Sayın okuyucular lütfen okuduğunuz zaman oylamayı unutmayın ve size canım kuzenimin yazdığı kitabı tanıtmak istiyorum adı #ansızın yazarımız ise #sütsüzcoklat iyi okumalar. :)))
Kendimi bok gibi hissediyorum.Emir'in yaptıkları aklıma geldikçe sinir oluyorum.Hele de annemin beni terk edişi...Bugün okula gitmek zorundaydım çünkü devamsızlık hakkım dolmak üzereydi.Zorla kalkıp üstümü giyindim.Okula gitmek istemiyordum.Çünkü Elçin'in yüzünü görmek istemiyordum.Utanıyordum.Emir'e söylediklerim de içimden gelerek mu söylüyordum bilmiyorum.Ya onun sevgisini hak etmiyorsam.Ben sadece terk edilmiş bir kız olarak kalsaydım daha mı iyiydi bilmiyorum.Ama hâlâ ağlıyordum.Ağlamaktan bıktım usandım ama elimde olan bisi değil Keske babamın yanında olabilseydim.O benden çok çok uzaklarda bunu biliyorum ama elimden gelen hiç bişi yok ne yapabilirim bilmiyorum.Ben artık hayattan bıktım.Ben yaşamak istemiyorum.Ben ölmek istiyorum.Benden önce Emir çıkmıştı zaten otelden.Bende mutfaktan bir tane bıçak aldım ve otelden çıktım okula geldiğimde Elçin'in bana bakmaya bile tahammülü yoktu direkt sınıfa geçtim.2 ders işlemiştim derslerin ikiside edebiyattı.Tenefüsde zorbacı kızlar geldi.Yanlarında Elçin de vardı.Beni baya güzel zorbaladılar beni itişitirdiler kakıştıdılar dövdüler .Daha sonra içeriye Emir geldi.
+Ne yapıyorsun siz ya
-Ne yapmışız Emir efendi!
+Bu kızı dövme hakkınız yok.
-Niye sevgilin diye mi?
+Ben bu okuldaki herkesi koruduğum gibi Ayçayı da korurum.Tamam mı?
-Beni niye korumadın Emir efendi!
Elçin'in sesiydi bu.Fazla sinirliydi hemde çok fazla.
+Sen çünkü korunmayı hak etmiyorsun.Sen kimsenin duygularını önemsemiyorsun.
-Ben asla senin kötülüğünü istemedim Emir.
+O zaman beni niye köle gibi yanında gezdirdin Elçin!Söylesene ya niye yaptın bunu ikimize hı?Niye yaptın?
Emir'in sesi fazla yükselmişti.Bu yüzden bişi yapmalıydım kalktım ve;
+Emir yeter artık.Elçin'in üstüne gitme.Ben Elçin'in yerinde olsaydım daha kötüsünü yapardım.Bağırma.Tamam mı?
-Ama Ayça ben seni savunuyorum.Ben bana yapılanları herkese söylüyorum.Istemediğim kişiyle olmam tamam mı? Zorla güzellik olmaz.
+Emir ya bu konuşmaya son ver yada beni hiç görme tamam mı?
-Ne gibi Ayça?
Çantamı alıp direkt yukarı çıktım.balkona.elime bıçağı alıp boğazıma dayadım.Ya kendimi kesecektim.Yada atacaktım.Sonra bütün okula seslendim.
-Evet arkadaşlar ben kendimi şuan intihara sürüklüyorum.Bunu yapam sebebim Annemin beni terk edişi,Babamın ölümü,En yakın arkadaşınım sevgilisinin bana aşık oluşu,okulda zorbalanmam ve daha niceleri.Ben artık hayattan bıktım.Yeter.
Emir'in bana seslenişini duydum.
-Ayça!Bunu bana Yapma. Bunu bana yapma.Ayça eğer intihar edersen beni de öldürmüş olursun.Sen benim yarımsın.Ben seninle hayata tutundum.Ben senin sayende yaşıyorum.Lütfen yapma.Lütfen Ayçam.
Emir resmen ağlıyordu.Benim ona böyle bişey yapma hakkım yoktu.Ama hayatında bana bunları yapama hakkı yoktu.
-Ayça!Yanına geliyorum bekleee.
+Hayır Emir gelme!
-Ayça bekle
Yanıma uçaraktan geldi ve elimdeki bıçağı almaya çalıştı.Ama ben vermeyince kulağıma bir şeyler fısıldadı.
-Ayçam güzelim.Yapma bunu tamam mı ben sensiz yapamam
+Emir lütfen bırak lütfen.
Söylediklerim işe yaramıyordu.Emir bana sarılmış vaziyette duruyordu.Bütün okul bize bakıyordu.Sonra bıçağı boğazıma dayadım.
-Ayça yapma kurban olduğum yapma!
+Emir bırak lütfen bırak.
-Hayır Ayça bırakmam.
Ve sonra bıçağı alıp kendi karnına bıçağı soktu.
+Hayır!Emir Hayır hayır...
-Ayçam ben yapmasaydım sen ölecektin ağlama lütfen Balım.
+Hayır ölmeyeceksin ölmeyeceksin.
-Ayçam bırak son kez konuşalım seninle.
+Hayır olmaz olmaz hayır
-Balım yapacak bişi yok tamam mı?
+Emir ağzın dan kan geliyo. Hayır ambulansı arıyorum.
-Ayça Hayır arama.
Ama Ben çoktan aramıştım.Ambulans gelip Emir'i aldı ve hasta odasına gidesiye kadar elimi bırakmadı.
-Ayçam kendini üzme tamam mı?
+Emir sus lütfen sus.Ve Sayın okuyucular bölüm burda biter.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAVUŞAMAYANLAR
Humor054**:.Niye beni dikizleyip durdun salak? Zaten aynında da sevgilin var. 05***:Ben seni istiyorum. 054**:Ama Ben istemiyorum. Engellendiniz. 05***:Ayça(gönderilmedi) 05***:Ayça ah seni tatlı şey!Güzelliğinden kör oldum bunu bana yapma! (gönderilmedi...