De volgende de morgen wordt je alweer vroeg wakker, de wekker van Lando gaat, want Lando moet zo naar het vliegveld omdat hij dit weekend een race heeft in Spanje, jij komt pas zaterdag omdat je eerst nog een modellen afspraak hebt staan, je gaat naar de badkamer en gaat onder de douche als je je wast heb je opnieuw last van borsten, deze zijn al een aantal dagen erg gevoelig, je zal toch niet zwanger zijn denk je dan, je schud de gedachten snel weg als Lando de badkamer in komt schiet je op babe?ik moet zo weg zegt hij als hij je van top tot teen aan kijkt. je doet de douche uit en gaat je snel afdrogen, als je je afdroogt denk je een hard stukje te voelen in je borst, je schrikt een beetje verbeeld ik mij dit nu? Je kleed je snel aan en loopt dan naar Lando, hij heeft zijn spullen al in de auto gelegd en jullie rijden samen naar het vliegveld, hier nemen jullie afscheid en dan ga jij richting het huis van maman, als je daar aan komt begroet maman je met een dikke knuffel, my chérie hallo begroet ze je en geeft je een kus op je wang, je doet hetzelfde terug, dan lopen jullie richting de keuken en ga jij aan het kookeiland zitten en maman maakt koffie, als ze je een kopje geeft komt ze naast je zitten nou Chérie wat is er aan de hand? Je kijkt Maman aan en er loopt een traan over je wang, ik weet het niet Maman, ze zet haar kopje aan de kant en neemt je in een knuffel spill the tea Chérie wat is er zegt ze dan.
Je vertel haar dat je borsten al een aantal dagen zeer doen en dat je vanmorgen wat dacht te voelen, Maman laat je los en kijkt je aan, dan pakt ze je opnieuw in een knuffel en geeft je een kus op je voorhoofd alles komt goed Chérie, we gaan samen naar de dokter, Maman ik ben bang zeg je dan zachtjes, het komt goed Chérie, alles komt goed zegt ze dan als ze je opnieuw een kus geeft op haar voorhoofd.Je zucht een keer diep veegt je laatste tranen weg, dan pak je je telefoon en maakt een afspraak bij de dokter voor de volgende dag, dan zie je tijd en neem je afscheid van Maman, je rijd naar de locatie van de modellen klus, en ziet Kika al staan, je knuffelt haar meis alles goed? Vraagt Kika je vrolijk, ja ja, zo leuk dat we weer eens samen een klusje hebben zeg je lachend, en jullie haken de armen in elkaar en lopen dan naar binnen.
De shoot verloopt voorspoedig en voordat je het weet ben je weer thuis, je hebt afgesproken 's avonds nog wat te gaan drinken met Kika aangezien ze ook alleen is omdat Pierre ook al naar Spanje is vertrokken, je komt aan bij Jimmy's en knuffelt Kika jullie hebben veel plezier samen, sturen foto's na de boys van jullie, dansen veel en als het al laat is gaan jullie moe maar blij naar huis.De volgende morgen gaat de wekker alweer vroeg, je kleed je aan, ontbijt wat en gaat dan naar maman om samen met haar naar de dokter te gaan.
Een half uurtje later zit je samen met maman in de kamer bij de dokter, oké mevrouw leclerc, ik ga bloedafnemen en wat standaard onderzoeken doen, je ondergaat de onderzoek en dan mag je naar huis om morgen weer te komen voor de uitslag, de rest van de dag vliegt als een waas aan je voorbij.
Die avond FaceTime je met Lando, je probeert je groot te houden maar hij prikt overal doorheen,Lando;
Babe wat is er? Ik kan toch zien aan je dat je ergens mee zit.Lorain;
Schatje er is niks echt niet,Lando;
Lieg niet tegen mij Lorain.. ik vraag het nog 1 keer wat is er.Lorian;
*begint te huilen*Lando;
Babe sorry sorry niet huilen, ik hou van jeLorian;
Ik ook van jou Norris, ik vertel je zaterdag alles beloofd?Lando;
Is goed babe dan nu alsjeblieft niet meer huilen,Lorian;
*veegt de tranen weg en laat een glimlach zien* slaap lekker voor straks schat ik hou van je en tot zaterdagLando;
Tot zaterdag babe ik hou meer van jou.Die nacht slaap je ontzettend slecht er gaat van alles door je hoofd, als je net goed en wel ingedommeld bent gaat de wekker, je stapt uit bed en gaat onder de douche, je kleed je aan en eet snel wat, en dan staat Maman alweer voor de deur om samen met je naar de dokter te gaan.
Als jullie aankomen moeten jullie nog even wachten in de wachtkamer, je stuurt nog snel een berichtje naar LandoLorian;
Succes schat met fp1 en fp2 kan niet wachten om je te knuffelen morgen XxVoordat je kunt kijken of je reactie terug hebt wordt je binnen geroepen bij de dokter, goeiemorgen mevrouw en mevrouw leclerc neemt u plaatst alsjeblieft zegt de arts als hij jullie beide een hand schud.
Als jullie zitten neemt de arts ook plaatst en drukt wat op z'n computer, zo Lorian de uitslagen zijn binnen, ik zou graag wat meer onderzoeken doen vandaag, waarom? Vraag je hem, voordat hij zijn verhaal kan afmaken.
Maman legt een hand op je been, laat de arts even uitpraten Chérie zegt ze zachtjes tegen je.
Je kijkt even naar Maman en dan weer terug naar de arts die glimlacht en weer verder gaat met zijn verhaal, we weten nog niet alles precies maar we vermoeden dat je borstkanker hebt zegt de arts als hij je aan kijkt, jij bent stil en weet niet goed wat je moet zeggen kanker? denk je net als papa, ga ik dood? Gooi er zonder te denken uit, zo ver willen we nog niet vooruit kijken zegt de arts, ik wil eerst wat meer onderzoeken doen om te kijken hoe en wat, je knikt en kijkt dan naar maman, ze heeft haar hand nog steeds op je been, je legt je eigen hand er boven op en knijpt zachtjes in haar hand.
Dan zie je dat Maman uit gedachten schiet, oké oké zegt ze eerst maar eens kijken.Je ondergaat de onderzoeken waaronder een kleine operatie waarbij ze een klein stukje uit je borst weghalen.
Na een paar uur mag je weer naar huis, en moet je morgen bellen voor de uitslag, je bent bont en blauw en moe, je wil alleen onder de deken liggen en weg stappen uit deze wereld, waarom overkomt jou dit? Denk je.
Maman zet je thuis af omdat je je koffers nog moet inpakken omdat je vanmiddag vliegt samen met wat andere mensen.
Chérie weet je zeker dat je nu kan vliegen? Vraagt Maman als ze een hand op je wang legt, ik moet wel Maman voor Lando zeg je zachtjes.
Je neemt afscheid van Maman en loopt naar binnen.
Je pakt een koffer en legt er wat kleren in, als je de koffer op de grond wil zetten voel je een steek in je borst, je laat de koffer los en grijpt naar de pijn, nu weet je waarom de arts zei dat je niet mocht tillen.
Je rolt de koffer voorzichtig naar de deur en dan naar de taxi die staat te wachten, als je op het vliegveld aan komt staan Kika en Kelly al op je te wachten, je geeft hun een kleine knuffel en dan stappen jullie samen in het vliegtuig op naar Spanje.
JE LEEST
My life with 3 brothers
FanfictionWat als je opgeroeid met 3 oudere broers, die over beschermend zijn, niemand goed genoeg vinden voor je vinden. f1 drivers en mates een no go vinden voor je, maar dan krijg je een relatie met Lando, hoe gaat dit uit pakken? Kunnen jullie het geheim...