2•

9 2 1
                                    

Taehyungdan...
Yattığım koltukdan kalkıp karşımdaki Namjoon'a bakıyordum. Dün neler yaşadığımı fazla hatırlamasamda tek hatırladığım garson Jeon Jungkook'du.
Namjoon bana kızgın bakışlarını sunarken ben ise ona buraya nasıl geldim ben lan bakışlarını sunuyordum.
'Aptal mısın lan sen?'
Diyerek kaşlarını daha da çattı Namjoon
'6 İçki ne lan, O parayı ödeyeceğim diye götüm çıktı benim!'
Namjoon'a ters ters bakarken tek sorunumuz bu mu dermiş gibi bir bakış daha sundum.
'Cidden sorun bu mu gerizekalı! Bizi buraya kim getirdi?'
'Babam gece barın sahibini aramış bizide kimliklerden bulmuşlar babam senin arabayla getirdi. Babamada rezil olduk oradaki adam yüzünden'
Gözümü kısıp hatırlamaya çalıştığımda dün gece tekrardan aklıma şimşek gibi çakmıştı.
Ufak bir kahkaha atarken Namjoon derin nefes alıp lavaboya doğru ilerlemişti. Namjoon'un peşinden giderken Namjoon'la dalga geçmeye başladım;
'Ama eğleniyordun sanki Namjooooon?'
Namjoon göz devirip konuştu;
'Sen lavaboya gittin bir daha göremedim, neredeydin onu cevapla asıl.'
Namjoon ellerini yıkayıp kuruladıktan hemen sonra yerini bana vermişti elimi sabunlayıp hızla kuruladım.
'Garson'un peşinden gitmiştim.'
Namjoon 'oooo' dermiş gibi bir bakış atarak sırıtmaya başlamıştı.
'Hoşuma gitmişti. Sarhoştum işte ne diye öyle bakıyorsun aptal.'
'Yani onu bir yerde görsen hemen atlamazsın dudaklarına?'
Dediğinde gözlerimi kısarak onu lavabodan ittirdim.
'Yürüsene sen.'
Gülerek lavabodan çıkmış mutfağa doğru ilerlemişti. Masaya hemen oturup telefonunu açmıştı.
'Kahvaltıyı misafir mi hazırlayacak gerçekten!'
'Hayır tabiki mal, sipariş vereceğim.'
Göz devirerek masaya oturduktan yarım saat sonra aklıma telefonum gelmiş ve gözlerim fal taşı gibi açılmıştı.
'Namjoon.'
'Efendim?'
'Telefonum nerede benim?'
Namjoon bir kaç saniye düşündükten sonra gözlerini bana çevirip konuşmuştu;
'Ne bileyim oğlum ben!'
Bir kaç saniye daha o şekilde Namjoon'a baktıktan sonra Namjoon sesli bir şekilde kahkaha atmaya başlamıştı.
'Gebertirim seni lan!'
Namjoon arka cebinden telefonu çıkartıp bana uzatırken zil çaldı. Namjoon'un hala gülmesini tutamadığını fark ettiğimde oflayarak ayağa kalkıp kapıya doğru ilerledim. Kargocunun elinden siparişleri alarak mutfağa doğru adımladım.

*****************************

'Namjoon ben eve geçiyorum.'
Namjoon yattığı yerden kafasını kaldırarak bana doğru dikti gözlerini.
'Tamamdır dikkat et.'
Uğurlamayı düşünmeden direkt kafasını yastığa gömdü ve uykusuna kaldığı yerden devam etti. Ben ayakkabılarımı ayağıma geçirerek hızla evden çıktım. İlk başta markete uğrayıp sonrada eve geçmeyi planlıyordum. Aklımda, geçen gittiğimiz bar'a uğramakta vardı ama her gün içmenin doğru olmadığını fark ederek bu düşünceden sıyrıldım.
3-4 dakika içinde bulduğum ilk markete girerek içeceklerin olduğu reyona doğru ilerledim. Enerji içeceği alıp kendime gelmem gerekiyordu. Enerji içeceğini kapacağım sırada süt reyonunun önünde tanıdık bir yüz gördüm. Elimdeki enerji içeceğini bırakıp tüm odağımı süt reyonundaki çocuğa verdim.
'HADİ AMA JEONN! YETİŞEBİLİRSİN!'
gözlerimi kıstığım anda karşımdaki çocuğun garson Jeon Jungkook olduğunu fark ettim. Kaşlarımı çatıp adımlarımı Jeon'a doğru yönelttim. Arkası dönük olduğundan olsa gerek beni fark etmemişti bende bunu fırsat bilip reyonla arama almıştım. Jeon ufak çaplı şaşkınlığıyla yüzünü bana çevirmiş beni gördüğü gibide gözlerini fal taşı gibi açmıştı.
'B-bayım birisiyle k-karıştırdınız sanırım!!'
Jeon elleriyle yüzünü kapatarak tanınmadığını varsayıyordu.
Gözlerimi ona dikmiş korkunç korkunç bakışlar sunuyordum.
'Ah Jeon. Cezanın nasıl olmasını dilerdin?'
Jeon elleriyle yüzünü açmış bana kıpkırmızı suratıyla bakıyordu.
'Bayım isterseniz bu sefer GERRRÇEKTEN numaramı verebiliriim!! ama lütfen, ceza demeyin..'
Sırıtarak Jeon'un suratına baktığımda korku dolu şekilde gülümsüyordu. Biraz düşündükten sonra konuşmaya devam ettim;
'Bu seferlik, ver bakalım.'
Jeon hızla telefonunu çıkartıp kendi numarasını okumuştu. Bende telefonumu çıkartıp hızlı bir şekilde kaydetmiştim.
Jeon'un üzerinden çekilerek gözlerimi gözlerine diktim. Jeon acaleci davranarak hızla marketten çıkmıştı. Ben ise Enerji içeceğimi alıp eve geçmiştim. Annem azar işitmekten yarım saat kapının önünde beklemiş olsamda şuanda yatağımda yatmanın huzurunu yaşıyordum. Jeon'a yazıpla yazmamak arasında kalmıştım. Saatin geç olmasını umursamayarak elime telefonumu kaptım.

Tae; Jungo :)
(görüldü)

Jeon; Buyrun bayım, kimsiniz?

Tae; Seninle öpüşmek isteyen bir sarhoş.

Jeon; Ah evett sen o adamsın. İsminizi sormamıştım, isminiz neydi bayım?

Tae; Adım Kim. Kim Taehyung.

Jeon; Tamamdır bay kim
Bay kim yarın yeniden bar'a gelebilirmisiniz?//
(Jeon yazıyor..)
(Jeon çevrimiçi)
(Jeon yazıyor..)
(Jeon çevrimiçi)
(Jeon çevrimdışı.)

Tae; Ne yazıp sildin Jeon?
(gönderildi 23:47)













UMARIM BEĞENMİŞSİNDİR BEBEKLERİM. DİĞER BÖLÜME HARİKA BİR SMUT YAZACAĞIM 😻💋✋🏽
yorumu ve oylamayı unutmayın lütfen biliyorsunuz ki düşünceleriniz önemli 🫶🏽
BAİİİ🦋💙

Garson. •Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin