•6•

25 4 0
                                    

Aceov pohľad:
Kričal som na ňu, aby vstávala a potom si odpútala pás a vystupila z auta. Bola prekvapená, že ideme do takého drahého nákupného centra. Zamkol som auto a išli sme dnu do nákupného centra.

"Nemám veľa penazí, nemam s čím to zaplatiť."

Povedala, ale ja som jej povedal.

"Ja to všetko zaplatím, aj by som si mohol kúpiť crlý svet. Teraz si nájdi nejaké čierne šaty a čierne, alebo biele doplnky. Teraz a nepozeraj na ceny!"

"Dobre... s radosťou."

Nakupovali sme asi tri hodiny až sme našli vhodné šaty, topánky a doplnky.

Šaty, topánky a doplnky:

Melisin pohľad:Veľmi sa mi páčili moje šaty, topánky a dopľnky

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Melisin pohľad:
Veľmi sa mi páčili moje šaty, topánky a dopľnky...proste všetko vyzerálo úžasné.

"Si krásna"

Ace sa usmial a bol zlatý s úsmevom.
Usmiala som sa tiež na neho a trošku som sa červenala.

"Ďakujem..."

"Podme už, ale najprv sa prezlieč krasavica...Teraz!"

Začervenala som sa ešte viac, ale išla som sa radšej prezliecť. Ace si všimol, že som sa červenala a uškrnul sa trochu.

Aceov pohľad:
Po chvíľke prišla, zobral som jej veci, zaplatil a potom sme išli ku autu, odomkol som auto a dal som veci do kufra, Melisa zatiaľ bola v aute, snažila sa pripútať, ale sa jej zasekol pás. Tak som išiel si sadnuť do auta a pomohol som jej a videl som, že sa červena trochu.

"Si roztomilá."

Začervenala sa ešte viac a potom sa otočila a pozerala von oknom.

Melisin pohľad:
Naštartoval auto a ja som sa pozerala celý čas na nočnu oblohu z okno. Po chvíľke som zaspala. Ace si toho všimol. Keď sme tam prišli tak som cítila, že ma niekto zobral do silných a teplých rúk. Nevnimala som to lebo mi bolo príjemne v náruči asi Ace...kto iný ako on. Odniesol ma hore do "našej" izby a položil ma opatrne na posteľ. Vyzul mi topánky, dal dole ponožky, šperky...atď a prikril ma príjemnou perinou/dekou. Bolo mi teplo. Počula som hlas.

"Dobrú nocku."

Citila som teplú ruku na mojom líci a hladila ma po líci. Bolo mi príjemne.

(Hore, je obrázok nákupneho centra:)

Predanná Mafiánovi (v procese)Where stories live. Discover now