AYYY HELLOOOOOOOO NASILSINIZ CANLARIMMMMM
DÜN Bİ KAÇ AKSİLİK YAŞADIM AMAA OLSUN YENİ BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM.
İNSTAGRAM HESABIMIZ:birballiekmekmeselesioffical
bölüme geçelim efenim buyruunnnn
En son kokusu güzel bir beyefendinin kollarındaydım şimdi ise hastane yatağında! Böyle iş mi olur kardeşim ya haksızlık. Annemden su istemiştim o sırada babam ve arkadaşlarım gelmişti. Babam "birtanem nasılsın iyi misin bir şeye ihtiyacın var mı ?" diye sordu. "İyiyim babacım teşekkürler" suyumu içmiştim bu arada annem ve babamda odadan çıkmışlardı arkadaşlarımla kalmışım . Ülkü ve Melisa saçlarımı okşuyordu Ali ise yemek yiyip yiyemeyeceğimi sordu bende kibarca reddettim o sırada kapı çalındı ve içeri bir beyefendi girdi 187-190 boyu vardır herhâlde... Maşallah Allah sahibine bağışlasın. ben düşünürken çocuk konuşmaya başladı "nasıl hissediyorsun kendini beril, ah pardon kendimi tanıtmayı unuttum ben Samet Demir." "öncelikle şuan iyiyim yardımcı olduğunuz için teşekkürler" diyerek teşekkürümü ilettim. Ülkü'nün gözünden kalpler fışkırıyordu Ali dürttü onu hemen Ülküde toparlandı. Ülkü aşk işlerine uzaktı böyle görmek mutlu etmişti bizi. Kafamda ufak bir plan kurdum hemen gözlerimle Ali'yi uyardım o Melisa'nın yanına geçti. Hemen lafa atladım ve "otursana Samet ayakta kalma Ülkü'nün yanı boş" diyerek gösterdim elimle oda itiraz edecekmiş gibi baktı Ülkü'ye bakınca vazgeçti ve oturdu. Ülkü kızarmıştı çok tatlıydı bu hali... "kaç yaşındasın Samet?" diye sordu Ülkü "18 yaşındayım peki sizler?" melisa konuşmaya başlamıştı " ben 18, Ali 18 Ülkü ve Beril 17 yaşındalar çok az kaldı reşit olmalarına" Gözleri bize döndü Ülkü gülümsedi. Ali "hangi okuldasın kardeşim " diye sordu. Samet "******** Anadolu Lisesi " şaşırmıştım bende o okula nakil almıştım hemen atladım lafa " bende o okula kayıt aldırdım Samet diğerleri ****** Anadolu Lisesine gidiyor. " "Beğeneceğine eminim bizim okulu bizim sınıfa düşersen daha fazla beğenirsin valla "dedi mutlu olmuştum böyle demesine biz sohbet ederken hemşire gelmişti ve serumun bittiğini taburcu olabileceğimi söyledi bizimkilerin yardımıyla arabaya götürülüyordum. O sırada Ülkü için Samet'in sosyal medya hesabını istemiştim ve gitmişti oda el salladı uzaklaşırken Ülkü gitmesine üzülmüş gibiydi. Tam o sırada babam çocuklara teklifte bulunmuştu "gençler gelin bırakayım sizi de" onlarda olur demişti. Araba annem ve babamın sessizliğinden kavruluyordu. Hastanede daha az kötü hissediyordum kendimi. Her şey üst üste geliyordu.. Yol bile yavaş geliyordu. eskiden bu arabada sohbetsiz yolculuk olmazdı.. Bunun acısıyla Ali'nin omzuna yaslanıp sessizce ağlamaya başladım Ali fark etmişti ama çaktırmıyordu... İyi ki varsın ve hep iyi ki var ol benim çakma abim. dumanlı havayı dağıtmak adına " bu Beşiktaş'ın hali ne olacak Demir abi" diye soru soru çakma abim bir yandan da kafamı okşuyordu destek vermek amaçlı. Ali grubumuzun en neşelisi hayat dolusudur Ali'nin ikizi vardı Selim, babasıyla anlaşamıyordu severdim ama iyi çocuktur Selim halen arar özel olarak ama grubumuzdan çıkmak istemişti. Emir'den rahatsız olmuştu maalesef ki ama çocuk hissetmiş yani ben uyku ve uykusuzluk arasında bir haldeyken Ali Beşiktaş ile dalga geçiyordu babam da onla laf dalaşı yapıyordu tek hatırladığım buydu sonrası sessizlik... Çocukluğumdaki gibi babam getirmişti bende ona nazlanıyordum e adettendir. uyku ve yumuşacık yastığım başka bir şey istemiyordum artık. Tabi ben bu lafları yutacağımdan habersizim:)
Sabah uyandığımda enerjim mükemmeldi asla bir gün öncede kullanıldığımı öğrenmemişim gibi! yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım. Güneş kremi allık ve lipbalmımı sürüp saçlarımı sıkı bir at kuyruğu yaptım ve kıyafetlerimi giydim spor yapmaya çokça hazırdımmm
CZYTASZ
BİR BALLI EKMEK MESELESİ -Yarı texting-
General Fiction0551*****;Ne demiş yaşlı Amca 0551*****;Ne giyerse giderdi hoşuma 0551*****;Öyle tatlı bela ki başıma 0551*****;Darlamasa bide her durumda 0551*****;Öyle bir sevicem ki sonra Beril ile çocukluğunda tanışıp unuttuğu çocuğun hikayesini okumak ister...