De volgende dagen vliegen voorbij en het is nu zondagochtend de dag van race van Monaco.
Je wordt wakker in je eigen bedje, je pakt je telefoon en ziet al een berichtje van LandoLando;
hey babe lekker geslapen, ben je vandaag ook aanwezig? Hou van je XxBegint gelijk te blozen en besluit wat terug te sturen
Lorian;
hey schatje niet zo lekker had het koud ;) ik ben er ook vandaag hou ook van jou XxLando;
Kan je wel warm knuffelen vannacht? =D ;) alleen bij Ferarri? XxLorain;
*Bloos bloos* waar moet ik anders zijn XxLando:
bij McLaren? Mij aanmoedigen XxLorain:
zou niks lievers willen maar je weet dat dat niet kan, ik moedig je vanuit Ferrari aan schat XxEn dan leg je snel je telefoon weg, stap je onder de douche en even later sta je met een handdoek om voor je kledingkast, je besluit een zwarte lange jurk met een grote split aan de zijkant aan te doen en daar onder je witte sneakers.
Je werkt je make up bij en laat je haren los hangen over je schouders.
Dan pak je je telefoon, je pas, tas en loopt naar beneden klaar om te gaan? Vraagt Arthur als hij je ziet, je knikt een keer en dan lopen jullie met z'n allen richting de auto om naar het circuit te gaan.Als je de paddock oploopt, zie je Lando staan voor McLaren hij is druk in gesprek met Charles en Carlos, je loopt op ze af en geeft ze allemaal een knuffel als je Lando knuffelt fluistert hij in je oor looking good babe, je begint te blozen en kijkt hem even kort aan.
Dan loop je samen met Carlos en Charles naar de Ferrari motorhome en gaat hier bij de rest van de familie zitten, als de jongens zich klaar gaan maken voor de race, stuur je nog even een berichtje naar LandoLorian;
succes met de race straks en doe je alsjeblieft voorzichtig schat, hou zoveel van je XxLando;
Komt goed babe, hou meer van jou XxHet liefste had je het hem persoonlijk gezegd en gekeken vanuit de McLaren garage maar dat gaat nu eenmaal niet en naar 8 maanden ben je er wel een beetje aangewend maar toch blijft het lastig,
Als de race bezig is kijk je gespannen vanuit de Ferrari garage niet alleen zijn je ogen gericht op Charles en Carlos maar ook op Lando die samen met Max aan het strijden is voor de 1e plaats.
Als ze nog 1 ronde moeten rijden, rijden ze een halve sec van elkaar af, en dan net voor de finish lijn haalt Lando Max is en eindig als 1e en Max als 2e, Charles eindig als 3e, van binnen sta je te springen Lando heeft gewoon de wedstrijd gewonnen.
Samen met je familie loop je naar de ceremonie toe om deze te bekijken, je ziet dat Charles het viert met Alexandra, je kijkt Lando aan en glimlacht een keer je mompelt gefeliciteerd, hij geeft je een glimlach, je ziet aan alles dat hij dit ook lastig vind, het liefst had je hem nu ook geknuffeld en gekust en niet vanavond pas achter gesloten deuren, je zucht een keer diep, Maman kijkt je aan, alles goed schat? Vraagt ze je ja ja denk het, ze kijkt je aan en volgt je blik, die blik herkent ze en ze ziet dezelfde blik bij Lando die jou aan kijkt.
Ze slaat haar arm om je heen komt allemaal goed schat zegt ze dan, je kijk haar aan en zegt dan ik loop vast terug naar de garage, je moeder knikt en snel haast je je terug naar de garage voordat iemand merkt dat je ogen waterig worden,In de garage loopt er een traan over je wang en besluit je Lando een berichtje te sturen
Lorian;
Babe wat zou ik je graag om de nek springen, kussen en zeggen hoe trots ik op je ben hou zoveel van je XxDan schrik je van een hand op je schouder, gaat het goed Lorain? Vraagt een vrouwenstem je draait om en ziet Charlotte staan, je kijkt haar aan ja hoor zeg je zachtjes als er opnieuw een traan over je wang valt kom zegt ze en ze neemt je mee naar buiten naar een bankje in de paddock.
Je weet dat je mij altijd alles kunt zeggen hè zegt ze je dan als ze een hand op je been legt.
Je kijkt haar aan en knuffelt haar dank je wel Charlotte je bent als een kleine zus voor mij Lorian zegt ze dan.
Als jullie elkaar weer los hebben gelaten kijkt ze je opnieuw aan nou vertel hoelang speelt dit al tussen jou en Lando? Je ogen worden groter en je kijkt haar geschrokken aan hoe? Hoe weet je dit? Vraag je haar stotterend.
Ze begint te lachen, ik zag jullie blikken net die jongen is hard gevallen voor je meid zegt ze lachend.
Zeg alsjeblieft niks tegen de rest ook niet tegen Renzo zeg je zachtjesZe legt een arm om je heen, ik zeg niks meid, maar alsjeblieft spil the tea zegt ze lachend.
Je verteld haar alles vanaf het begin tot nu, en hoe jullie alles geheim moeten houden ivm je broers en hoe erg je gevoel mee speelt met alles en dat je dit eigelijk allemaal niet meer kan en dan begin je te huilen, Charlotte trekt je in een knuffel, meid wat jullie hebben is prachtig laat dat alsjeblieft niet kapot maken door die broers van leclerc, die trekken wel weer bij geloof mij maar.Dan komt Maman aan lopen, ze ziet jullie zitten en komt dan naast je zitten ze pakt je kin vast met haar hand en draait je gezicht naar haar toe gaat het goed my chérie? Voordat je wat kunt zeggen gaat Charlotte staan en zegt tegen je zeg hem Lorian en dan loopt ze weg, en Dankje wel denk je dan snel.
Maman pakt met beide handen je hoofd vast, Chérie wat is er? Het is al lang geleden dat Maman je zo genoemd heeft, even voel je je weer dat kleine meisje dat haar knie heeft geschaafd en troost zoekt bij haar mama, je kruipt tegen Maman aan, Chérie hou je van hem? Vraagt ze je dan en ze geeft je een kus op je hoofd. Je kijkt op en kijkt maman in de ogen nou? Vraagt ze je dan, je knikt ja maman ik hou zoveel van hem zeg je dan zachtjes
My douce Chérie ga naar je man en laat de jongens aan mij over oké? je kijkt Maman aan en geeft haar een kus op haar wang, dan sta je op en ren je richting de McLaren garage, waar je Lando in zijn driversroom vind, je slaat hem in een knuffel gefeliciteerd schat zeg je als hij je terug knuffelt, je brengt zijn lippen naar de jouwe en kust hem intens, al jullie weer los komen van elkaar zeg je hem zachtjes Maman en Charlotte weten van ons, je kijkt naar de grond, Lando tilt je kin op, dat is toch goed nieuws babe? Vind je het niet erg? Vraag je zachtjes, natuurlijk niet ik hou van je Babe zegt hij als hij je opnieuw kust.
Dan krijg je een berichtje van Charles waar ben je bent en dat hij naar huis wil, je neemt afscheid van Lando en jullie spreken af in de club, vanavond vieren we het samen fluister je hem in de oren, en dan loop je snel terug naar Ferrari om
Met je broers naar huis te gaan en je klaar te maken voor de club vanavond.
JE LEEST
My life with 3 brothers
FanfictionWat als je opgeroeid met 3 oudere broers, die over beschermend zijn, niemand goed genoeg vinden voor je vinden. f1 drivers en mates een no go vinden voor je, maar dan krijg je een relatie met Lando, hoe gaat dit uit pakken? Kunnen jullie het geheim...