Merhaba sevgili okurlarım bölüm için hepinize iyi okumalar dilerim ❤️
🎶The neighborhood - A Little Death 🎶
______________________________________________
(ENNUR KILIÇ)
Bahçeye açılan büyük kapının önüne geldiğimiz de muhafızlar bizleri çok bekletmeden kapıları ardına kadar açıp, dışarıya çıkabilmemizi sağladılar. Doğa önden ilerlerken efil ve sude hemen arkasından ilerliyor, bende diğerleri ile birlikte yürüyerek, etrafa göz gezdirmeye çalışıyordum. Arkamızdan gelen üç muhafız yüzünden sürekli kendimi baskı altındaymış gibi hissediyor olsam da görmezden gelmeye çalışıyordum.
Kale, kayalıkların üzerine kurulmuş gibi görünse de arka bahçe bunun tam tersi olduğunu kanıtlıyordu. Bir kayalığa göre oldukça geniş yüzeyli olması onu sanki bir ada gibi gösteriyor, ve diğer kalelerin de adacıklar üzerine kurulu olduklarını düşünmeme sebep oluyordu. Sanırım yine bu değişik büyülerden biri olmalıydı.
"Burası neden bu kadar büyük? Normalde bu kale kayalık üzerine inşa edilmemişmiydi?" sorduğum soru ile doğa yürümeyi bırakıp bakışlarını bana çevirdi.
Yüzüne kocaman bir gülümseme daha kondurarak, "Hepiniz çok dikkatlisiniz bunu sevdim" dedi ve ellerini iki yana açarak bulunduğumuz alanı gösterdi.
"Burası büyü ile korunan bir alan. Eğer gökyüzüne baktığınız da her şey normal görünüyor olabilir fakat kaleler tamamen bir kubbe ile çevrili bu yüzden dışarıdan gelebilecek tehlikelere karşı koruma altına alındı. Hatta bu yüzden kıyı ile kale'yi birbirine bağlayan köprü görünmez olarak inşa edildi" dediğinde büyülenmiş bir şekilde etrafa bakmamak elde değildi.
"Büyü ile kayalık gibi bir görünüm verilmiş olsa da burası neredeyse minik bir ada sayılır. Gördüğünüz gibi bahçe ormanlık alanda oluşuyor. Bu ormanlık alan tabelalar ile sizlere yön göstermek için donatılmış. Her maşer kalesine giden yollar ayrı ayrı yazıyor birazdan görürsünüz" tekrara yürümeye devam ettiğimizde kocaman bir su fıskiyesinin önüne gelmiştik.
"Bu fıskiye kale ilk kurulduğu zamandan beri asla su akışını kesmedi. Bu bizim diyarımız için tarihi bir yapı sayılır o yüzden burada ki öğrencilerin dikkat etmesi gereken başka bir yerde burası. Fıskiyeye herhangi bir zarar vermenin büyük cezaları olur. Tabi bunu sizleri uyarmak için söylüyorum. Yapmayacağınızdan eminim." dedi ve eliyle saçlarını geriye doğru savurdu." Sizler akıllı kızlarsınız"
Fıskiye eski taşlardan örülmüş ve ortasından üç kat yukarıya doğru yükselen, ejderha figürünü andıran heykelin gerçekten küçük olmasına rağmen dikkat çekici bir yanı vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRİSTAL KALP (Ara Verildi)
Viễn tưởngZamanın ve mekanın ötesinde, ışığın ve gölgenin dans ettiği yerde, kaderin kılıcı kahramanların ruhunu şekillendirir. Bu, sadece cesaretin değil, aynı zamanda hayal gücünün de sınandığı bir dünya. * Daha anne karnında mühürlenen 23 çocuk... Ve bunl...