4- KORKU EVİ

24 10 17
                                    

Bölüme hoş geldiniz.
İyi okumalar dilerim.
Şarkı ismi;
Yüksek Sadakat-Katil&Maktül

Okuldan çıktığımda hızla eve gidip üzerime bir şeyler baktım. Bugün hava diğer günlerden daha sıcak ve güzeldi. Bu yüzden üzerime bir şort takımı geçirdim.

(Ayakkabı ve çanta kombin içerisine dahil değildir!)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Ayakkabı ve çanta kombin içerisine dahil değildir!)

Üzerime kırmızı bir tişört, altıma mavi bir kot şort giyindim ve telefonumu, iki tane stres çarkı, bir de eğer biriyle iletişim kurmam gerekirse diye yeni aldığım not defteri ve kalemi alarak dışarı çıktım. Okul 16.00'da bitiyordu bu yüzden zamanım yoktu. Şimdiden saatime baktığımda yarım saatim vardı.
Dışarı çıktığımda bu sokaktan çıkarak bir markete girdim. Elma aromaları şekerlerin çoğunu aldım ve kasaya gittim. Kasada baktığımda 20 şeker vardı. Bu kadarını nasıl yiyeceğim gibisinden bakan kasiyer aldırış etmeden geçirdi. Ödeme bittiğinde gruba attığı konuma doğru ilerlemeye başladım.
Acaba nasıl olacaktı? Sınıfça gitmek sorun olur muydu ki? 16 kişi girdiğimizde muhtemelen hızla bitiririz fakat korkutucu bulduğum şey ise maskeli adamlar geldiklerinde şok gibi bir şey ile çarpıp korkutuyorlardı. Umarım ki bana bir şey yapmazlar.

...

Korku evinin önüne geldiğim de burası biraz fazla büyük gibiydi. Normal korku evleri küçük sanıyordum.

Herkes buradaydı. Hatta Ozan bile. Herkesi takip edip içeri girerken arkamızdan kapı kapandığı sırada bir an karanlıkta kaldık ve ürkütücüydü.
Önümüz de oldukça fazla kapı vardı. Birinin yanına geldiğim de üzerinde numara bulunduğunu fark ettim. 2 ve bu böyle devam ediyordu anlaşılan. Not defterini elimde tutarken herkes bir anda yukarı baktı. Muhtemelen korku evi sahibi ipucu falan veriyordu.

...

"Evet, hepiniz korku evimizin açıklanamayan sırrına hoş geldiniz. Burada ise size birkaç ipucu ve isimler verdikten sonra anahtarları bulup kapıları açmanızı isteyeceğim. İlk ipucu ile önce başlayalım.

Verirler bize suyu
Büyüktür hacmi ve aldıkları
Ne eskilerden kalma
Ne saklama alanı" deyip bitirdiğinde herkes bir an düşündü. Yasin ise ellerini yukarı kaldırarak söyledi.

"Sizin dediğiniz ipucuya ben. Bu ne şimdi bir maniden falan alıntı mı?" Dediğin de birkaç kişi gülmüştü. Ekim ise kenarı da etrafa bakan Altay'ın yanına yaklaştığında ona baktı. Altay hızla bakışlarını ona çevirdiğinde elinde gördüğü not defterini ve kalemi alarak yazmaya başladı.

'verirler bize suyu
Büyüktür hacmi ve aldıkları
Ne eskilerden kalma
Ne saklama alanı ipucumuz bu' deyip Ekim'e geri not defterini geri verdi ve gülümseyerek etrafa bakmaya devam etti.

SESSİZ ÇIĞLIKLAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin