyumuşum.

Sabah gözümü açtığımda telefonuma 10 tane mesaj gelmişti.

Balım:Emir.
Balım:Emir senin için bugün işi bırakıyorum.
Balım:Seni gerçekten çok seviyorum.
Balım:Mesajlarıma hâlâ bakmayacak mısın?
Balım:Emir
Balım:Emir istersen beni gel döv istersen duvardan duvara çarp ama bana mesaj yaz sevgilim.
Balım:.Emir artık bakar mısın?
Balım:Emir
Balım:Emir ne olursun mesaj yaz ne olur. :((
Balım:Emir.

Balım'ı fazla mı üzdüm yoksa?Ama o da beni üzmüştü.Ne yapabilirdim ki? Sadece yatıyordum bugün  sadece...

Benden bu kadar sayın okuyucular lütfen daha çok ayrı kalsın istiyorsanız 8 oy bırakın bay 🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️






KAVUŞAMAYANLAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin