Hoş geldiniz canlarriiimmmm nasıl gidiyor umarım beğenmişsinizdir
Hadi yeni bölüme geçelim:)
AMİPLER GRUBU:
alikuşcuk:
beybii: Ne işin düştü gene Ali
alikuşcuk: ayıp ediyorsun ya
çiçeğim: Tamam şimdi gerçeği söyle...
ben: Uzatma Alikuşum
alikuşcuk: ayıp ediyonuz ha neyse çok ısrar ettiniz söyliyeyim..
emir halen mesajlara bakmıyordu, e bir ayrılık mesajını da hakkediyordu ne işler çevirdiğini anlamak çok zor değildi tavırları bakışları belli ediyordu okulda eziklediği çocuklardan bitanesi göstermişti bana gerçeği, şok olmuş yakıştıramamıştım. Kendisinin itiraf etmesini bekledim yada diğer insanlar gibi hiç bişey olmamış gibi davranmasını o hem uzak durdu benden hemde hiç bişey söylemedi şu an tek amacım onu basmak. O uygunsuz halini basmak çünkü aşık olunca hislerimiz o kadar kuvvetli oluyor ki inanasımız gelmez yakıştıramazsınız, konduramazsınız ya canlı canlı görmeden inanmayacak gibi hissediyorum. Biliyorum aptalım.
alikuşçuk:dışarı çıkalım mı alışveriş merkezine gideriz??
Emir mesaja bakmıştı sonunda.
Sevgilim:ben meşgulüm gelemem
Ben:Meşgul olmadığın gün mü var ?
Sevgilim:uzatma Beril.
çiçeğim:hangi avmdeyiz askoooo
alikuşçuk: Berillerin oradaki avmye gidelim orayı görmüş oluruz Beril'de alışır evde tıkılı kaldı
beybi:olur fena fikir değil
ben:teşekkürler 1 saate gelirsiniz o zaman herkes hazırlanmaya gitsinnn
Sevgilim:iyi eğlenceler.
Çocuklarla konuştuktan sonra üstümü değiştirdim. Üstüme beyaz crop altıma transit renkli bol kargo pantolon giydim altına da beyaz ayakkabı giydim, makyaj masama oturup kapatıcı sürdüm fondöten sevmiyorum diyip kapatıcıyı bütün yüzüne uygulayanlardanım ben efendim. Allık sürdüm, kontürü göz kapaklarıma sürdüm ufak pırıltılı far sürdüm. Cıvıl cıvıldım bugün, ardından highlighter sürdüm elmacık kemiklerime ve burun ucuma, pudralayıp maskara geçtim ve rujla kapattım makyajı evden çıkmadan önce gözlük ve çanta aldım yanıma. Çocuklara çıktığıma dair mesaj attım onlarda yoldalarmış.
Alışveriş merkezinin kapısında buluştuk bizim çocuklarla girdikten sonra bi kafeye girdik ben her zaman ki gibi ice latte söyledim diğerlerinde başka şeyler söylemişti. Ali "yeni okulunda neler bekliyor sence seni" diye bi soru sordu bana.
Herkesin gözü bana döndü. "Bilmiyorum ki bende her an her şey olabilir güvenmiyorum yani bokta çıkabilir" dedim herkes gülmüştü bu dediğime. Günlerdir aklımı tırmalayan soruyu sorup sormamak arasında kalıyordum... Onlardan sakladığım için bana kızacaklardı... Önümdeki tatlıya dalmıştım. Melisa "beril iyi misin?" diye sordu. "Değilim melisa size anlatmam gereken bir şey var" dedim. "Gene ne yaptın Beril kuşum" dedi Ali. "ben yapmadım Emir yaptı" der demez üçü de "gene ne yaptı Emir" dediler. anlatmaya başlamıştım. "Beni aldatıyormuş hem de Defne ile inanamadım. Eziklediği Ömer çıkardı gerçek yüzünü mesaj attı bana ilkte ne saçmalıyorsun dedim sonra fotoğrafları gösterdi. 1 aydır aldatılıyormuşum yani olan bu" Gözlerim dolmuştu konuşurken. "E oha puşta bak. biz sana dedik kızım o kadar peşinden koşması normal değildi bize inanmadın çağır buraya ayrıl bence ve aklından bile geçirme onları basmayı. Seni tanıyorum yaparsın sen." ali susar mısın? Beni bu kadar iyi tanıyamazsınız! Haksızlık. "bence de basmak gibi bir şey düşünme sen salaksın ağlarsın orda kendine acı çektirirsin" Melisa haklıydı çektiririm kendime acı yaparım öyle şeyler. Ülkü'de Melisa ve Ali'ye katıldığını söyledi. Telefonumu açıp "Sevgilim" yazan isme tıkladım ve aradım. karşı taraftan ses geldi. "Efendim Beril bir şey mi oldu?" "olduğumuz alışveriş merkezine gelmen gerek konuşmamız lazım" dedim ve oda "konum at geliyorum" dedi. kapattım telefonu ardından da konum attım ve beklemeye başladık bu sürede derin düşüncelere dalmıştım. Bana açılan ilk oydu peşimden koşan oydu, 11. sınıfın 1 döneminde açılmıştı bende reddetmiştim sürekli peşimde koşmuştu. Bende bir şans vermem gerektiğini düşünüyordum. Bizim çocuklara söylediğimde Emir'in güvenilmez birisi olduğunu söylemişlerdi. Onları dinlememiştim keşke dinleseydim. Ben aldatmaz gibi bir vibe almıştım. Nisanın ayında çıkmaya başlamıştık. 6 ay olmuştu. ilk 3 ay gayet iyiydi. Mutluyduk, sonradan kız arkadaşlarından rahatsız olmuştum. Bunu dile getirince kavga etmeye başlıyorduk aramız bozulmasın diye bir şey demiyordum. Ama kavgalarımız artmıştı bu bir gerçekti. sonucunda aldatılmıştım. Ben bunları düşünürken Ülkü "sana gelen fotoğrafları gösterebilir misin Beril " dedi. Bende Ömer ile olan sohbetimize girdim.Ömer Şimşek: Merhaba Beril. Sana yazmamın sebebi hiç hoş değil maalesef. Emir seni aldatıyor bunu demek çok kötü bir şey maalesef ama gerçekler bunlar.
BEN: Ne saçmalıyorsun neden inanayım sana?
Ömer Şimşek: Haklısın tabii kanıtlarım var ama
Ömer Şimşek:
Ömer Şimşek: inandın mı?
Ben: Zorunda kaldım. Peki sen neden bana yardım ediyorsun? Sonuçta sana kötü davranıyor Emir bende onun sevgilisiyim.
Ömer Şimşek: Sen iyi birisin Beril. Ne olursa olsun gözümde bunu değiştiremezsin. Bazen de üzümü yiyip bağını sormamak gerek iyi geceler:)
"Vay sen Ömer'e bak" haklısın Ali 'cim bende çok şaşırdım. Derken Emir'i gördüm kafenin girişine. Başlıyoruz işte şimdi. Çocuklar alışveriş merkezinde dolaşacağını söylediler.
Emir gelmişti masama o sırada garsona benim içeceğimin aynısından söyledi ve içmeye başladı. "Neden çağırdın Beril " sevgiliyiz ya biz moruk. "bana söylemek istediğin bir şey var mı Emir?"
"Ne olabilir?" dedi Emir. Ömer'in attığı fotoğrafları gösterdim Emir'e mal mal suratıma bakıyordu. Öküz mü oynuyor oğlum? konuş. "Demek öğrendin? anlatıyorum o zaman. senle iddia uğruna çıktım Beril, başta sadece seni etkileyip ayrılacaktım. Böyle planlamıştık çocuklarla, sonra senden hoşlandığımı anladım ve sevgili olmuştuk güzeldi her şey kavgalarımız arttıkça senden soğudum. Sende fark etmişsindir, Defne bana karşı boş olmadığını söyledi ben ilk başlarda kabul etmemiştim fakat sen ihtiyaçlarımı karşılamadın Beril. Özür dilerim, gel baştan hiç bir şey olmamış gibi davranalım" o bu sözleri söylerken ben ağlamakla meşguldüm, ayağa kalktım çantamı aldım o sırada Emir "nereye" diye bir soru yöneltti başımdaki keskin sızı ve gözlerimin kararması cevap vermeme engel oluyordu. gözlerim kendini karanlığa teslim ederken yere düşmemiştim, bir beyefendi tutmuştu beni. Onu bunu bırakın tek hatırladığım parfümü mükemmeldi...
KESTİKKKKKK
başıma kötü bir olay geldi arkadaşlarım.. ben bu bölümü yayınlamıştım yarısı kalktı birden isim değişikliği yapacaktım bir baktım yarısı yok size de böyle gelmiş ilkte tam bir bölümdü.
Emir'e karşı düşünceleriniz neler
bu beyefendi sizce kim ?
bölüm hakkında düşünceleriniz neler?
yıldıza basmayı unutmayınız efenim!!!!!!
CZYTASZ
BİR BALLI EKMEK MESELESİ -Yarı texting-
General Fiction0551*****;Ne demiş yaşlı Amca 0551*****;Ne giyerse giderdi hoşuma 0551*****;Öyle tatlı bela ki başıma 0551*****;Darlamasa bide her durumda 0551*****;Öyle bir sevicem ki sonra Beril ile çocukluğunda tanışıp unuttuğu çocuğun hikayesini okumak ister...