Cennette 7 Dakika ( Mattheo Riddle)

133 10 8
                                    

Hepinize merhabaaaaa

Beğeni ve yorumlariniz beni cok mutlu ediyor, efenim... cok teşekkürler....

İstediğiniz bir konu veya Slytherin karakteri varsa yazmaktan çekinmeyin....

İyi okumalar ballar :))

"Pansy buna gerek yok..." homurdanmam işe yaramamış olmalı ki Pansy kolumu tutarak beni bir grup Slytherinli öğrencinin yanına çekti. Gözlerimi devirip bedenimi bulduğum ilk koltuklardan birine attım ve masanın üzerinden bira şişesini aldım.

Karşımda Mattheo Riddle, onun yanında Theodore, onun yanında Pansy ve Mattheo'nun diğer tarafında Tom ve onun yanında da DracoLorenzo ve Astoria vardı.

Cinayet team misali.

Ortada bir sürü alkol ve bira şişesi, bir kaç ağzına kadar dolu küllük ve atıştırmalıklar vardı. Tam ortada ise kahverengi boş bir şişe vardı. Cennette yedi dakika oynuyorlardı.

Şişe ortada dönerken dizlerimi kendime çekerek biramı yudumladım. Gece yarısını daha yeni geçmiştik. Herhangi bir profesörün gelmesine karşı Tom büyü yaparak bunu önlemişti

Normalde bizi ispiyonlaması falan lazımdı ama şu an elinde sigarasıyla beraber gömleğinin bir kaç düğmesini açmış ve her an düzgün olan saçını dağıtmıştı.

"Theodore ve Pansy..." Draco sırıtarak onlara bakarken Pansy göz devirdi ve ilerideki büyük dolaba ilerledi. Theodore ona gülümseyerek peşinden kalktı ve kısa elbisesinin açıkta bıraktığı bacaklarını izleyerek dolaba girdi.

Draco yanlarına giderek dolabı kitledi ve süreyi başlattı. Gözlerimi devirerek güldüm ve biramı içmeye devam ettim.

Diğerleri kendi aralarında bir muhabbet döndürürken ben onları izlemeye başladım.

Draco ve Astoria flörtleşiyordu. Tom ve Lorenzo dersler hakkında sıkıcı bir şekilde muhabbet ederken Theodore ve Pansy'den gelen inleme ve öpüşme seslerini kimse önemsememişti.

Bakışlarım en son Mattheo'da takılı kaldı. Kıvırcık saçlarından bir kaç tutam alnına dökülmüştü. Giydiği siyah gömleğin bir kaç düğmesi açıktı ve sigarasının külünü küllüğe bastırmak için her eğildiğinde kaslı göğsünü görebiliyordum. Dövmeleri vardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bang! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin