Melisin pohľad:
"Woww""Páči sa ti to, však?"
Usmial sa trochu. Bola si prekvapená, že sa usmial. Mal pekný úsmev.
"Konečne si sa usmial"
"No a čo... zajtra inač tu prídu moji rodičia, tak sa chovaj ako moja budúca manželka, vyjadrujem sa jasne?!"
Povedal vážnym tónom. Bola som trochu nervózna, lebo to malo byť až o
týždeň."Nemali náhodou prísť až o týždeň?"
"Mali, ale majú veľa prace, iba zajtra nemajú taký, pracovitý deň."
"Aha...Dobre"
"Vyjadrujem sa jasne?!
"Áno, vyjadruješ sa."
Aceov pohľad:
"Choď sa prezliecť, pôjdeš so mnou!""Prečo?"
"Lebo ideme ti vyberať šaty na zajtra. Prezleč sa a poď!"
Melisin pohľad:
Išla som sa prezliecť hore do izby, dala som si aj menší make-up a upravila vlasy.Melisin outfit, vlasy a make-up:
Aceov pohľad:
Asi po 25 minutách Melisa vyšla z izby a mali by sme si priznať, že vyzerá dobre."Poďme už, a vyzeraš v pohode...teraz poď!"
"Dobre"
Všimol som si, že sa trochu začervenala a ja som sa trochu uškrnul. Nastúpili sme do čierného Porshe.
Aceovo auto:
"Pekné Porsche"
Povedala a videl som, že ako keby mala, iskričky v očiach. Potom sa aj usmiala. Bolo vidno, že sa jej veľmi páči moje auto.
"Pekný usmev"
Povedal som jej s úškrnom. Trošku ale iba trošku sa začervenala, ale vyzeralá roztomilo.
"Ď-Ďakujem"
Odpovedala mi. Odomkol som auto a otvoril som jej dvere, aby si sadla na miesto spojuzdca. Keď nastúpila do auta, tak som jej zavrel dvere a nastupil som tiež, ale na miesto vodiča. Priputal som sa a vyrazil som do mesta. Cesta trvala asi 15 minút.
Melisin pohľad:
Ja som zatiaľ pustila nejaké random pesničky a pozerala som sa von oknom. Bolo medzí nami ticho. Asi po 5 minutách som zaspala, keď si toho všimol Ace, tak sa trochu a potichu zasmial. Vedel, že ja keby som mohla, tak spím celý deň. Keď sme prišli do mesta, tak som počula jeho hlas."Vstávaj!"
Kričal. Tak som vstála a videla som nákupné centrum, drahých značiek oblečenie, šperkov, make-up...
YOU ARE READING
Predanná Mafiánovi (v procese)
RomanceMelisa a Mafián Ace sa majú zobrať a milovať Bude to Reálna alebo Falošná láska