JONAS X HARRY STYLES Der var engang en lille dreng der hed Jonas, Jonas var psykopat og prøvede altid at stikke sin ven Alexia med et søm. En dag kom Jonas i skole som han gjorde hver dag, men noget var anderledes. Der var kommet en ny dreng i klassen. Jonas satte sig over til sin plads ved siden af Alexia. "Har du set den nye dreng?" Hviskede Alexia da læreren ikke kiggede. "Jooo.. han er sgu lidt.." Jonas lavede et eller andet med hans øjenbryn imens han bed sine læber. "Ej sig' ikke at du har et crush på ham!" Alexia måbede.. Jonas grinede og nikkede. "Ej for satan Jonas, du ved sgu ingengang hvad han hedder!" Læreren kom hen og tyssede på Jonas og Alexia, der blev tavshed efter det.
De havde lige haft matematik, og efter noget som føles som en evighed var den ovre. Jonas gik ud til pause sammen med Alexia, Alexander B, Thor, og selvføgelig med Simone i hælene. De løb ud til deres lille sted bagved muren på grasområdet. "Mennesker!! Jonas er sgu konfirmed gay!" Sagde Alexia højt til de andre Thor var ikke overrasket men grinede alligevel, Alexander var i gang med at lave et nummer om hvordan de alle vidste det. "Jeg er ikke gaY!!!" (-) Jeg kiggede på den lille gruppe i hjørnet, de alle lod til at grine ad "Jonas". En af dem grinede og pegede, de andre grinede med. "jEg er IKke gaY!" blev der råbt, han var sgu definationen af gay lmao. "Kommer du ikke Harry?" hørte jeg Emil sige bag mig. "Jojo, jeg kommer lige om lidt." (-) Klokken ringede, og den lille gruppe løb indenfor. Jonas var bagerst som altid, men han snakkede om minecraft sammen med Alexander. "I skal vælge en person at være sammen med" Vores lærer rullede med øjnene. Alle var sammen med nogen, undtagen Jonas. "Kom så Jonas, det her er din chance med Harry!!" Alexander grinede og pegede på drengen der var omringet af alle de andre hankøn. "Ej.. det tør jeg sgu ikk-" Jonas blev afbrudt af at han blev skubbet imod Harry. "Nårh- hej med dig!" Harry smilede og fik Jonas til at rødme. Jonas fumlede lidt for at stå normalt. "Skal vi være sammen?" Spurgte Harry. Jonas nikkede imens han prøvede at ikke se ivrig ud. De skulle lave et eller andet om kroppen, det var nemlig naturteknologi. "Hvad hedder du egentlig?" Nynnede Harry. "Jonas- Jonas brask hjort." "Sejt navn! Jeg hedder Harry potter styles!" Sheisse.. han var også populær! Hvorfor i alverden var sådan en populær dreng som han i hans klasse?? "Hey er du okay? Du ser lidt bleg ud, skal jeg tage dig til kontoret?" Spurgte Harry så pænt som han kunne. Han var så mega hot.. Dagen gik simpelthen så hurtigt, at det hele var næsten slørret. Harry og Jonas var blevet meget gode venner.