•3•

34 4 0
                                    

Aceov pohľad:
Keď sme prišli do mojej vily,tak som ju odniesol do mojej,teda už "Našej" izby. Zobral som jej hodinky, mobil a z jej kufra tablet. Položil som ju na posteľ a ja som zatiaľ išiel do vedľajšej miestnosti, čo bola moja kancelária. Vypisoval som papiere a potom už iba stačilo jej podpis a po chviľke som započul "Doriti!" tak som išiel za ňou a vrazila mi facku aj medzi nohy.

"Kde mam dopiči moje veci?!"

Kričala. Ja som sa zdvihol zo zme a keď mi chcela zase vraziť, tak som jej dal silnú facku,chtil som ju za tričko a buchol som ju o stenu a kričal som na ňu.

"Kurva sprosta, ako sa to opovažuješ!! Som tvoj šéf!!"

"Niesi!"

Povedala a už som mal veľke nervy, tak som jej ešte raz dal facku, buchol som ju silno o stenu a tlačil som jej krk, dá sa povedať, že som ju trochu dusil, ale nie ešte silno.

"Sklapni piča a pod za mnou podpísať papiere!"

Melisin pohľad:
Ťahal ma za ruku, do jeho kancelárie. dal mi pero a kričal na mňa nech to teraz podpíšem, tak som to podpísala a plakala som, potom ma pustil a ja som bežala do izby, zaliezla som pod perinu a plakala som.

"Nenavidim ho!😭"

Stále som plakala asi 1 hodinu možno aj viac. Potom niekto prišiel do izby a odkril perinu. Bol to nejaky bodyguard.

"Poď za mnou"

"Nejdem..."

Ťahal ma za ruku dole a uz osm neplakala,ale stale mi vychádzalo pár sĺz. Ťahal ma do jedálne, kde sedel Ace
sadla som si a bodyguard odišiel.

Aceov pohľad:

Dal som jej nový mobil a nový notebook.

"Môzeš to používať, ale všetko budem kontrolovať a budeš to používať iba pri mne a hovori na reproduktor."

"Ď-ďakujem..."

"A teraz jedz!"

Zakričal,ale mne to nevadilo,lebo som bola veľmi hladná, tak som začala jesť večeru a bolo asi okolo 7 večer. Asi po polhodine som dojedla a začaal aosm si písať s mojou najlepšou kamarátkou od asi 4 rokoch... Rei.

Rei:

Rei, 18 rokov, single, mile, priateľske dobrosrdečne dievča

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Rei, 18 rokov, single, mile, priateľske dobrosrdečne dievča. Miluje kreslenie a spev. Ma basic, ale pekný štýl.

Predanná Mafiánovi (v procese)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang