Mafyanın Aşkı 7. Bölüm

33 5 15
                                    

İyi okumalar diliyorum canlarım🥰

Eflin:"N-ne ohaa"
Ateş:"Ohaa"
Eflin:"Lann ben demiştim ama bu sana Aaaşıkkkkk"
Zülal:"Eflin doğru dur çakarım bir tane"
Eflin:"Eee tamam ben sustum ağzıma çakılmasını istemiyorum"dedi ve hepimiz güldük.
Ateş:"Eee Zülal hanım önümüzdeki cumartesi günü balo var hatırlarsan kiminle gideceksin"
Zülal:"Ya şuan karar vermedim malum olayları biliyorsunuz düşünemedim"
İçinden:-Aslında her şeyi anlatmadı sadece kaçırılmayı üstü uzun olduğu için yaralarıda görmediler yani yaralardan haberleri yok inşallahta olmaz-
Ateş:"İyi öyle olsun"
Eflin:"Ya böyle boş boş oturacakmıyız bir şeyler yapalım"
Ateş:"Aslında sahile gidip yürüyüş yapabiliriz"
Zülal:"İyi fikir hadi siz gidin beim işim var"
Eflin:"Ne işin varya bende gelicem"
Zülal:"Hayır gelmeyeceksin "
Eflin:"Gelicem"
Zülal:"Eflin uzatma otur oturduğun yere"
Ateş:"Ya Eflin tamam rahat bırak kızı ne işi varsa gitsin"
Eflin:"Seninle akşam görüşcez"
Zülal:"he he hadi görüşürüz"
Diyip derin bir nefes alarak dışarı çıktım, aşağıdaki yolda biraz ilerleyince taksi durağına doğru yaklaştım şansıma bir tane taksi bekliyordu hemen taksiye nereye gideceğimizi söyledim. 20 dakika sonra mezarlığa gelmiştik arabadan inmeden taksiciye parayı verip indim mezarlığın önüne geldiğimde içeriye girdim adım attığım gibi eskiden ailemle olan anılarımız aklıma geldi.
Sağ gözümden bir yaş damla düştü annem ve babamın mezarına geldiğimde onlara seslenmeye başladım.
"A-anne B-baba bakın ben geldim biricik kızınız kıyamadığınız kızınız geldi, beni şu an görüyorsunuz biliyorum ama şuan kendimi ağlamamak için çok zor tutuyorum sizi çok özledim neden beni bırakıp gittiniz arkanızda beni bıraktınız beni niye almadınız" Dedim ağlamamak için zor dururken artık dayanamadım dizlerimin üstüne düşüp toprağı sevmeye başladım. O kadar çok ağlamıştım ki göz kapaklarım artık çok ağrımaya başlamıştı ve yavaş yavaş kapandı. Uyandığımda saate baktığımda 22.40 olduğunu gördüm yarım saattir burada uyuyordum şuan taksi bulmamda çok mümkün değildi, hiç vakit kaybetmeden annemin ve babamın mezar taşını öperek ayağa kalktım sonra çantamdan telefonumu çıkararak Ateş'i aradım nerede olduklarını sordum.
Zülal:"Alo Ateş nerdesin? "
Ateş:"Evdeyım güzelim bir şey mi oldu? "
Zülal:"Şey beni ******mezarlığından alır mısın? "
Ateş benim annemi ve babamı ziyaret ettiğimi anladığında;
"Tamam güzelim 10 dk'ya oradayım"
"Tamam"

10 dk sonra

10 dk sonra bana doğru yaklaşan bir araba gördüm karanlık olduğu için arabayı bile tam net göremiyordum sadece farlarını görüyordum, araba tam önümde durduğunda Ateş olduğunu anlayınca içime bir ferahlık geldi ve derin bir oh çektim
Zülal:"Lan başka araba diye çok korktum gerizekalı birde yavaş yavaş geliyorsun"diyerek omzuna vurdum.
Oda gülerek;
"Birazcık kork diye yapmış olabilirim" Diyerek kahkaha attı, o gülünce bende güldüm.
Zülal:"Neyse hadi beni eve bırak "
Ateş:"Emredersiniz komutanım"diyerek gaza bastı.

Eve geldiğimde kapıyı tıklattım açan olmadı herhalde Eflin daha eve gelmedi diye düşündüm çantamdan anahtarı alıp kapıyı açtım, birde karşımda ne göreyim koltukta camış gibi yatan Eflinnn
Zülal:"Lan kızım iki saattir kapı çalıyorum niye açmıyorsun? "
Eflin:"Kalkması zor geldi"dedi ve güldü bense ona sinirli bir şekilde bakıyordum. Eflinin kalkması ve
"Ahanda sıçtıkkk" Demesi bir oldu.
Zülal:"Ben sana sıçmayı göstericem gerizekalı "dedim ve neredeyse evi turladık en sonunda odasına gitti ve kapıyı kapatıp kitledi, bende malum evi turladığımız için çok yorulmuştum bende odama giderek aynanın karşısından kendime baktım göz kapaklarım şişmiş ve kızarmıştı, göz altlarıma hiç birşey söylemiyorum mos mordu. Hemen aşağı inerek buzdolabından biraz buz alıp odama çıktım göz altlarıma sürüp yatağıma yattım ve yavaş yavaş kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Mafyanın AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin