herşeyin başlangıcı

6 0 0
                                    

Uzun bir yolun ardından sonunda özgürlüğüme kavuşmuştum.
Herşey yolunda gidiyordu fakat ayağım bir taşa takılana kadar....

Tüm gücümle ağaca tutunmaya çalışırken yere yığılmıştım. Okadar uğraşımın sonucu sakatlanma gerçekten çok acıydı. Pekiya şimdi ne yapacaktım?

Moana derin bir nefes alarak burktuğu bileğine bakar. "Tanrım bir bu eksikti sanırım kırmışım"
Ayağa güçlükle kalkarak ağaca tutunur. "Al işte Moana çok sakarsın birşeyi de bok etmeden şaşarım." Derken küçük küçük adımlar atıyordu, o sırada karşısına bir adam çıkıverir.
Moana adamı görmezden gelir fakat adam Moana'nın yanına kadar gelip ne olduğunu sorar. "Tanrım, bir şeyim yok sadece ayağımı burktum." Moana bunu dedikten sonra adam umursamaz bir şekilde Moana'nın beline sarılarak onu arabasına götürür. "Neden konuşmadığını bilmiyorum ama lütfen beni bırak benim sana ihtiyacım yok."  Bir sürü laflar söylesede adam gıkını çıkırmaz. Sonunda eve varırlar.

Yaklaşık bir hafta sonra
Sanırım bileğimi haraket ettirmemde sorun olmayacak.  Tanrım sonunda iyleşmiş. Peki buradan nasıl kaçacağım? Cam pencereler kilitli herhalde kilitleri kıramayacağım. Kapıyı açmayı denesem biri fark edebilir ama denemekten zarar gelmez herhalde....

Kapıyı yavaşça açtıktan sonra etrafı gözledim kimse olmadığından dolayı küçük adımlarla koridorda ilerledim. Burası gerçekten çok korkutucu sanırım izlediğim filimler bilinç altıma işlemiş bile! Madem buradan kurtulmam zor, neden birilerini öldürmüyorum?

Bir Kaçış HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin