Thor var en person der arbejdede ved Lego, han var en af dem der animerede nogle af filmene- han animerede endda Lego Batman. Som var en stor success. En dag får han et opkald fra den højeste direktør. Han skynder sig over til hans kontor, og åbner døren. Inde i kontoret sidder direktøren med benene over hinanden, og armene på kors. "Thor! Glad for at du kunne komme på så kort tid, undskyld for at jeg ikke gav dig en advarsel inden jeg ringede. Men det var yderst vigtigt, og du er min bedste arbejder." Forklarede direktøren, men Thor var stadig forvirret over situationen.
"Lad os bare gå direkte til sagen, vil du gerne animere en reklame for en løn-forhøjelse? Vi er blevet reklameret af Cola, og de vil helst gerne gøre det i dag." Direktøren nikkede mod døren, og en af vagterne trådte til side og åbnede den. Igennem den kom en meget hot kvinde, men coca-cola tøj på. "Denne kvinde er hende du skal animere, CocaCola har betalt os extra meget for at få hende præcist animeret, og du er min bedste animator." Thor var meget usikker, han var ikke god med at animere personer, men han gjorde det alligevel. Han var meget nysgerrig på hvordan hendes ansigt så ud, fordi hendes hår var altid over hendes ansigt.[12:16]Efter lang tid, blev reklamen færdig. Den var yderst flot og Thor havde givet meget tid til detalje. Men kvinden havde ikke sagt et ord siden hun havde kommet. Han vidste egentligt heller ikke hvem hun var.. "Hey, vil du gerne gå for en kop kaffe senere? Du virker sød" Smilede Thor blidt, igen, uden et ord- nikkede kvinden bare. Et par dage senere var de ude for kaffe, Thor drak en sort kaffe uden noget. Imens kvinden drak en cappucchino. Efter lang tid af stilhed, så spurgte Thor hende efter hendes navn. "Cocaine." Sagde hun Cocaine eller hvad? Det var meget svært at høre hende fordi hun nærmest hviskede. "Det er da et flot navn." Cocaine takkede Thor, det var ikke ofte at hun hørte hendes navn blive kaldt flot. Efter mange kaffe-selvskaber som dette, så blev de kærester. Selvom Thor aldrig havde rigtigt hørt hende tale eller se hendes ansigt.. En skønne dag, skulle de giftes. Thor havde det lidt ubehageligt med, at han var den der skulle i kjole. Var det ikke normalt kvinden der skulle det? Han gik op ad gangen, og alle klappede. Han så Cocaine, og hold da op hun var flot... Syntes han, hun havde pink bikini på og en sort harry potter kappe. Han mødte hende oppe ved alteret, og for første gang. Måtte han se hendes ansigt. Hun trak lige så stille håret væk fra ansigtet.. Det han så var et meget underligt syn, men han syntes stadig at hun var hot. Sekundet alt håret var væk, transformerede hun vil en stor man med kæmpe muskler. Hun var i det mindte 250cm høj. Og hun havde bare virkelig mange muskler. Hendes hår forsvandt, og alt der var tilbage. Var en kæmpe cola dåse som hoved. Hun havde det flotteste og største mustache nogensinde. Thor og Cocaine giftede sig, og fik 69 adopterede børn. Og levede lykkeligt til deres dages ende. Slut :)