🎀Kurs🎀

32 7 3
                                    

~Kotanın Ağzından🦋

  Biz  bu okula geleli birkaç hafta olmuştu, reikaların tayfayla baya iyi anlaşmıştık, bugün okul çıkışı birşeyler yapalım diye düşünüyordum, şuan teneffüsteydik hepimiz kantinde oturuyorduk. Konuyu açtım.

-Okul çıkışı bir yere mi gitsek ya?

Ryu: Olabilir

Rei:Benim akşam kursum var daha sonra yaparız olmazsa yarın falan buluşuruz.

Ouzo:Ne kursu?

Rei: Piyano

Ryu:Hala devam ediyor muydun kursa ya

Rei:Kursa gitmiyorum, kurs veriyorum

-Ciddi misin çok iyiymiş ya

Duyduğuma şaşırmıştım hiç beklemiyordum. Baya geliştirmiş olmalı kendini

(Baya zaman sonre)

~Reikanın Ağzından 🦋

Kurs bitmişti öğrencim biraz zor anlıyordu ama sadece iki öğrencim olduğu için iyiydim sonuçta küçüktüm ve çok ders veremezdim, zaten ikisinde tanıdığım ve çok sevdiğim insanlardır. Her kurs çıkışı annemler beni alır, eve giderdik. Geldiler diye düşünüp çıktım ama karşımda görmeyi en beklemediğim insanı , kotayı, gördüm. Ne oluyordu, o an aklıma geldi telefonumu sessize almıştım ve hiç bakmamıştım. Elim hemen çantamdaki telefonuma gitti. Açtım baya bildirim gelmişti, aile grubumuza girdim. Yazmışlardı almaya gelemeyeceklermiş çünkü Furuya ailesiyle bir kafede buluşmuşlar. Furuya kardeşlerde evde kalmışlar, Ryuujinin ders çalışması lazımmış, Ouzonunda kursu varmış ama yeni yeni bitmiş yani öyle duydum. Annemlerle evde tek sıkılmayayım diye furuyalara gitmemi söyledi. Evlerini ben tam bilmediğim için kota da beni almaya gelmiş ,diğer iki kardeşi dolu olduğu için o gelmiş. Kota anlattı bunları sonra öyle sohbet falan ettik.Kendimi çok yorgun hissediyordum, gözlerim zar zor açık kalıyordu, sabah okuldada böyleydim zaten. Bir yerde karşıya geçerken baya bir dalmışım araba olduğu halde resmen yola atlamışım tam geçiceğim sırada sol el bileğimde bir el hissettim, kim olacak tabiikii kotaydı.

K:Dikkatli olsana biraz(hafif kızgın sesle)

-Tamam ya kızma, dikkatim dağılmış zaten uykum var (uykulu sesle)

K:Kızmıyorum senin iyiliğini istiyorum

-Tamam teşekkür ederim.

Sonra onların evine gittik, falan bana yemek koydular, öyle Hep birlikte otururken telefonum çaldı, arayan Erikayı. Açtım

E:Aloo

-Aloo

E:Kanka bomba gibi bir haberim varr

-Ne var kankaa

E:Bizim koç masaruyla rehber hocası kyoko evleniyormuş ve bütün okul davetliymişş, yarın okula söylemeyi düşünüyorlarmışş

-Sen nereden biliyorsun kızz

                                 ....................
Biraz daha konuştuk ,sonra kotalara söyledim şaşırdılar falan filan (yazmaya üşendim lsndldndşdndl) sonra annemler geldi beni aldılar, eve gittik biraz konuştuk sonra yattım.

---------------------------------------------------------------------------
Sonunda yazdım ya bir an hiç bölüm yazmayacağım sandım, okumalar çok düşük yazasım gelmiyor benimde öyle hadi byy fikirlerinizi söylerseniz çok mutlu olurumm

Please, Stay |ReitaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin