Bugün sabah kalktığımızdan beri oflayıp pufluyoruz. Fikri ortaya atmamla Talya ile girls night out yapmaya karar verdik.
Bakımlarımızı ve makyajımızı yapıyoruz.
Sonra ne giyeceğimize karar veriyoruz.
LinaTalya
Üzerimizi giyip çantamızı da hazırlayıp Talyayı bekliyorum.
O da son olarak araba anahtarını aldığında çıkmaya tamamen hazır olduğumuzu görüp arabanın yanına gidiyoruz.Arabanın içine girdikten sonra playlistimizi açıp yola koyulduk.
Şarkıları söylerken ikimizin videosunu çekip hikayeme eklemiştim.
Talya da kendine adeta bir kekonunki gibi direksiyon fotoğrafı çektiği anda kahkahalara boğuluyoruz.
Üzerine "Yavru alim mi seni?" yazıp paylaşıyor.
Biraz daha buna gülüyoruz ve sonunda mekana gelebiliyoruz.Valeye anahtarı verip içeri girerken kapıdaki güvenlik kimlik soruyor.
18 olduğum için şükür ediyorum ve kimliğimi veriyorum. Geçebilirsiniz diyen güvenliğe teşekkür edip içeri geçiyoruz. Daha çok Türkçe şarkı çalan bu mekanı önceden de bildiğimiz için rahatız ve kısa arayışın sonunda bar tarafını bulabiliyoruz.İçeceklerimizi alıp üstü açık ve denizi gören tarafa geçiyoruz.
Üşüdüğümü fark edip bir şal alıyorum.
Talyaya teklif ettiğimde "Şeker miyiz eriyelim be." cevabını alıyorum.Saat daha o kadar geç olmadığı için DJ müziği fazla sesli çalmıyor, insanlar da bizim gibi sohbet faslında.
İçeceklerimizi yudumlarken Talya "Geç söyle denizi arkana al bi fotonu çekiyim. Post atarsın." diyor.
Onaylayıp pozu veriyorum.
"Güzelim değil mi?" diye soruyorum kameraya gülümserken."Bu da soru mu salak." diye azarı yedikten sonra fotoğraf faslı bitiyor, tekrardan oturduğumuz yere dönüyoruz.
Çektiği fotoğrafları seçip post atıyorum. Aynı zamanda yanına gidip bir sürü selfie çekiniyoruz ve onu etiketleyip paylaşıyorum.
"Ulan kaç yıldır tanışıyoruz, bi abini ayarlamıyorsun haysiyet yoksunu. Ölüp bittik be Barış diye burada."
diye yakınıyor.
"Çocuğa abinmiş gibi davranıyorsun çünkü bebeğim. Ne yapsın benim canım abim bu durumda?" yanıtı yapıştırıyorum.
"Orası öyle de ne biliyim ya. Çaba sarf etmiyorsun. Bak ben nasıl uğraşıyorum seni Kenan'a yapmak için." diyor gülerek.
"Ne Kenanı be. İçime kurt düşürme."
diyorum sahte üzgünlüğümle.
Gülmeye devam ediyor.
"Yazcam ben Barışa he." diyor sabırsızca.
"Her gün böyle diyip iki saat sonra vazgeçiyorsun bu yüzden yorumum yok." Haklı olduğumu bildiğinden sessiz kalıyor."Aa hadi postunun beğenilerine bak." diye konuyu değiştiriyor.
Uzatmayıp telefonu açıyorum. Kenanın beğendiğini görüp ne zaman beğendiğine de bakıyorum. Attıktan kısa bir süre sonra beğendiğini de ekleyip telefonu veriyorum.
Talyaya gördüğünde benden daha mutlu oluyor.
Çalışana sesleniyor.
"Pardon, bize altı tekila shot." dediğinde yüzüne bön bön baktığımdan dolayı
"Kutlayalım bunu." diyor.
Reddetmiyorum. Zaten içip eğlenmeye geldiğimiz için yorum da yapmıyorum. Yavaş yavaş daha hareketli müziklerin çalmasıyla dans etmeye kalkıyoruz.
Birbirimizin bir sürü videosunu çekip eğleniyoruz.
Gelen tekila shotlardan bir iki tane içip dans etmeye geri dönüyoruz.Pistte bir arkadaşımızı görüp biraz onunla konuşuyoruz.
Ne yaptın ne ettin derken dedikodularla bolca eğleniyoruz.
Daha sonra o ve arkadaş grubu çıkmaya karar veriyor.
"Görüşürüz Melis bebeğim, bize de bekliyoruz bak unutma."
"Tamamdır çok öpüyorum sizi."
diyip çıkıyor.Yirmi dakika sonra Melisten gelen aramayla hemen
Talyaya sesleniyorum.
"Kanka çevirme varmış, sıçtık biz."
"Harbici misin ya. Offf kim gelebilir bu saatte."
diyip telefonunu alıp rehbere bakmaya başladı.
Bende aynı şekilde bakıyorum.
Bir süre sonra
"Kanka annemi çağırayım, kendi arabasıyla gelir, arabayı da bizi bırakıp alır. Sonra evine geçer."
sesini duyuyorum ve
"Kanka ayıp olmasın şimdi gece gece." diyorum.
"Ne ayıbı kızlarını da alsın bi zahmet." diye yanıtlayıp annesinin numarasını tuşladı.Cevap beklerken aranan kan bulundu dercesine telefonu gösterdiğinde açtığını anlıyorum. Konuşması bitince biraz daha oturduktan sonra hesabı ödeyip annesini beklemek için dışarıya çıkıyoruz.
10 dakika sonra tanıdığımız arabayı görünce hemen biniyoruz.
Merve ablamı selamlayıp özrümü diliyorum. Ondan da saçmalama şeklinde cevaplar alırken bir iki hikaye daha atmak aklıma geliyor.
Dans ederken güzel çıktığımı düşündüğüm bir videoyu story attıktan sonra telefonu kapatıp sohbete dalıyorum.Bir süre sonra eve geldiğimizi fark ediyorum ve Merve ablama tekrardan teşekkür edip eve geçiyorum.
Topukluları çıkarıp derin bir oh çektikten sonra saçımı kırılmasın diye örüp pijamalarımı giyiyorum.
Talyaya iyi geceler dedikten sonra yatağıma geçip sosyal medyada takılıyorum.
Beş altı dakika sonra Kenan'dan bildirim geliyor.@kenanyildiz hikayenizi beğendi.
Hikayene yanıt verdi.
@kenanyildiz: Çok güzel gözüküyorsun 🧿
@linasuyilmaz: Teşekkür ederim, çok kibarsınn 🙃
@kenanyildiz: Kibarlık olsun diye demedim ki. Gerçekten çok güzelsin 🫠
@linasuyilmaz: Ahahaha utandım ya
@kenanyildiz: Demeyeyim bir daha o zaman :/
@linasuyilmaz: Yok artık Kenan ya...
@kenanyildiz: Şaka ya ahahahaha
@linasuyilmaz: Biliyorummm :D Benim artık uyumam lazım gözlerim kapanıyor iyi geceler sanaa 🤍
@kenanyildiz: Tatlı rüyalarrr🤍
Mesajını beğenip çıktım.Konuşmayı bitirdiğim için kendime biraz sövdükten sonra gözlerimin ağırlaşmasıyla uykuya daldım.
Arkadaşlar Çekya maçını yazarken Kenanın ağzından yazmayı düşünüyorum nasıl olur sizcee??
Bu şekilde monotonlaşacak çünkü 🫠
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Close Friends - Kenan Yıldız
ChickLitLina, milli takıma ve abisine destek olmak için en yakın arkadaşı ile Almanya'ya gider.