Başlanğıç

53 4 0
                                    

Herşey konuşabiliriz burda.
Yanlış anlamayın ben kendimi beğenmiş kendini akıllı sanan çok tecrübeli biri değilim ama kendimi güveniyorum. Bilmiyorsam öğretin yardım edelim birbirimize.
Hadi yorum atın eleştirin beni beğenmeyin yazdıklarımı hiç sorun değil ama birşeyler yapın;pasif kalmayın, duyarsız olmayın ama umursamaz görünün ,Zayıf olun ama belli etmeyin insanların sizi kırmasını kolaylaştırmayın, yanlış yapın ama yanlış olduğunu bilin, düşünmek sorgulamaktan korkmayın.
Unutma en önemli şey sensin.önce kendini düşün. Aslında herkes için bu böyle, bana çıkıp şiimdi diyeceksiniz benim önceliğim ailem,annem,babam,sevgilim veya insanların mutluluğu iyilik falan.

Öncelikle geç bunları ikimizde biliyoruz aslında ne kadar bencil olduğunu yada olmak istediğini. Bak bu dünyada insanlar aslında en çok kendileri severler bu bi gerçektir. Olması gerekeninde bu olduğu düşünüyorum önce kendini sev, kendine güven. Bunlar seni kişi yapar.

Karşındaki kişiye herhangi bir duygu besliyor olabilirsin bunlar senin isteğinle beynine yolladığın sinyallerle oluşan beyin hareketleri .

Aslında Herşeyin bilimsel bir açıklaması vardır veya henüz keşfedilmemiştir.
Örneğin bunlar insanların dediği duygulardır; aşk, özlem,mutluluk,istek,korku..

Gerçekleri söylemiyeceksen konuşma. Yalandan nefret ederim sende et bence. Gerçeği söyleyemiyorsan sus ozaman yalan söylemek ilk kendini kandırırsın. Kandırılmak ister misin ? Hayır. Ama sen kandırmayı yalan söylemeye yeltenirsen başkası neden sanada yapmasın.
"Kendine kapılmasını istemediğin bir şeyi başkasına yapma."demişler. Doğru demişler. Bu benim doğrum mesela istersen sence değildir.

Bunlar soyut şeylerdir. Kelimeler. Insanların beyinlerinde ürettiği hayatı kolaylaştıracağına inandığı sözlüktür kelimeler. İçinde durumunu tanımlamaya yardımcı olacak bir kelime ve anlamı vardır. Ama unutma ki bu sözlükleride bir yada bir cok insanın beyni yapmıştır hiç birler tesadüf veya durup dururken olmaz. Istersek doğrular ve yanlışları anlamca değiştiririz.

Toplumsal Köleliğin Monoton YaşamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin