jimin
cok kotuyum agliyorumhoseok
noldu ne dedijimin
konusmak istemiyorum hoseok
bunu sana nasil soyleyecegim|hoseok
iyi misinjimin
hayir degilimhoseok
nerdesin
derse girme istersenjimin
okuldan ciktim zaten
sizin okula geliyorumhoseok
tm dur namjoonla cikiyoruz okuldanjimin
hayir
namjoon gelmesin
yalnizca sen gel hoseokhoseok
noldu kijimin
lutfen hoseok
gercekten moralim cok bozukhoseok
ne dedijimin
gelince anlatirimhoseok
attigim ask mesajini gosterdin mijimin
ne aski ya😭😭hoseok
hani sana asikti sende benim sevgilim var diyerek kovacaktin yajimin
bana asik falan degilhoseok
ne demek degil
o halde nejimin
ya hoseok
ben
ben cok buyuk bir hata yapmisimhoseok
ne yaptinjimin
gercekten cok utaniyorumhoseok
NEDEN_
27 dakika önce
Hoseok'a son kez veda ettikten sonra derin bir nefes aldım.
Az sonra uzun yıllar öğretmenliğimi yapmış, sırdaşım, arkadaşım, abim olmuş olan Bay Jeon bana karşı aşk itirafında bulunacaktı.
Aldığım derin nefesi geri verdim ve kapıyı yavaşça açarak hızlıca içeri girip kapıyı geri kapattım.
Bay Jeon, karşıda duran büyük masada yayılmış bir şekilde oturuyordu ve pürdikkat bana bakıyordu. Yine önceki gibi, aynı şekilde, karşı karşıya iki sandalye koymuş ve birine oturmuştu. Hızlı olmak istemiyordum. Ağırdan alarak yavaş yavaş ilerledim ve sessiz olmaya çalışarak sandalyeyi geri çektim. Sonrada yavaşça çektiğim sandalyeye oturdum.
Ellerimi masanın altından önümde birleştirmiştim. Umarım, konuşma bitene kadar tırnaklarımla ellerimi mahvetmem.
"Nasılsın, Jimin?"
Konuştuktan sonra gülümsemiş, ardından ise rahat olan duruşunu bozarak karşımda düzgün bir oturuşa geçmişti.
"İyiyim..."
Utandığım için oldukça sessiz konuşmaya çalışıyordum. Yeterince mahçup bir durumdaydım. Keşke hızlıca söylese de bir an önce kurtulsam diyordum. Ancak bir yandanda hiç o ana gelmek istemiyordum.
"Artık uzatmayalım, hım?"
Söylediği son şeyle kaşlarını kaldırarak "hadi söyle artık" dercesine bana baktı. Yüzündeki gülümseme de söylediği son şeyle sönmüştü... O gülümseme, bir nebzede olsa bana güç aşılıyordu. Yok olması olayı daha da korkunç bir vaziyete sokuyordu. En azından, benim açımdan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
matchmakers | taekook
Fanfictionjimin ve hoseok onlarda huzur bırakmayan bekar hocalarını birbirlerine aşık ederek onlardan kurtulmayı hedeflerler.