POV Lando
5 minuten later wordt er op de deur geklopt, kom binnen zeg je zachtjes.
Lorenzo opent de kamer en ziet jou zitten op de bank met Lorian slapend op je schoot, hij komt binnen en kijkt Lando aan, dan loopt er een traan over de wang van Lorenzo, het is fout hè? Zegt hij zachtjes Lando streelt over je haar en ja zeg je zachtjes.
Lorenzo komt naast je zitten, waar heeft ze dit aan verdiend zeg je zachtjes tegen Lorenzo als er een traan over je wang loopt, Lorenzo slaat een arm om je heen ik weet niet Lando, de sterkte mensen krijgen de zwaarste klappen zegt hij dan.
Charlotte en ik helpen jullie door alles wij zijn er voor jullie alle 2, ook voor je zegt hij en trekt je tegen hem aan, je kijkt hem aan en geeft hem een glimlach Dankje wel Lorenzo. Dan voel je dat Lorian wakker wordt, en kijkt op, ze ziet Lorenzo zitten en kijkt hem in de ogen, dan overvallen de tranen haar opnieuw en kruipt ze op zijn schoot, Lorenzo slaat zijn armen om haar heen, stil maar kleintje samen kunnen we dit aan, Charlotte en ik zijn er voor jou en Lando altijd fluistert hij in haar oor.
Je kijkt naast je en ziet dan ineens hoe klein Lorain zich nu voelt, en hoe hard ze haar familie nodig heeft, ik ben even weg zeg je tegen Lorenzo en Lorian en je loopt je driversroom uit.Je loopt de paddock op en pakt je telefoon, je stuurt Flo een berichtje,
Lando;
Kunnen jullie vanavond naar onze hotel kamer komen? Jij en Arthur, weet dat Lorain en Arthur niet praten maar alsjeblieft zus dit is belangrijk.
Flo;
Zal hem overtuigen, wat is jullie kamernummer?
Lando;
Dankje zus kamer 3.12 8u?
Flo;
Komt goed, maar broer wat is er aan de hand? Is er iets gebeurt tussen jou en Lorian?
Lando;
Nee niet over de telefoon.Dan stuur je een berichtje naar Charles
Lando;
Charles vanavond 8u mijn hotelkamer 3.12Je stopt je telefoon in je broek en ziet dan John lopen, Lando! roept hij, je loopt richting hem.
Kerel gaat die goed? Vraagt John je als jullie gaan zitten op een bankje in de paddock, John door mij is ze haar familie kwijt, en ze is haar broers nu meer dan nodig zeg je, je legt je hoofd in je handen en begint te huilen.
Lan wat wil je daarmee zeggen? Zegt John als hij zijn arm om je heen slaat.
Ik zal ze vanavond zeggen dat ik een stap op zij doe als Charles en Arthur dat willen, alles om Lorian gelukkig te zien zeg je snikkend.
Mate dat kan echt niet ze houd van je, ze is jou ook nodig, dan sta je op NEE JOHN schreeuw je, ze is nu nodig en ik heb geen keuze en dan loop je weg.John kijkt je na en loopt dan naar je driversroom, Lorenzo kan ik je even spreken vraagt hij dan, Lorenzo en John lopen de ruimte uit als Lorian met maman aan het bellen is.
John en Lorenzo gaan aan een tafel zitten in de kantine, Lando zegt John, wat is er met Lando? vraagt Lorenzo.
Hij is iets van plan Lorenzo, dit is niet goed zeg John als Lorenzo hem aan kijkt, wat gaat hij doen? Hij heeft het over uit de weg gaan zegt John voor Charles en Arthur.
Lorenzo slaat met zijn hand tegen zijn hoofd VERDOMME schreeuwt hij en dan loopt Lorenzo boos weg richting de Ferrari motorhome.
Als hij daar binnen komt ziet hij Arthur, hey Arthur, hey Lorenzo ik zocht je, Lando appte of we vanavond om 8u op zijn hotelkamer kwamen weet jij wat er loos is, Lorenzo kijkt hem aan nee dat weet ik niet zorg maar dat je er dan bent. En dan loopt hij door.POV Lorian.
Je hebt net opgehangen met maman als Lando binnen komt, hey babe, klaar om naar het hotel te gaan? Vraagt hij je als hij je in een knuffel neemt.
Je knikt ja schat jij ook? Je staat op, pakt je tas en kijkt hem aan ja zeg je zachtjes.
Samen lopen jullie hand in hand de motorhome uit, over de paddock en naar de auto, en rijd Lando jullie naar het hotel.
Ik ga even liggen zeg je als jullie gedouched hebben en wat hebben gegeten, Lando geeft je een kus op je hoofd, is goed babe, slaap lekker, ik hou van je en tot snel zegt hij als hij je nog een laatste kus geeft op je lippen.
Dan val je als een blok in slaap.Lando loopt terug naar de woonkamer, schrijf hier 2 brieven 1 voor jou en 1 voor je broers, pakt dan zijn koffer, en met 1 laatste blik op jou loopt hij de kamer uit.
Een uurtje later wordt je wakker van geklop op je deur, je stapt uit bed en doet open, je ziet Arthur, Charles en Lorenzo staan.
Wat doen jullie hier? Vraag je, Lando heeft ons gevraagd te komen zegt Arthur dan, je doet een stap op zij en laat ze binnenkomen.
Met ze alleen lopen jullie naar de woonkamer, waar is Lando? Vraagt Lorenzo ik weet het niet ik ben net wakker, toen ik ging liggen was hij er nog.
Dan kijk je op tafel en zie je 2 brieven liggen, 1 met jou naam erop en 1 met de namen van je broers, je pakt hem en maakt hem open, je leest de brief;Lieve Lorian
Deze keuze was niet makkelijk en ik zal er ook mijn hele leven spijt van hebben maar om jou draait mijn wereld, als jij gelukkig bent wordt ik dat vast ook wel weer, jij bent op een moment in je leven dat je niet moet kiezen tussen je familie en mij, je bent je broers nodig nu, dus dan zal ik een stap achteruit moeten doen.
Ik geloof ik jou en weet dat jij deze strijd gaat winnen, deze ziekte krijgt jou niet klein.
Jij bent mijn wereld, mijn adem om elke dag door te gaan, ik hou zo ontzettend veel van jou Babe.. tot snel liefs LanNEE schreeuw je, je laat de brief vallen en je rent naar de slaapkamer hier trek je de kasten los en zie je dat alle spullen van hem weg zijn, dan zal je door je benen en begin je te huilen.
Ondertussen hebben je broers ook de brief gelezen die aan hun gericht was;
Beste Charles, Arthur en Lorenzo.
Het spijt mij zo dat ik tussen jullie in stond, Lorian verdiend het beste van de wereld en vooral nu.
Ze is jullie naast zich nodig, zorg alsjeblieft goed voor haar, laat haar niet alleen strijden, verlicht haar donkere dagen, laat haar haar tranen vergeten en gelukkig worden.
Lando.Waar slaat dit op? Vraagt Charles al kijkend naar Lorenzo en Arthur, hoezo heeft ze ons nodig? Waar moet ze mee strijden? Vraagt Arthur dan.
ECHT? Schreeuwt Lorenzo, zien jullie nu wat jullie gedaan hebben, als jij Lorain intens hoort huilen in de slaapkamer, hij rent naar jou toe en pakt je vast, het komt goed sis, Lando komt terug, dan kijkt hij naar Charles en Arthur die met open mond en grote ogen kijken naar jouw, na een gebroken hoopje mens in de armen van Lorenzo.
Zien jullie nu wat jullie hebben gedaan zegt hij dan nogmaals boos.
JE LEEST
My life with 3 brothers
FanfictionWat als je opgeroeid met 3 oudere broers, die over beschermend zijn, niemand goed genoeg vinden voor je vinden. f1 drivers en mates een no go vinden voor je, maar dan krijg je een relatie met Lando, hoe gaat dit uit pakken? Kunnen jullie het geheim...