9. Bölüm

1.1K 99 24
                                    

Yeni bölüm geldiiiii. Canım okurlarım lütfen şu yıldıza basın ya. Verdiğim emek çok fazla ama yıldıza basmıyorsunuz. Böyle devam ederse yazmayacağım gibi. Bir yıldıza basmak çok zor değil. O sihirli parmaklarınız ile yıldıza dokunacaksınız. Bölümleri bitirir bitirmez paylaşıyorum. Yorum yapan sadece bir kaç kişi yorum yaparsanız eğer sizlerle sohbet ederim. Hep birlikte karakterler hakkında konuşalım dedikodu yapalım. Bu bölüm hep birlikte ağlayacağız. Baharı yazarken ciğerimi bıraktım. Geçelim O zaman okumaya.💫🦋⚘️

Bölüm şarkıları 💫

Dodan - Oğul
Sezen Aksu - Son Bakıştaki O Gözler
Uyan ne olur (kara sevda fon müziği)
Ne olur kurtar beni (çarpışma fon müziği)
O vay beni ağlarum
Sezen Aksu - Ne ağlarsın
Oğlum Erenum (iyi ki varsın Eren filmi fon müziği)

Poyraz amca. Poyraz amcam geldiii" Poyrazın ismini duyunca direkt kapıya baktım. Mirza kucağımdan inip poyraza doğru koştu ve kucağına atladı. Bir an için bizim bir aile olduğumuzu düşündüm. Poyrazdan çok iyi bir baba olurdu. Çocuklara karşı çok merhametliydi.

"Karasu kızı bir hoş geldin yok mu?"

"Hoş geldin tabi, daldım sadece. İyi ki geldin." Etrafta insanlar olmasa poyraza koşar sarılırdım ama bu şu an için pek uygun bir zaman değildi. Biz bir birimizin gözlerinde kaybolurken. Gelin ve damat konaktan giriş yaptı. Bugün nikah kıyılacaktı. Gelin hanım kına ve düğünü bir yapmak istemişti o yüzden ilk nikah kıyılacaktı daha sonra kına olacaktı. Gelin ve damat yerlerine geçince Poyraz yanıma geldi.

Nikah şahitleri ben ve poyrazdık. Gelin masasının yanına geçip yerime oturdum. Poyrazda yanıma oturdu. Nikah memuru gelince nikaha başladı. Kendi Nikahımızı hayal ettim. Poyraz ile ben evleniyordum hayalimde. Nikah memurunun sorusu ile hayalim çok uzun sürmedi. "Sizde şahitlik ediyor musunuz?" Poyrazla ben aynı anda "Evet" dedik. Yüzümü poyraza çevirdim. Güzel yüzüne daldım. Poyraz ona baktığımı hissedip yüzünü yüzüme doğru çevirdi. Bana baktı gözünü kırptı. Gözleri arkama kayınca kaskatı kesildi. Elini beline atınca bütün saygıner aşireti mensupları ve korumalar silahını çıkardı. Ben ne olduğunu anlamak için arkama bakınca, silahlı adamların etrafımızı sarmış olduğunu gördüm. Peşpeşe siyah araçlar geldi ve düğün salonunu taramaya başladılar. Poyraz masayı devirdi elimi tutup beni masanın arkasına çekti. Her tarafta çığlık kıyamet kopuyordu. Silah sesleri o kadar fazlaydı ki kulakları sağır ediyordu. Poyraz tamamen beni koruyup karşı tarafa karşılık veriyordu. Ortalık savaş alanından farksızdı...

Bahardan...

Poyraz belinden silahı çıkarır çıkarmaz karşıya ateş etmeye çalıştı. Bir yandan masayı devirip beni hemen masanın arkasına çekip üstüme kapandı. Kulakları sağır eden silah sesleri gittikçe artıyor ve çığlıklar bir birine karışıyordu. Poyraz bir eli ile başımı okşayıp sakinleşmemi sağlıyordu çünkü durmayan bir titreme sarmıştı vücudumu. Şoka girmiş gibiydim. Tepki vermiyor sadece poyraza sarılıyordum.

Silah sesleri çoğalınca annemin bağırışı ve Arzunun emir diye bağırşı kulağıma çalındı o an dünya durdu sanki. Kalbim depar atar gibi atmaya başladı. Tek duam abime bir şey olmamasıydı.

Poyraz ateş etmeye devam ederken onu itip ayağı kalktım,etrafa bakmaya çalıştım abimi arıyordum. Şu an onun iyi olduğunu bilmeye ihtiyacım vardı. Kapının girişinde arzunun yere çökmüş ellerini başına vururken gördüm. Annem çığlık çığlığa ağlıyor. Oğlum diye bağırıyordu. O anda boğazımdan kocaman bir hıçkırık kaçtı. Göz yaşlarım yağmur gibi yüzüme akmaya başladı. Koşarak oraya gitmeye başladım Poyraz arkamdan bağırıyordu. Ama onu dinlemedim. Benim abim vurulmuştu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BAHAR (BERDEL&MAFYA) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin