Mafyanın Aşkı 4. Bölüm

34 9 14
                                    

Sabah olduğunda hemen uyandım, saate baktığımda 08.20'ydi hemen kalkıp hazırlanmaya başladım çünkü saat 09.00 da dövüş dersim vardı.

Hazırlandıktan sonra çar çabuk bir şeyler atıştırdım hemen sonrada dışarı çıktım, bir taksiciyi arayıp beklemeye başladım.

-Emir'e Bakalım-
Sabah erkenden kalktım hazırlanıp dışarı çıktım miniğim uyanmıştı, bunu korumalarımdan öğrenebiliyordum.Miniğimin başına bir şey gelmemesi için korumalara onlara takip etmesini söylüyorum.

-Zülal'e Dönelim-
Taksi geldi bende hemen arabaya binip gideceğim yeri şoföre söyledim, yolda arkamızdan siyah bir araba bizi takip ediyor diye düşündüm ama oda belki bu yol üzerinde gidiyordur diye takmadım.
Neyse işte çalışacağım salona geldiğimde hemen hazırlandım dövüş için giydiğim rahat kıyafetlerimi giyip ısınmaya başladım çünkü bu gün maçım vardı, yanıma birisini alarak çalışmaya başladım, aradan yarım saat veya 1 saat geçtikten sonra ringe çıkma vaktim gelmişti.

-Emirciğimize Bakalım-
Emir:"Alo Murat takip ediyor musun "

-Yeni Karakterrr-

İştee bu Murat KORKMAZ, Emir'in en sadık ve en güvenilir koruması

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İştee bu Murat KORKMAZ, Emir'in en sadık ve en güvenilir koruması.

Murat:"Evet abi takip ediyorum ama"
Emir:"Eee ama ne noldu? bak beni çıldırtma! "
Murat:"Abi bu kız dövüş kursuna gidiyormuş şuan yarım saat fln çalıştı şimdi ringe girecek"
Emir:"Ne diyorsun lan sen çabuk konum at geliyorum. "
-Konum Atar-

-Zülal'e bakalım-
Birazdan ringe çıkacaktım aslında heyecanlı değildim çünkü daha önce de bir çok kez yarışmalara katıldım.
Dövüş hocası:"Evet çocuklar yerlerinize"
O sırada kapıdan bir ses geldi
"Zülall" Evet Emir'in sesiydi bu ben daha ne olduğunu anlamadan ringin içine daldı.
Ben meraklı gözlerle ona bakarken
"Senin burda ne işin var" dedim.
Emir:"Ben yarışmanı istemiyorum ya başına bir şey gelirse"
Zülal:"Abartma Emir ben kaç kere böyle ringlere girdim senin haberin var mı tabi nereden bileceksin ki bende söylüyorum ve ayrıca bana bişey olmasından sanane"
Emir:"Merak etme güzelim ben senin hayatınla ilgili her şeyi biliyorum sen şunu söyle sana bir şey olmaz değil mi? "
Zülal:"Ya tamam bişey yok hadi çık. "
Dövüş hocası:"Çocuğum çık şuradan maçı başlatamadık senin yüzünden! "
Emir:"Sen Emir Yıldırıma ne hakla bağırırsın he sen kimsin be"
Emirin sesini duyan murat koşarak içeri geldi
Murat:"Abi bir sıkıntı mı var varsa söyle ben hallederim"
Emir:"Yok ya boşver ben hallettim bir daha bana kafa tutamaz! "

Adamın rengi atmıştı eminim kalbi
korkudan tir tir titriyordur.

Zülal:"Tamam hadi çık dışarıda bekle"
Dövüş hocası:"Yerlerinize hazır başlaa"
Karşımdaki kız o kadar da güçlü değildi yani onu kolayca yere düşürebilirdim.
İlk rauntta ikimizde kendimizi savunmaya başladık ilk hamleyi o attı ama ben yan tarafa kaçıp boşluğa düşmesini sağladım fırsat bu fırsat diyerekten hemen kızın üstüne atladım.
Dövüş hocası:"5, 4,3,2 ve 1 ilk raunt bitmiştir.
Emir hemen yanıma gelerek,
"Güzelim iyisin değil mi"
"İyiyim iyiyim sıkıntı yok ama ben alırım bunu" Dedim ve göz kırparak tekrar ringe girdim, sonra karşımdaki kızda girdi.
Dövüş hocası:"İkinci raunt için yerlerinize hazır başla"
Raunt başladığı gibi kız üstüme gelmeye başladı ben hemen kıza art arda yumruklar indirmeye başladım ama kız kurtulup benim karnıma bir yumruk attı ben tabi yere yığıldım yerden kalkacak gücüm olmadı kızda zaten hemen üstüme çıkmıştı.
O sırada Emir hemen ayağa kalktı ve benim adımı seslenmeye başladı ben sorun olmadığını söyledim o sırada dövüş hocası raundu bitirmişti.
Lafını duyunca hemen yerden kalktım kıza öldürücü bakışlar atıyordum çünkü Emir'e bakıyordu.
Son olarak 3. Raund için yerlerimize geçtik. Ben kıza acayip sinirlendiğim için dövüş hocası başlayın dediği gibi kıza saldırmaya başladım, ama kız kendini korumaya alıyor saldırmıyordu. Sonra bende artık saldırmaktan yorulunca kendimi korumaya aldım bu sefer de kız bana saldırmaya başladı kız bana art arda yumruklar atarken ben kızın boş anını yakalıp ayağına bir çelme taktım kız çok kötü yere düşmüştü.
Bende hemen onun üzerine çıktım dövüş hocası süreyi bitirdiğinde maçı ben kazanmıştım.

Sonra ringden çıktım kendi tarafıma oturdum Emirde hemen yanıma oturdu ben ona neden geldiğini sorduğumda
"Seni özlemiş olamaz mıyım güzelim"
"Pekii niye bu kadar telaşla içeri girdin hem sen benim burada olduğumu nereden biliyorsun"
"Birincisi sana bir şey olacak sandım ama sen burada eğitim alıyormuşsun ikincisi ise be senin hayatınla ilgili her şeyi biliyorum korumalarım sağolsun"
"Nasıl yani sen beni korumalarınla mı takip ettiriyorsun"
"Evet güzelim niye bu kadar şaşırdın"
"Bilmem garip geldi neyse kafeye gidip orada konuşalım mı? "
"Olurr hemde büyük bir zevkle"

Kafeye giderler otururlar, garson gelir.

Garson:"Buyrun, ne istersiniz."
Emir:"İkimizede latte alalım. "
Garson :"tamam efendim hemen hazırlıyorum"
Zülal :"Sen benim latte sevdiğimi nerden biliyorsun"
Emir:"sana söyledim seninle ilgili her şeyi biliyorum güzelim"
Emir sayesinde yanaklarım kıp kırmızı olmuştu. Aramızda 1,2 dakika sonra sessizliği bozan ben oldum.
"Peki sen benim hayatımla ilgili herşeyi bildiğini söyledin"
Emir:"Evet güzelim"
Zülal:"Peki neden beni takip ettiripte benim hayatımı bu kadar merak ediyorsun"
Emir:"Hala anlamadın değil mi güzelim "
Zülal:"Neyi"
Emir:"KIZIM BEN SANA DELİLER GİBİ KÖPEKLER GİBİ AŞIĞIM SENİ ÇOK SEVİYORUM SEN YANIMDA OLMADIĞINDA BİR PARÇAM EKSİK GİBİ SENİ SEVİYORUM ANLADIN MI ŞİMDİ?

Ben bu sözleri daha kendime sindiremeden kapıların ve camların patlamaları duyuldu evet birileri buraya silah sıkıyordu hemde art arda.
Emir benim hemen yanıma gelerek masanın altına soktu, sonra
"Güzelim sen burada bekle sakın ama sakın çıkma! "
"Ama sen..."
"Merak etme bana bir şey olmayacak hem ilk defa çatışmaya girmiyorum" diyerek gitti.
Bense korkudan gözümü ve kulaklarımı kapatmış çatışmanın sona ermesini umuyordum.
O sırada masanın altının açıldığını hissettim gözümü açtığımda karşımda tanımadığım birisini görmemle şoka uğradım adam beni zorla masanın altından çıkararak kapıya doğru saçımdan tutarak sürüklemeye başladı.
"Ahh bırak canım acıyor"
"Sus be çakarım şimdi ağzının ortasına"
Ne kadar da yansam da ne kadar dirensemde ona karşı koyamadım çok güçlüydü.
Tam kapıdan çıkarken Emir'i tutan adamları gördüm Emir benim canımın acıdığını görünce.
"ZÜLAL'E BİR ZARAR GELSİN SANA DÜNYAYİ DAR EDERİM LANN!!!! "
Diye bağırmasıyla ben bile korkmuştum.
Adamsa sadece Emir'e bakarak sırıtıyordu.
"Emirrrr nolur beni kurtar bu cehennemden"
Adam:"Senin için cehennem daha yeni başlıyor küçük kız"diyerek kahkaha attı.
Emir:"Merak etme güzelim seni o adinin elinden kurtarıcam ."
Sonra Emir'i tutan adamlardan birinin Emir'e silahın tersiyle vurması ve benim ağzımın bir bezle kapatılması bir oldu.
Tek duyduğum şey ise
"Dağ evini hazırlayın" Cümlesiydi, ve sonrası benim için sonsuz zifiri karanlıktı.

Evett bu bölümünde sonuna geldik.

Bakalım Emir Zülal'i kurtarabilecek mi?

Zülal baloya kiminle beraber gidecek?

Ve enn önemlisi Emir ve Zülal'in ilişkileri nasıl devam edecek?

Hepsi bir sonraki bölümde sağlıkla kalın☺

Mafyanın AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin