BÖLÜM1:YENİ BİR BAŞLANGIÇ

20 5 1
                                    

MERHABAALAARR hoş geldinizz umarım iyisinizdir kurguma bir şans vermenizi tavsiye ederim

kitabımızın instagram hesabı bulunmaktadır: biballiekmekmeselesioffical

hepinizi beklerim

kurgumuz lise kurgusudur. sürekli ağır kurgular var gülüp eğlenebileceğimiz lise ve aşk kurgusudur. Dostlukta var tabii

başlama tarihi alalım:) 06.24.2024





10 Eylül 2023

Hakim Bey'in anlaşmalı olarak boşuyorum sizleri dediği andan beri boşluğa dalmış bulunmaktayım, annem ile babam evliliğine son verme gereği duymuşlardı bana da saygı duymak düşerdi. Aldatma yada sevgisizlik yoktu neden ayrıldıklarını söylemediler bana ilerde ortaya çıkar diye düşünüyorum. Ben düşünürken önümde elini sallayan birisi vardı abim Egemen Yolcu. Bende Beril Yolcu söylemeyi unutmuşum, kusura bakmazsınız artık

"Nereye daldın fıstığım?" diye sordu abim. "Bundan sonra ne olacak abi? "diye sordum abime, abimde "her şey olduğu gibi devam edecek sadece senin okulun değişecek fıstığım". Annemle babam dava salonundan çıkmışlardı, gözleri doluydu her ikisinin de anlam veremedim açıkçası ayrılmak isteyen onlar değilmiş gibi davranıyorlar. İkisi de başka semte taşınmıştı, yaşımın 18 olmasına daha 4 ay vardı ve velayetim annemdeydi ama istediğim zaman babamda kalabilecektim. Abim Ankara'da Üniversite okuyor o oraya geri dönecekti. Bende çok sevdiğim (!) okulumdan 12. sınıf olmadan ayrılıp başka bir okula gidecektim. Mutluydum okul değiştirdiğime. Annem ve babam bir hafta önce evlerine yerleşmişlerdi, her iki evde de odamı dilediğim gibi tasarlamıştım. Adliyeden çıkmadan önce babamla sarıldık. Ağladım valla yalan söylemeye gerek yok. Abim uçağa yetişmek için hemen ayrılmıştı adliyeden. Annemle evimize giderken parktaki çocuklara çarptı gözüm. Ne kadarda mutlular... Annem evin kapısını açtı ve dolapta yiyecek bir şeyler bulabileceğimi söyleyip odasına gitti.


Dolabın kapısını açtığımda süt dilimlerini görmemle yaşadığım sevinç tavan oldu. İçeriye geçip televizyondan güzel bir film açıp onu izledim. Tabii buna izlemek denirse, aklım annem ve babamın o dolu gözlerinde ha bir de yeni okul yks baskısı çok gerici zamanların beni beklediğini hissedebiliyordum. Telefonuma gelen bildirimle irkildim çok arkadaşım yoktu olanlar az ve özdü genelde kuzenlerimle takılırdım, eh biraz fazlalar anne doğulu baba Karadenizli olunca oluyor böyle şeyler. Melisanın gruba attığı mesaja geri döndüm.

AMİPLER GRUBU:

beybi: Beril' im nasılsın?

çiçeğim:zorlanıyor musun gelelim mi ?

ben: iyiyim, teşekkür ederim.

Ülkü'nün attığı mesaja gülümsemiştim. Sevgilim olacak şahıs beni halen merak etmemişti. Mesajlar gelmeye başladı

alikuşcuk:berilcigiim yaşıyor musun cınım

Aliyle Melisa birbirinden hoşlanıp aşktan korkan iki salaktı. O değil de benimki mesajları bile okumuyordu..

uykum gelmişti yorucu bir gün geçirmiştim. Anneme kapısını açmadan iyi geceler dedim, sesi boğuktu ağlamıştı büyük ihtimal. Yatağıma gidip oturdum. herkes arayıp sorarken sevgilim olacak hıyar niye aramamıştı aramayı geç aktif olup yazmamıştı. İlişkimiz kötüydü şu sıralar kafamı yastığa koyup bunları düşünerek ağladım uyuyakalmışım.


yıldıza basar mısınzzz nasıldı ilk bölüm :)

BİR BALLI EKMEK MESELESİ -Yarı texting-Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz