~Reikanın Ağzından 🦋
Kotaya veda ettikten sonra sınıfa çıktım. Sınıfta bizimkiler (bizimkiler diye bahsettiğim:Olivia, tagi, auto, erika, shou) etrafımı sardı, nereden tanıştığımızı falan sordu.
-Reika bu çocuk kim ve siz nereden tanışıyorsunuz. (s)
-Anaokul arkadaşım kendisi, anaokulundayken baya iyi anlaşırdık, beni zorbaladıklarında en çok o yanımda olurdu, ama ara sıra beni bana karşı zorbalardı. Bu yaptığını eskiden hep saçma bulurdum. Ama sonradan fark ettim ki o beni zorbalarken bana destek oluyordu yani beni hırslandırmak için beni zorbalıyordu, bunun için ona ne kadar teşekkür etsem azdır. (rei)
-Aa öyle mi, peki seni neden zorbalıyorlardı. (t)
-Reika eskiden biraz fazla kiloluydu ama sonra planlı bir çalışma sonucu baya kilo verdi (o)
-Aynen öyle (rei)
Tam bunu dedikten sonra kotanın aradığını gördüm.
-Ben buldum kardeşlerimi müdürün odasınıda bulabiliriz, gelmene gerek yok ama istersen gel(k)
-Geliyim hem kardeşlerini görmüş olurum
(rei)- Tamam, sınıfın kapısının önünde bekleyeceğim. (k)
-Tamamdırr(rei)
Bizimkilere gideceğimi söyledim sonra sınıftan çıktım.
~Kotanın Ağzından🦋
Kapının orada reikayı gördüm, yanımıza geldi.
-Merhaba Reika(ouzo)
-Selam Rei(ry)
-Rei ne alaka xkjddkndkdk(rei)
-Reikanın kısaltması işte skmdldmd(ry)
Hepsi güler
-Müdürün odasına gidelim, sonra merhabalaşırsınız. (k)
-Tamam (rei, ry, ouzo)
Müdürün odasına gittik kapının önündeydik. Reikanın gelmesine gerek yoktu zaten kendini buraya gelirken yormuştur.
-Reika istersen sen gelme içeri gerek yok zaten buraya gelene kadar yordun kendini. (k)
-Yok kota ben geliyim sizin için sıkıntı olmayacaksa hem ben gelirsem müdür beni baya seviyor. Benimde yanınızda görürse belki biraz torpil geçer. (rei)
-Gelebilirsin rei o zaman teşekkür ederiz herşey için(ry)
En önde ben vardım kapıyı tıklattım, içeriden "gel" sesini duyunca kapıyı açtım diğerlerinin önden odaya girmesine izin verip en son odaya ben girdim. Girerken kapıyı kapattım. Müdür masasının önünde 2 sandalye vardı. Birisine ryuji diğerine ouzo oturdu. Reika ile bende ayakta durduk. Müdür konuşmaya başladı.
(Müdür için m harfini kullanacağım. )-Ne için gelmiştiniz? (m)
-Biz yeni öğrencileriz ben ryuuji, bu ouzo, bu da kota. (ry)
-Merhaba (ouzo, k)
-Biz farklı sınıflardayız, bu kadar zamandır hep aynı sınıfta olduk, bu senede aynı sınıfta olmak isteriz. Bizde sizden rica edecektik de. (ry)
-Hangi sınıfa toplanmak istiyorsunuz ve reika sen neden geldin? (m)
-Arkadaşlarıma yardımcı olmak için geldim hocam(rei)
-Reika ya ne kadar iyi bir öğrencisin direktte arkadaş olmuşsun okulumuzun daha çok senin gibi öğrencilere ihtiyacı var(m)
-Teşekkür ederim hocam(rei)
-Hocam biz mümkünse 7-B ye gitmek istiyoruz (k)
- Tamam ayarlarım ben (m)
-Teşekkür ederiz(ry, ouzo, k)
-Görüşürüz hocam(ry, rei, k, ouzo)
Gece birde yazdığım max bölüm dkldndmdmdlmd belki sabaha karşı tekrar bölüm gelebilir, iyi okumalar yorumlarınızı ve fikirlerinizi bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Please, Stay |Reita
Historia CortaSadece sana güvendim ben, belki kendime bile güvenmedim sana güvendim ama sen gittin ve yine gidiyorsun. Tekrardan sen dahil hiç kimseye güvenmemem belki kendime bile güvenmemem gerektiğini hatırlatıyorsun. Gitmen bile bana büyük bir ders veriyorsa...