Melisin pohlaď:
Ránno ma predúdzali lúče slnka, ktoré mi svietili do tváre. Pozrela som sa na mobil a bolo 9 hodín ráno. Tak som vstala z postele a bola som rada, že je sobota a nemusím skoro ránno vstávať. Tak som išla do kúpelne, urobila som si svoju rannú rutinu a potom som sa prezliekla do basic outfitu
Melisin outfit:
Aceov pohľad:
Dneska ránno som premýšlal celý čas o mojej budúcej manželke ktorá by tu mala prísť asi okolo 4 poobede. Tak som si zatiaľ dal studenú sprchu a potom som sa prezliekol. Zobral som si zbraň do vrecka, keby náhodou a prišiel za mnou bodyguard a uklonil sa."Pane o 3 hodiny by sme mali ísť pre Melisu."
Oznamil mi bodyguard.
"Dobre a teraz choď všetko pripraviť"
Odpovedal som mu. On iba kývol s hlavou a odišiel. Ja som zatiaľ išiel dorobiť papiere o tom, že moja budúca žena bude môj majetok, pravidlá, tresty...
Melisin pohľad:
Potom, keď som išla na raňajky, tak tam čakal otec s vážnym výrazom a matka plakala. (inač jej matka je tehotná)"Čo sa stalo?"
"Maš Mafiánsku krv... a predáme ťa jednému najsilnejšiemu Mafiánovi na svete. Budeš jeho žena... Takže sa choď zbaliť o 3 hodiny by tu mali byť."
"Nenavidím vás, kvôli peniazom na vaše dieťa predate mňa ako keby ste ma nenavideli, aspoň vás už nikdy neuvidím!"
Povedala som to hlavne otcovi a odišla som. Mal nervy, ale ja som ho ignorovala. Najradšej, by som ho už zabila. Nenavidím ho aj matku. Tak som sa išla zbaliť oblečenie, make-up, elektronika a zbraň preistotu. Potom som sa išla prezliecť.
Melisin outfit:
Potom ma otec volal dole, že už mam isť tak som si preistotu nabila zbraň a skryla za chrbát. Išla som dole s kufrom a pred domom stálo čierne drahé Bmw. A nejaký muž, ktorý si musime priznať, že bol mega pekný, tak dával otcovi peniaze a podišiel ku mne a zobral mi zbraň a namieril ju na mňa.
"Opovaž sa niečo urobiť"
Kopla som mu medzi nohy a namierila zbraň na neho, ale v tom ma omráčil zo zadu nejaký jeho bodyguard.
Aceov pohľad:
Išiel som autom asi 2 hodiny s dvomi bodyguardami. Zastavili sme pred malým domčekom. Nepačil sa mi. Išiel som dnu a počul som ako ju...Melis volajú dole, tak som mu dal peniaze a keď prišla dole mi bolo jasné, že za chrbtom má zbraň, tak som jej ju zobral a namieril na ňu, ale ona ma kopla medzi nohy a ja som si klakol ns kolená od bolesti. Jeden z bodyguardov ju omračil a zobrali ju do auta aj jej veci do kufru auta. Po asi jednej a pol hodine cesty sa prebúdzala a vedľa nej som sedel ja a s druhej stranný bodyguard a další bodyguard riadil auto. Mala zaviazané ruky a nohy."Kde som to doriti... Pustite ma!"
Zakričala. Vrazil som jej facku a bolelo ju to.
"Auu!"
"Sklapni krava sprosta!"
Vrazil som jej zase facku a potom už radšej bola ticho.
Ahojte prvá čásť na svete, dúfam, že sa vám páčila.😊❤
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Predanná Mafiánovi (v procese)
Любовные романыMelisa a Mafián Ace sa majú zobrať a milovať Bude to Reálna alebo Falošná láska