Als jullie aan komen in Spanje, overvalt de vermoeid je, dames ik ga naar het hotel als jullie het niet erg vinden zeg je met een gemaakte glimlach, wil je dat we Lando inlichten? Vraagt Kika je, graag wil je? En dan neem je afscheid van hun en ga je met een taxi naar het hotel.
Als je aankomt in het hotel met je je bij de receptie en krijg je een sleutel voor de kamer van Lando en jou.
Je gaat met de lift naar jullie verdieping en loopt dan naar de hotelkamer, als je binnen bent zet je de koffer aan de kant en laat je je voorzichtig op bed vallen.
Je valt in een diepe slaap, tot je wakker schrikt van een kus op je voorhoofd babe? Fluistert Lando zachtjes ben je wakker? Je opent je ogen en kijkt dan in zijn mooie groene ogen, die ogen waar je verliefd op werd, diezelfde ogen die je laten verzinken in het moment en de wereld stil laten staan.
Hoi zeg je zachtjes, Lando pakt met 2 handen je hoofd vast en wil je een kusje geven maar voelt dan dat je nat bent van zweet, babe gaat het wel goed? Je kijkt hem aan een beetje warm zeg je dan, hij voelt je voorhoofd babe je bent helemaal warm zegt Lando bezorgd, het gaat wel goed schatje zeg je dan zachtjes, VERDOMME LORIAN ik wil niet boos worden schreeuwt Lando dan maar wat is er toch met je aan de hand? Je ogen worden groter en je ziet hem iets van het bed afstaan, je wil recht op gaan zitten en voelt dan de pijn aan je borst, je legt je hand op de pijn en probeert te gaan zitten, Lando alsjeblieft wordt niet boos zeg je zachtjes, zeg dan wat er is zegt hij dan wat rustiger ik kan toch zien dat er wat is, je schuift iets op bed en gaat zitten, je tikt op het bed alsjeblieft schat? Vraag je hem hij komt naast je zitten en kijkt je afwachten aan, dan overvallen de tranen je en begin je intens te huilen, alle spanning en stress van de afgelopen dagen komt eruit, babe zegt Lando geschrokken, hij kijkt je even aan en neemt je dan in een dikke knuffel maar hoe harder hij je vast pakt hoe zeerder het doet, je duwt je iets los van hem Lando alsjeblieft je doet mij zeer zeg je zachtjes, hij kijkt je verward aan en laat je dan los, je zucht een keer diep en pakt zijn hand vast, laat mij alsjeblieft niet in de steek zeg je hem, natuurlijk niet babe ik hou van jou en hij heeft een kus op je hand.
Je zucht nog een keer en begint dan met vertellen dat je klachten kreeg, dat maman wou dat je naar de dokter ging tot je operatie en onderzoeken van die ochtend, Landos ogen worden steeds groter, hij weet niet goed of die nu boos moet zijn of bezorgd, wat wat wil je dat ik nu zeg zegt hij dan, ik ben aan de ene kant ontzettend boos op je dat je hier nu bent, ik zal nooit boos zijn geweest als je hier nu niet was NOOIT, hoor je mij zegt hij dan.
Babe jou gezondheid is voor mij veel belangrijker dan dat je aanwezig bent bij een race, je bent mijn alles, voor jou zou ik stoppen met de F1, je bent mijn wereld babe, ik hou zo veel van je zegt hij dan.Je krijgt opnieuw tranen in de ogen, ik hou ook zoveel van jou muppet.
Dan pakt hij opnieuw je hoofd vast met 2 handen wanneer krijg je de uitslag? Morgen zeg je zachtjes.
We gaan dit samen doen jij en ik babe zegt hij dan, samen komen we hierdoor heen en dan geeft hij je een kus op je lippen.Die nacht slapen jullie beide slecht, er gaat veel door je hoofd, je appt de halve nacht met Lorenzo en Charlotte maar ook met Maman, ook hun kunnen niet slapen.
Charles en Arthur weten van niks en dat wil je ook zo houden, hun kozen ervoor om Lando en jou niet te accepteren en uit je leven te stappen.De volgende morgen worden jullie wakker van de wekker van Lando, het is kwalificatie dag vandaag, jullie maken je klaar en gaan dan samen opweg naar het circuit.
Als jullie in de paddock lopen pakt Lando je hand vast, Hoelaat krijg je de uitslag? Vraagt hij zacht, dat weet ik niet tussen 1 en 5 kan hij bellen, en als ik.. je onderbreekt Lando als je de kwalificatie rijd is John bij mij en wordt jij via de bordradio op de hoogte gehouden zeg je dan, jij moet je op de kwalificatie richting nu zeg je als je een hand op zijn wang legt, hij brengt zijn lippen naar de jouwe en geeft je een gepassioneerde kus.
Als jullie elkaar los laten lopen jullie snel de motorhome van McLaren in.
Lando loopt door naar zijn driversroom en maakt zich klaar voor de kwalificatie, jij neemt plaatst in de kantine bij Lily de vriendin van Oscar, jullie kletsen gezellig tot het tijd is om naar de garage te gaan, daar komt John naast je staan, ik ben er voor je zegt hij zacht als hij een hand op je schouder legt, je kijkt hem aan en geeft hem een glimlach Dankje wel en je geeft hem een knuffel,
Dan komt Lando aanlopen, je geeft hem een knuffel succes schat en doe je alsjeblieft voorzichtig vraag je hem voordat je hem een kus geeft. Komt goed babe zegt hij als hij je opnieuw in een knuffel pakt, dan laat hij je los en loopt naar John die geeft hij ook een knuffel, succes man zegt John, gelijk laten weten als jullie iets horen hè zegt hij dan en jullie knikken beide, en dan stapt hij in de auto en rijd de garage uit.Als de Q3 bezig is gaat je telefoon, je kijkt een keer naar John en dan naar je telefoon, John pakt je schouders vast kom zegt hij en hij neemt je mee naar de driversroom van Lando, je pakt de telefoon op en zet hem op luidspreker zodat John mee kan luisteren.
Hoi met Lorian,
Hoi mevrouw leclerc met arts kluivert.
Hoi *zeg je zachtjes al slikkend*
Ik zou u nog even bellen over de uitslag van de testen, normaal doe ik dit graag op afspraak maar aanzien u niet in Monaco bent doen we het telefonisch, bent u alleen of is er iemand bij u.
Ik ben samen met iemand hoezo?
Mevrouw u uitslag was niet goed, u hebt borstkanker, zo snel u terug bent in Monaco willen we beginnen met chemokuren en bestralingen.
*je bent stil en je ogen vullen je met water*
Mevrouw bent u er nog?
*john pakt de telefoon over*
Hallo mevrouw kluivert u spreekt met John, ik ben een vriend van mevrouw leclerc en meneer Norris, ik zal alles met meneer en mevrouw bespreken en we zullen zorgen dat mevrouw maandag weer in Monaco is en bij u komt om te beginnen met alles.
Dat is goed, ik zie mevrouw leclerc dan maandag.
En dan hangen ze beide op.John kijkt je even aan, kom hier Lorian en hij pakt je in een knuffel, het komt allemaal goed fluister hij in je oor, en legt je hoofd op zijn borstkast en begint harder te huilen, hoe moet ik dit aan Lando vertellen? Snik je dan.
Op dat moment komt Lando binnen lopen, moet je mij wat vertellen babe? Zegt hij vragend als hij jou en John aan kijkt.
John schud een keer zijn hoofd, Lando knielt voor je op de grond babe? Zegt hij zachtjes, je laat John los en kijkt Lando aan, ik ik ik stottert je, ja? Zegt Lando zachtjes als hij je hoofd vast heeft met 2 handen, ik heb borstkanker zeg je dan en je begint opnieuw hard te huilen, Lando slikt even kijkt naar John en pakt je dan in een knuffel, babe alles komt goed zegt hij dan, samen kunnen we dit aan, ik sta naast je en help je overal doorheen dat beloof ik je, ik hou van je Lorian zegt hij dan en geeft je een kus op je hoofd.
Als je naar een kwartiertje in slaap valt in de armen van Lando legt hij je voorzichtig op de bank, dan kijkt hij John aan en lopen ook de tranen over de wangen van Lando, John pakt Lando vast kerel alles komt goed, wees sterk voor haar en ik ben er voor jullie, altijd zegt hij dan, Thnx mate zegt Lando dan, dan pakt Lando zijn telefoon en stuurt Lorenzo een berichtjeLando;
Lorenzo de uitslag is binnen.Lorenzo;
Waar zijn jullie Lando?Lando;
Mijn driversroomLorenzo;
Kom eraan.
JE LEEST
My life with 3 brothers
FanfictionWat als je opgeroeid met 3 oudere broers, die over beschermend zijn, niemand goed genoeg vinden voor je vinden. f1 drivers en mates een no go vinden voor je, maar dan krijg je een relatie met Lando, hoe gaat dit uit pakken? Kunnen jullie het geheim...