chapter #4

2 0 0
                                    

Elijah a Ryan sa po návšteve u Agathy vrátili späť do svojej kancelárie, kde sa začali sústreďovať na nové stopy. Vedeli, že ich čaká ťažký boj, ale vzájomná podpora im dávala silu pokračovať.

Nasledujúce týždne sa ich vzťah postupne prehlboval. Elijah a Ryan trávili viac času spolu, nielen v práci, ale aj vo svojom osobnom živote. Postupne si uvedomili, že ich puto je silnejšie než len priateľstvo.

Jedného večera, po dlhom dni strávenom vyšetrovaním, sa rozhodli ísť na večeru do obľúbenej reštaurácie. Sedeli pri stole, obklopení teplým svetlom sviečok, a rozprávali sa o všetkom možnom – o práci, o budúcnosti a o svojich snoch.

„Elijah,“ začal Ryan, keď dojedali dezert, „chcel by som ti niečo povedať.“

Elijah sa na neho pozrel so záujmom. „Čo sa deje?“

„Uvedomil som si, že... ťa mám naozaj veľmi rád. Viac než len ako priateľa. Myslím, že by sme mali skúsiť byť spolu,“ povedal Ryan a chytil Elijahovu ruku.

Elijah pocítil príval emócií. Usmial sa a jemne stisol Ryanovu ruku. „Aj ja som na to myslel. Skúsme to. Nechcem nič iné.“

Od toho momentu sa ich vzťah stal oficiálnym. Obaja cítili, že našli niečo výnimočné a boli odhodlaní to chrániť.

Vyšetrovanie pokračovalo a Elijah s Ryanom zistili, že Agatha mala pravdu. Našli ďalší artefakt – starú knihu s mystickými symbolmi, ktorá sa zdala byť spojená s hodinami. Kniha obsahovala zápisy a diagramy, ktoré naznačovali existenciu ďalších podobných artefaktov.

Jedného dňa sa rozhodli navštíviť bývalú knižnicu doktora Crowleyho, kde našli ďalšie vodítka. Medzi starými rukopismi a poznámkami objavili mapu, ktorá ukazovala na opustenú chatu v lesoch neďaleko Silverbellu. Vedeli, že musia preskúmať toto miesto.

Keď dorazili k chate, pocítili prítomnosť niečoho temného. Chata bola stará a rozpadajúca sa, no stále si zachovala určitý desivý šarm. Vo vnútri našli ďalšie artefakty – kryštály, starožitné nástroje a ďalšiu hodinu, tentoraz s krvavými stopami okolo ciferníka.

„Toto musí byť miesto, kde Crowley vykonával svoje experimenty,“ povedal Ryan, keď prechádzal miestnosťou.

„Ale prečo by to tu nechal?“ spýtal sa Elijah. „Musí to mať nejaký význam.“

V tom momente začuli kroky. Otočili sa a zbadali Matthewa Halea, ktorý stál vo dverách s nepriateľským výrazom v tvári.

„Nikdy ste nemali prísť tak ďaleko,“ povedal Matthew. „Tieto artefakty sú mojou cestou k moci. A vy mi v tom nezabránite.“

Ryan a Elijah sa pripravili na konfrontáciu. Vedeli, že Matthew je nebezpečný. Elijah vytiahol svoju zbraň a pomaly sa priblížil k Matthewovi.

„Je koniec, Matthew. Polož tú hodinu,“ povedal pevne.

Matthew sa zasmial. „Myslíte si, že ma môžete zastaviť? Táto hodina mi dá moc, akú si ani neviete predstaviť.“

V tom momente Ryan nečakane vyrazil a zrazil Matthewovi hodinu z rúk. Hodina sa rozbila o zem a miestnosťou sa rozľahol hlasný zvuk. Matthew sa pokúsil ujsť, ale Elijah ho rýchlo zadržal.

S Matthewovým zatknutím a zničením hodiny sa zdalo, že temnota Silverbellu začína ustupovať. Elijah a Ryan vedeli, že ich čaká ešte veľa práce, ale tiež vedeli, že čelia budúcnosti spolu, bok po boku.

ÆМесто, где живут истории. Откройте их для себя