🎀Kapalı Kapılar🎀

68 11 4
                                    

~Reikanın Ağzından🦋

İçeriye girdik, teknoloji tasarım sınıfında camlar açık, kimse yoktu. Girdiğimiz gibi kapı kapanma sesi geldi, rüzgardan kapı kapanmıştı. Kapıyı açmak için kapının oraya gittim. Kapıyı açmaya çalıştım ama olmadı.

-Kotaa, kapı açılmıyorr(rei)

-Şaka yapmanın sırası değil rei(k)

-Şaka değil dene istersen (rei)

-Harbi açılmıyor bu kapı ne yapacağız biz.(k)

-Zort oldun mu paşammm(rei)

-Ya öyle deme amaa, kapıyı açmak için fikrin var mı onu söyle? (k)

-Yok, burada telefonda çekmiyor zaten kaldık ya(hafif ağlamaklı sesle) (rei)

-Ne yapacağız biz? (k)

-Bilmiyorum işte(rei)(ağlamaya başlamış bir şekilde)

-Tamam, illa bizi bulurlar ağlamana gerek yok(k)

-Kota sen beni anlayamazsın(rei)

(Bu bölümlük parantez yazmayacağım konuşmaların sonuna ilk kotayla başlayıp sırayla kota reika diye gidecek haberiniz olsun)

-Neyi anlayamazmışım?

-Boşver kota

-Boşvermeywceğim ağlamayı kesip anlat

-Tamam, belkide anlatmak iyi gelir

-Anlat dinliyorum

-Şimdi ben swn gittikten sonra çok kötü şeyler yaşadım. Sen beni orada bıraktın, bir görüşürüz bile demeden..

kota Reikanın lafını böler. Reika susması için işaret parmağını kotanın dudağına bastırır.

-Sözümü bölme lütfen, bari bir haber verseydin gidiyorum diye beni öylece bırakıp gittin, veda bile etmedin sana ihtiyacım olacağını düşünmedin mi? (hafif yüksek ses ×ağlayarak söylüyor) Hiç düşünmedin mi geldiğinden beri reika ya ne olduda bu kadar kilo verdi ne yaptılar diye, ya  gelmeden reika ne yapıyor kıza Bi veda bile etmeden kızı bıraktım acaba ne yapmıştır. Sen gittiğinde yanımda hiç kimse durmadı beni savunacak birisi bile olmadı. Bir sınıf öğretmenimiz vardı ya o biraz baktı ama başka kimse birşey yapmadı. Herkes beni zorbaladı. Üstüme su attılar, beni bir yere kapatmışlar hoca bulmasa hiç açmayı düşünmüyorlardı o yüzden bu kadar ağladım, klasik zorbalıklar işte anlattım zamanında biliyorsun hepsini onları yaşamak için daha çok küçüktüm kendimi savunamadım. Zayıflama konusunu annemlerde açtığımda çok sevindiler, zayıflayınca herkes beni kıskandı aynı zamanda bir süre hala alıyorum tekvando kursuna gittim psikolojik yardımlar aldım kendimi geliştirdim ve en önemlisi kendime güvendim ve yapabileceğime inandım ve böylece bu halime geldim. Artık zorbalıktan korkmuyorum zorba olanlara karşı gelmekten asla çekinmiyorum ama o zaman beni bırakmasaydın her şey daha farklı olurdu neyse uzatmanın sırası değil.

-Reika ben çok üzgünüm gitmek istemezdim ama gitmek zorunda kaldım veda edecektim ama veda edersem daga çok üzülürsün diye düşündüm, kusura bakma. Dediklerimi de tabii ki merak ettim ama seni üzmemek için sormadım, reika ben hep seni düşündüm hep aklım sendeydi ama ben sana güvendim, her ne kadar uzaaklardada da olsa aklım ve kalbim buradaydı

-Tamam kota uzatmayalım üzgün olmana gerek yok herşey değişti zaten. (ağlayarak)

~Kotanın Ağzından 🦋

Anlattıklarının acısını ben yaşamadım ama yaşasaydım kötü tepkiler verirdim, ben bunları düşünürken o kucağımda uyuyakalmıştı. Lavanta kokulu saçlarıyla oynamaya başladım uyurken bile üzgün gözüküyordu, saçlarıyla oynayınca biraz rahatlamışa benziyordu. Saçlarıyla oynamak sanki bir kedinin tüylerini okşuyormuş gibi hissettirdi( Hwangynwqs tanıdık geldi mii?) . Kulağına fısıldadım, uyuyordu ama duyabilirdi. Ben her zaman yanındayım, her zaman dertlerini, sırlarını, içinde yük yapan şeyleri bana anlatabilirsin dinlerim. Ve sana söz veriyorum her zaman yanında olacağım seni savunacağım bana güven” 

1-2 saat sonra (uzatmak istemedim)

Kapıyı açtılar. İlk ouzolar girdi sonra Reikanın arkadaşları girdi. Shou tam bağırarak birşey söyleyecekken ona engel oldum.

-Uyuyor sessiz olun. (k)

-Ne oluyor ya kapı açıldı mı(rei)

~Reikanın Ağzından 🦋

En son kotanın bana "Ben her zaman yanındayım, her zaman dertlerini, sırlarını, içinde yük yapan şeyleri bana anlatabilirsin dinlerim. Ve sana söz veriyorum her zaman yanında olacağım seni savunacağım bana güven” 
dediğini ve saçımla oynadığını hatırlıyorum sonra uyumuştum. Kotanın kucağından kafamı kaldırıp etrafa baktım uyku sersemi olduğum için yeni yeni farkediyordum bizim grup ve kotanın kardeşleri vardı ve ben kotanın kucağında uyuya kalmıştım. Ahh çok rezil edici>-<(kızardı)

-Uyanmışsın reika günaydın biz uyandırmadık ya (t)

-Ay sonunda kapı açılmış(domates evrimine geçiriyor)

Erkeklere hiçbir zaman güvenmeyin ya da erkekleri salıyım hiç kimseye güvenmeyin (ufak spoi) 
En uzun bölümümdü bence baya güzel oldu fikirlerinizi, yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum
Bir dahaki bölüme dek kendinize dikkat edin yazım hataları var kusura bakmayınn:))

Please, Stay |ReitaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin