Tüm bunlardan sonra Skylar'ın ailesi şöyle bir karar almaya karar vermişti. Bu kızlar belli ki şüpheli hareketler sergiliyorlar ve hani inatla da hiçbir şeyi açıklamıyorlar. Bunun üzerine aile sosyal medyada, belirli paylaşımlar yapmaya başladılar yani sosyal medya baskısı yapma kararı aldılar.
Çünkü kızlara yüzyüze bir şey söylediklerinde olmayacağının farkına varmışlardı. Yüz yüze sorguladıklarında kızlardan hiçbir şey çıkmıyordu.
Ve sosyal medyada işte "Tanrı her zaman sizi bulacaktır" veya "Adalet yerini bulacaktır" işte "Yaşattığınızı yaşayacaksınız" gibisinden paylaşımlar yapmaya başladılar. Ve bu paylaşımları sırf aile değil, çevredekiler herkes, kasabadaki ve şehirdeki insanlar bu olayı bilen kişilerin çoğu bunlara katıldı ve onlar da aynı şeyleri paylaşmaya başladılar.
Yani bununla birlikte kızların üzerinde aşırı bir sosyal medya baskısı oluşmuştu.
Bundan sonra her şey birbir ortaya çıkmaya başladı. Ve bunlar ortaya çıktıktan sonra yani gerçekten insanların hiçbirinin gördüklerine duyduklarına inanamadılar. Size açıklamam gerekiyor ki bu araştırmaları yaparken ben de videoları ağzım açık izledim ve okudum.
____________________________________
Sosyal medyadan yapılan bu baskılarından sonra bir gün olanlar oldu ve Rachel çıldırdı diyebiliriz.
Rachel bir sinir krizi geçirdi ve annesi bunun üzerine polisi aradı. Ve annesinin polise söylediği şeyler ise;
"Kızımı kontrol edemiyorum, oradan oraya koşturup duruyor. Ne yaptığının farkında değil. Kontrolden çıktı!" oldu.
Yani daha doğrusu polisi aradı da demeyeyim acil durum servisini yani 911 numarasını aradı. Ve 911 bunun üzerine bir ambulans gönderdi ki hatta annesini telefonda konuşurken Rachel gelip hani suratına vurmuştu. Yumruk atmıştı yani sanırım.
Zaten bu 911 konuşma kaydında var.
- 16 yaşındaki kızımla ilgili bir sorunum var...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Skylar
Horror"Gerçek bir olaydan esinlenilmiştir" Skylar gittiği lisede iki kız arkadaş edinir. Shelia ve Rachel adındaki kızlarla üçlü bir arkadaş grubu kurmuştur. 5 Temmuz 2012'de Skylar, o sıralar çalışmakta olduğu lokantadaki vardiyasından çıktıktan sonra ai...